Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Raufoss 2.oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 02 okt 21, 14:47

Ingen andre som har laget kamptråd så da blir det fort og gæli. Samme lag som sist med unntak av Åsheim som fikk rødt sist og erstattes av Øby

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 02 okt 21, 16:03

Raufoss best første kvarteret. Jevnt etter det og flott kontring av oss på 1-0.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 okt 21, 16:15

Har vært veldig gode i 2. omgang. Enorme sjanser, helt sinnsykt at vi ikke leder med mer enn ett. Særlig den til Ismaheel er jo enorm. 


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 okt 21, 16:21

Og da kommer selvfølgelig utligningen. Det fortjente vi ikke, har vært klart best i 2. omgang. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 02 okt 21, 17:05

Det var vel greit? Raufoss var de som lå nærmest under kvalikstreken, og kom jo ikke nærmere. For de som drømmer om topp to, så ble det bare ett poeng på Jerv, og kan jo bli en vinner i morgen.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 okt 21, 17:16

Ser ingen god grunn til å ikke se oppover på tabellen nå, synes resultatet var skuffende. Samtidig depper jeg ikke for mye, jeg syntes laget presterte bra i dag. Ismaheel burde scoret alene med keeper på starten av 2. omgang, og det samme burde Kjeldsrud gjort mot slutten. De spilte dessuten bra store deler av kampen, 2. omgang hadde de i mine øyne full kontroll bortsett fra målet, så det er bittert, uten at det er grunn til å deppe for mye. Greier ikke helt gi slipp på håpet om direkte opprykk- med en formtopp mot slutten av sesongen kan vi slå alle, og så lenge vi ikke er lenger bak enn vi er nå, er håpet der fremdeles. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 02 okt 21, 18:44

Fram til vi fikk målet var vi virkelig dårlige. Taper alt som er av dueller 50/50 baller. Alt spretter Raufoss sin vei og de har omtrent bosatt seg på vår banehalvdel. Men mål preger kamper og etter at vi scorer 1-0 tar vi over helt og det hadde ikke vært noe å si på om vi hadde hatt flere til pause. Jeg føler vi har rimelig god kontroll når vi går til pause og er egentlig rimelig sikker på seier.

Andre omgang fortsetter vi å skape mye og er alene med keeper et par ganger og skal selvfølgelig score der.

Så kommer målet i mot, etter en situasjon hvor vi riktig bli avvinket for offside, men dommeren har vinket spillet som fordel på et frispark som Kjelsrud skulle hatt. Håpløs dømming i den situasjonen. Er aldri noen fordel der når Alba går i offsiden. Men i påfølgende angrep scorer selvfølgelig Raufoss et litt for enkelt mål. Har ikke sett det igjen, men at ballen får gå igjennom hele feltet til en Raufossspiller som står alene på bakerste stolpe er ikke bra nok.

Alt i alt er vi det beste laget, men når vi ikke klarer å sette de 100% sjansene så blir det poengtap mot et antatt dårligere lag... igjen..

Nok en gang griper vi ikke muligheten til å knappe innpå de foran oss når Jerv bare spiller uavgjort mot Sogndal. Syns det er veldig bittert. Vi må nok belage oss på kvalik og der har vi ikke veldig god statistikk de siste årene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340