Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad -Grorud, søndag 27. juni

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 jun 21, 10:36

I går kveld ble jeg oppringt av min tante. Hun har sett to FFK-kamper på TV i år. Det er de to siste. Hun lovet å ikke se søndagens kamp.

For første gang i år skal vi ha 2000 tilskuere, så alle sesongkort-innehaverne får komme. Gleder meg og håper at ikke vaksinen jeg skal få søndag formiddag slår meg helt ut.

Grorud har hatt en ganske svak start på sesongen, men spilte 2-2 mot Ham-Kam. Så de er slett ikke noe håpløst lag. Jeg håper vi møter opp fra start igjen på søndag slik at vi tar kommandoen i kampen fra første sekund. Har vi ambisjoner om at fortsettelsen på sesongen skal være i toppen må vi definitivt vinne hjemmekamper mot lag på nedre halvdel.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 jun 21, 17:41

Godt din tante holder seg vekk fra TVen. Noe må man jo ofre for seier.

Blir bra med flere tilskuere på kamp og alt tatt i betraktning er ikke denne sesongen så ille for sesongkortinnehavere. Føler jeg får greit valuta for pengene mine selv om jeg har savnet setet mitt. Forhåpentlig tilbake til det på søndag. Også bra gjort av klubben å prioritere sesongkortinnehavere i stedet for å gå for 5000 mot coronapasset selv om de nok taper penger på det på kort sikt.

Selv om Grorud ikke er noe håpløst lag er dette en kamp vi skal vinne. Vi skal aldri akseptere å tape mot et lag som Grorud.

Er det forresten noen som har fått med seg skadesituasjon til Aleesami? Hvis hele sentrallinja er borte begynner vi å få et problem. Er nesten slik at vi skulle hentet tilbake Zoulakis også for å få en sentral midtbanespiller

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 27 jun 21, 14:26

Laget er klart. 
Jenssen

Betten Nielsen Aleesami Begby

Isaksen Åsheim Drage

Ismaheel Solberg Alba

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 jun 21, 15:11

Faen så jævlig dårlig


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 jun 21, 15:54

Jeg får moderere meg litt. Vi har spilt oss opp og skapt en god del på slutten av omgangen, men målet vi fikk var jo ren flaks


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 27 jun 21, 15:58

Forferdelig start. Ser ikke ut som dem hadde fått med seg at kampen hadde startet. Står og sover i forsvar og gir bort billige cornere som fører til mål. Men fra 10 minutter og ut er det omtrent bare et lag på banen. Vinner dueller og andreballer og får en del sjanser på slutten av omgangen. Får igjen for høyt press på målet og det hadde ikke vært noe å si om vi hadde fått flere mål. Isaksen banens beste så langt 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 27 jun 21, 17:00

Aleesami kunne bare dukket og ballen hadde rullet over dødlinja. Nå er FFK slik vi egentlig kjenner dem. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 27 jun 21, 17:02

Vi ser vel nå,etter at den første begeistringen har gitt seg,at stallen nok ikke er bra nok til å hevde seg i adecco. Vi trenger å bytte ut en god del for å være trygge.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 jun 21, 17:46
Endret: 27 jun 21, 17:47
Endret av: hasse33

Savner en Kjeldsrud på topp.... stort savn. Love`s innhopp var meget positivt, Isaksen var god og godkjent opptreden av de fleste på laget. Mulighetene for å avgjøre dette manglet det ikke på. Vi er nyopprykka og egentlig er jeg stort sett fornøyd med kampen i dag med mange gode kombinasjoner og egentlig total overkjøring, men dette er OBOS ligaen hvor alle slår alle.... En klar "stang ut kamp" !


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 27 jun 21, 19:19

Skuffende resultat, men det var da mye positivt å ta med seg også. Isaksen synes jeg hadde en veldig god første omgang, men usynlig i andre. Mulig det er på grunn av manglende kamptrening at han rett og slett sprang seg tom? Synes han var god i hvert fall.

Reuterswärd hadde et solid innhopp og bør kanskje starte neste kamp. Er eneste som tørr å utfordre en spiller en mot en og gå mot dødlinja for å slå innlegg derifra. Ellers blir det mye dype innlegg fra Mads Nielsen. Han gir oss litt variasjon i spillet. Betten og Isaksen spilte bra dem, men det var ingen av dem som noen gang prøvde å utfordre en mot en. Det ble alltid den sikre støttepasningen i stedet. Ismaheel prøvde også sjeldent å utfordre og dro seg heller innover i banen.

Vi styrer også kampen i 80 minutter og det hadde ikke vært noe å si på om vi hadde scoret både tre og fire mål. Udyktighet og uflaks foran mål som gjør at vi ikke scorer flere, men sjansene har vi. Det er jo mye bedre enn de to foregående kampene.

Forsvarsspillet kan man vel si litt av hvert om, men vi spiller med stor risiko så litt sjanser i mot må man regne med, men de første fem og de siste fem er katastrofale og det kommer ikke av at vi tar stor risiko. Der er vi rett og slett ikke våkne. Ved begge målene lå de egentlig i lufta også. Vi var slappe rett før begge og virka avskrudd. Det må gå ann å gjøre noe med til neste kamp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 jun 21, 19:49

Spillemessig var det som dere skriver godkjent i store deler av kampen. De første minuttene og helt mot slutten under det nivået vi må ha lov å forvente.

En fjerdedel av sesongen er nå unnagjort, vi har møtt en miks av antatte topplag og noen litt svakere lag og ligger på andreplass. Alt i alt må jo det sies å være bra. Likevel er det jo en stor nedtur å miste seieren på slutten i den første kampen med 2000 på tribunen siden 2019.

Til neste hjemmekamp håper jeg klubben sørger for at de sesongkortholderne som tilhører Plankehaugen kan samles  på en tribune, slik at de kan få koordinert seg litt. Da blir det nok lettere å få med seg resten av stadion noen ganger i løpet av kampen også. Synes det var litt tam stemning i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 jun 21, 22:48

Når vi spiller mot et etablert forsvar virker vi helt handlingslammet. Når de vinner ballen og skaper overganger blir sjangsene veldig store. Mot bedre motstand ville vi blitt straffet hardere for dette spillet


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 jul 21, 13:36

Kan noen andre mekke kamptråd til Ranheim-kampen? Jeg har laget tre denne sesongen og på de tre kampene har vi tatt to stakkars lusne poeng.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f