Husk meg
Brukernavn
Passord

Ullkisa-FFK, tirsdag 22.06.2021 klokken 18:00 CEST

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 jun 21, 20:12

Vi har vunnet kamper der vi etter spill og sjanser kunne tapt. Vi har spilt uavgjort der det er ufattelig at vi ikke tapte. Nå tapte vi en kamp vi godt kunne fått poeng. Da går jeg ikke helt med på at vi nå var så dårlige, mens vi tidligere har vært gode. I denne ligaen er flaks en nesten like viktig faktor som ferdigheter, kan det se ut som.Cool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 jun 21, 20:51

Det er vel ingen her som har sagt at vi var så gode i de kampene du tenker på? Men vi hadde flyt og da er selvfølgelig stemningen bedre enn etter et tap hvor vi ikke spilte spesielt bra. Med litt flyt i dag også hadde vi tatt poeng og uten den enorme dommertabben på 0-0 hadde nok kampen også blitt anderledes, men fakta er at vi var slurvete og hadde for lavt tempo. Slik var det ikke i kampene du tenker på. Der var de andre lagene rett og slett bedre. Det føler jeg ikke er sant i dag.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 jun 21, 21:50

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Neste kamp er Grorud hjemme. Den skal vinnes!

Har vi midtstoppere til søndag?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 jun 21, 00:03
Endret: 23 jun 21, 00:04
Endret av: Tøfflus

Nielsen er vel ikke skadet? Han og Jansson kan spille. Klart, det svekker oss om vi mister Aleesami. I et knipetak kan vel også Stray Molde spille stopper. Vi hentet ham vel opprinnelig som det?

Er mer bekymret for om vi har midtbanespillere i form. Lindstrøm har ikke kommet ordentlig i gang med sesongen pga skade, Øby synes jeg har vært svak de siste par kampene, Åsheim var helt borte i første omgang i dag. Synes ikke Drage heller leverte max i dag.

Synes i det hele ikke det var så mange som leverte en skikkelig god prestasjon individuelt i dag. Unntatt kanskje Jenssen, som ikke kan klandres for målene og hadde i hvert fall én virkelig bra redning også i dag. Kollektivt synes jeg det var ræva. Avstandene i press var for store, og når Kisa avanserte var det definitivt for stor strekk i laget. Håper jeg tar feil, men det virket som man ikke var like påskrudd fra start som mot topplagene vi har møtt. Liten mental undervurdering? Meget dumt i så fall, det er ikke så stor forskjell på lagene vi møter.

I kampene mot Ulf og Aalesund, som er de hvor vi har blitt kjørt mest, var det etter pause vi fikk det tøft. Vi var godt med i første omgang i begge disse (mot Ulf var vi sågar best før pause, men ble jo til gjengjeld overkjørt fra pause og fram til de fikk 1-1). I dag derimot var vi slurvete fra start.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 23 jun 21, 09:49

Tror ikke vi skal undervurdere at motstanderen er en faktor. Nå har vi ikke vært i denne ligaen på et par sesonger, og selv om de har hatt en viss oversikt over hvordan vi spiller, så har de kanskje vært mer usikre på nivået.

Jeg tror nok Ham-Kam og Ull-Kisa har hatt en annen ingang til kampene mot oss, enn lagene vi møtte før det. For meg kan de se ut som Øby beveger seg lite, er ofte i pasningsskygge, og har for mange ballberøringer. Da ser ikke spillerne rundt han gode ut heller.Midtbanen fungerte også i går, mye bedre etter at han gikk ut.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f