Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sogndal - FFK, onsdag 26. mai 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 26 mai 21, 21:08

Hmm vi hadde jo 12 mann på banen ett lite minutt der. Kan vi straffes for det ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 mai 21, 21:28

Opprinnelig postet av tynter

Hmm vi hadde jo 12 mann på banen ett lite minutt der. Kan vi straffes for det ?

En skrape til dommer/assistent dommer. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 mai 21, 21:30

Så utrolig deilig med seier. Kan ikke si at det er helt ufortjent heller selv om jeg ikke hadde klaget på poengdeling heller.

Synes Mads Nielsen var gigantisk i dag. Vinner alt Sogndal slår inn i boksen og rydder kontant unna. Så kommer dessverre den missen sammen med Aleesami som gjør at vi slipper inn, men ellers en gigantisk kamp.

God hard jobbing av alle sammen. Kjempefornøyd

Opprinnelig postet av tynter

Hmm vi hadde jo 12 mann på banen ett lite minutt der. Kan vi straffes for det ?

Fjerdedommer roter med innbyttetavla ved byttet og blir tydeligvis stresset av det og så skjer det som skjer. Skjønner ikke hvordan vi kan straffes for det. Det er fjerdedommer som slipper inn tre mann før vi får tre mann av banen og det er hoveddommer som setter i gang kampen. Der har vi null ansvar så vidt jeg kan skjønne.

Men Sogndal har jo et protestgrunnlag så sånn sett kan vi indirekte straffes men ser ikke helt hvordan. Kan vel ikke si at det hadde noen påvirkning på kampen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 mai 21, 21:44
Endret: 26 mai 21, 21:53
Endret av: Tøfflus

Ja, når vår gamle "venn" SEE sier det så ... joda så neida så ...

Men han har jo rett. For at det skal bli noen konsekvens må det sannsynliggjøres at det hadde betydning for kamputfallet, og det skal Bakke slite med.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 mai 21, 21:54

Vil tro at dette dekkes av Regel 3 - Ulovlig inntreden av andre

Opprinnelig postet av NFF

Hvis en person tilhørende lagledelsen, reserve, utbyttet spiller, utvist spiller eller uvedkommende ulovlig trer inn på spillebanen skal dommeren:

-kun stanse kampen dersom disse forstyrrer spillet
-få disse fjernet fra spillebanen ved første stans i spillet
-iverksette nødvendige disiplinære tiltak

Lite sanksjonsmuligheter i reglene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 mai 21, 22:01
Endret: 26 mai 21, 22:03
Endret av: Rey

Lite utklipp fra Sogn Avis sin artikkel om kampen

Opprinnelig postet av Sogn Avis

Spørsmålet no er om Sogndal skal levere inn protest på det som kan vere ein formell feil.

– Eg veit ikkje, vi må diskutere det, om vi kunne scora i det minuttet det gjaldt eller ikkje. Vi må ta ein prat om det, om det er gjort ein feil og om vi skal søke om å spele ny kamp, seier Bakke.

Etter det Sogn Avis forstår må protesten leverast i kveld om den skal vere gjeldande.

– Eg veit som sagt ikkje. Det kan bli sett på som småleg óg, sidan vi tapte kampen. Men det heng uansett ikkje på greip. Heilt utruleg, seier trenaren.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 mai 21, 22:18
Endret: 26 mai 21, 22:23
Endret av: kanogvetalt

Synes vi skal slippe unna med det. Vi har en sarping på laget, og at han ikke kan telle til mer enn ti, det er vel ikke mer enn det som er pensum der oppe? Må være formildende det vel?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 mai 21, 22:22

Sier til Bakke som Rekdal sa for noen år siden, gå hjem og drikk litt mer.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 mai 21, 22:35

Men ærlig talt, ni poeng etter tre kamper. To av de borte, og alle tre mot "topp seks lag". Hvem hadde drømt om det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 mai 21, 22:41

Det er en helt fantastisk start. Før sesongen startet ville jeg sagt at fire-fem poeng på disse kampene ville vært helt OK.

Så skal det sies at dette har vært jevne kamper, så det er litt flyt at vi har vunnet alle. Men det er lov å ta vare på sjansene sine Cool  Klarer vi å holde dette nivået videre så kommer vi garantert til å ende høyt på tabellen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 26 mai 21, 23:26

Jeg er i sjokk. En av de nydeligste fotballkveldene på evigheter. Vi er et veldig godt kollektiv og alle går i krigen. I dag holdt vi kula mer i laget og stresset ikke fremover hver gang. Den venstre siden vår er herlig. Stray Molde er jo strålende på venstre back, rolig og trygg med ball, fine stikkere og kommer på løp. Drage er klasse på små flater. Litt mer presisjon i dag og vi hadde satt minst et par til. Og Jenssen. En merkelig keeper. Over 190 og ganske svær og dårligst i lufta?men noen helt syke redninger på strek. Å se det sure trynet til Bakke på slutten der, ubetalelig. 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 27 mai 21, 00:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men ærlig talt, ni poeng etter tre kamper. To av de borte, og alle tre mot "topp seks lag". Hvem hadde drømt om det.

Skyldig. Jeg har våget å drømme om det. Smile 

Jeg drømmer også om at FFK rykker opp også denne sesongen. Det betyr ikke at jeg forventer det. Men drømme, det må man ha lov til. 


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 27 mai 21, 11:02

Uansett var det et merkelig trippelbytte. Vel, hvis hensikten var å skape forvirring, må en jo si at FFK lyktes med det Cool.

På søndag er jeg heldigvis opptatt. Jeg er slett ikke sikker på at det gamle hjertet hadde tålt enda en kamp så tett på denne her. Adrenalinet var vel nede på noenlunde vanlig nivå ved 02.00-tida. (Så, jenter og gutter, tro ikke at engasjementet demper seg med alderen - jeg er 72.)

Men moro er det. Og nå vil vi på Stadion.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 27 mai 21, 14:49

Fra Twitter:

"Sjekket nå. Spillet settes i gang på 89:16 etter byttene. Riki Alba er av banen på 89:48. Ila den tiden så er det et innkast som tar ca 10 sek og Alba er på motsatt side av banen av der spillet foregår. Bummen begynner å vinke ut Alba på 89:34"

Og :

"Sogndal har bestemt seg for IKKE å protestere. Begrunner det med fair play, og at de 34 sekundene ikke påvirket kamputfallet. God vurdering! #obosligaen"

-M


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 mai 21, 15:40

Jeg vil si at dette er den beste kampen vi har spillt på lang tid. Bakke har ikke fått sesongstarten han håpet på og var frustrert men sa aldri at det skulle protesteres, men vurderes. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 27 mai 21, 18:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Synes vi skal slippe unna med det. Vi har en sarping på laget, og at han ikke kan telle til mer enn ti, det er vel ikke mer enn det som er pensum der oppe? Må være formildende det vel?

Så viste det seg at det var Alba og ikke Øby som var den tolvte mann.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f