Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Alta, lørdag 12. september 2020, klokken 16:00 CEST

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 sep 20, 22:18

Opprinnelig postet av Marthe

Jeg har både sendt twittermelding til Bolstad og sendt epost til Vidar Henriksen som hadde den artikkelen, og ingen av dem har svart. Spørsmålet er vel om de ønsker å legge seg flate og si ifra til supporterne selv, eller om de lar NFF ta "støyten" og unnskylde seg i ettertid. Jeg tror nok uansett folks umiddelbare skuffelse og frustrasjon vil gå mot avisa - men det er litt som å dra av plaster. Det gjør vondt der og da, men går ganske fort over.. spesielt når man forstår at for oss i år kommer det ikke egentlig til å være så farlig (selv om Høddvoll og Finnmarkshallen hadde vært fint å slippe) så lenge vi fortsetter å vinne sånn som vi gjør.

PS. er det bare meg som bruker Firefox? Får ikke skrevet i no tekstboks med den. :-(

Joakim Siemensen kommenterte i en tråd på Facebook på torsdag at det var trekning på de syv nederste lagene, men ikke på de syv øverste. Det er også et merkelig valg av NFF hvis det viser seg å stemme. Men skulle jo tro at han som har skrevet artikkelen for NFF og svarte meg på mail etter å ha sjekket med konkurranseavdeling har rett.

Bruker selv Firefox til vanlig, men jeg får heller ikke brukt den her. Har meldt i fra om det :-(

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 sep 20, 22:21
Endret: 13 sep 20, 11:44
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Sandaker

Anas: for en løpsmaskin. Litt mer muskler og bedre presisjon og timing i spillet sitt, bedre sluttprodukt. Han kan jo bli pur klasse. Hadde jeg ikke trodd. Aleesami er jo et varp på dette nivået. Akkurat det vi trengte der bak, råhet og styrke.

Anas funka bra i dag og endelig ble det et sluttprodukt ut av det også. Er det han har manglet etter skadene. Assist på 1-0 og god i presspillet. Han har dog litt problemer med at han tar en finte eller dragning for mye. Et par ganger i dag han absolutt burde spilt i stedet for å dra av en spiller til.

Enig i at vi kan gå ubeseiret gjennom grunnspillet nå. Det hadde vært utrolig morro. Bare passe på at vi ikke blir for kjepphøye nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f