Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Fløya, Søndag 06. september 16:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 sep 20, 15:50
Endret: 06 sep 20, 15:51
Endret av: Rey

Sjeldent er vi vel så enorme favoritter som i dag, noe som også merkes på kroppen. Ingen spenning i dag i det hele tatt. Håper bare ikke spillerne har det på samme måte.

Dette skal selvfølgelig bli seier, noe annet ville nesten være oppsigelsesgrunn til hele gjengen, men vi har da gått på smeller tidligere...

Mange trodde vi kanskje skulle rotere litt på laget og la de som har spilt litt mindre fra starte i dag, men det skjer ikke. Eneste endringene er Nielsen som blir erstattet av Jansson ettersom førstnevnte har karantene og Baccay, som er på tur med landslaget, erstattes av Lindström. Lindström tar den sentrale midtbaneplassen tilbake mens Åsheim går ned på høyreback og Molde over på venstre. Aukland er med på benken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 sep 20, 15:55
Endret: 06 sep 20, 15:59
Endret av: FlightOfTheRat

I dag kan man spare pengene sine. FFK er så store favoritter at man ikke en gang kan spille på resultatet, i alle fall ikke hos norsk tipping. Men skal vi ikke koste på kampen en aldri så liten kamptråd alikevel? 

Det finnes vel knappest noen så store pessimister at de tror FFK taper i dag. Men er dermed alt sagt? 

Er dette en kamp hvor FFK bør spare noen av sine beste og viktigste spillere? Tross alt skulle de svakeste spillerne i stallen være mer enn gode nok til å fikse hjemmeseier, og neste helg venter en langt vanskeligere kamp, hvor vi ikke kan ta noe for gitt. 

Ser i f-b at Bummen ikke gjør dette, og tiden vi vise om det var riktig. Målforskjellen betyr også noe, og spillerne skal spille for å holde formen og utvikle seg.  https://www.f-b.no/folg-ffk-floya-her/f/5-59-1961199

Jeg synes likevel det er en litt underlig prioritering. Skal de minst erfarne spillerne få litt kamperfaring, så var det bedre at de fikk det i dag enn for eksempel mot Alta? 

Men ok, Bummen bestemmer. Jeg håper på 12-0 i dag, så FFK kobler et endelig grep om målforskjellen for denne sesongen. Det har vist seg tidligere å ha betydning, og selv om FFK ser ut til å ha grep om opprykket nå, så er det mange kamper igjen, og ingenting er over før det er over. 

 

Edit. der var vi to som tenkte samtidig. Kanskje en moderato kan flytte mitt innlegg til den andfre tråden, eventuelt bare slette det? Denne kampen trenger tross alt ikke to kamptråder Foot in mouth

edit edit; det gikk fort! Som sagt, 12-0 i dag. Noen høyere ? Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 sep 20, 16:03

Det er de som sier 15-0... men personlig er jeg mer nøktern. Vi kommer ikke opp i tosifret. Er redd vi tar litt lett på det og bare vinner med fem

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 sep 20, 16:19

Vi har tidligere gått på mange smeller i slike kamper og jeg kan nevne Fram Larvik, Vidar,  Byåsen mm. Vi spiller jo kun en kamp pr uke og har 5 bytter, man trenger jo ikke dermed å gamle for mye med lagoppstillingen. Jeg er dermed enig med Johansen i forhold til laguttaket.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 06 sep 20, 16:20
Endret: 06 sep 20, 16:22
Endret av: ey1984

Er veldig glad for at startoppstillingen ikke uttrykker at dette er en kamp Bummen tar lett på. Synes det er fornuftig å stille med et godt lag. Med Baccay og Nielsen ute blir vi jo også tvunget til å rokkere litt, dessuten har vi tross alt 5 bytter dersom kampen skulle gå i vår favør. Dersom det skulle bli tilfelle, håper jeg å se Vestby, Getz og Bech Hermansen komme inn. Kunne også gjerne tenke meg å se Love teste formen før Alta-kampen neste helg. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 sep 20, 16:44

Synes ikke vi holder høyt nok tempo innledningsvis. Fløya har naturligvis parkert bussen, og da er det ikke noe poeng i to- og tretouchspill førti meter fra mål.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 sep 20, 16:51

Hvorfor skyter vi ikke?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 sep 20, 17:08

Straffebom faktisk ... 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 sep 20, 17:16

Endelig satt den!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 sep 20, 17:17

Opprinnelig postet av Tøfflus

Straffebom faktisk ... 

Det er hans andre i år, så vi burde vel vurdere å la Solberg være fast til å ta straffer?

Flott å få mål før hvilen i hvert fall, men frustrerende kamp så langt. Lite sjanser selv om vi har ballen 80% av tiden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 06 sep 20, 17:28

Solberg, Drage og Duman har vel en stødigere fot en Kjelsrud? 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 sep 20, 17:56
Endret: 06 sep 20, 18:11
Endret av: Tøfflus

De som tippa høye tosifrede tall glemte effekten av at bunnlaget både parkerer bussen og legger ned ekstra innsats i denne kampen. Sier meg fornøyd om vi scorer et par-tre mål til.

Edit: OK, jeg er fornøyd Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 sep 20, 18:25
Endret: 06 sep 20, 18:25
Endret av: Rey

Kampen ble vel som fryktet. Stange mot en vegg lenge før det løsner. Velfortjent seier. Er vel egentlig ikke så mye mer å si?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 sep 20, 18:56

Jeg er veldig fornøyd nå til slutt, Fløya var like dårlige som forventet men likvel fikk de begrenset tapet veldig ved å parkere bussen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 sep 20, 20:45

Morsomt at vi igjen har mange forskjellige som scorer og plukker målpoeng. En spiller som Maikel, som stort sett har kommet inn som innbytter er faktisk den med flest målpoeng så langt i år.

9 - (4+5) - NIEVES, Maikel
8 - (8+0) - KJELSRUD JOHANSEN, Henrik
8 - (6+2) - SOLBERG, Nicolay
7 - (5+2) - ALBA, Riki
7 - (2+5) - DRAGE, Thomas

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 sep 20, 22:03

Opprinnelig postet av Tøfflus

De som tippa høye tosifrede tall glemte effekten av at bunnlaget både parkerer bussen og legger ned ekstra innsats i denne kampen. Sier meg fornøyd om vi scorer et par-tre mål til.

Edit: OK, jeg er fornøyd Cool

Riktig. Det glemte jeg. Tenkte mer i retning av at hvis dette Fløya-laget kan slippe inn 6 mål mot Tromsdalen, burde FFK kunne score minst 12. 

En annen ting jeg glemte å overveie, er at de kan gjøre hele fem bytter i løpet av kampen. Jeg noterer jo ellers at Bummen er ivrig med å utnytte dette. Det gjør det mindre viktig å rotere så mye i startoppstillingen. 

Jeg håpet på to målrike omganger. Det ble kun en. Men ok, jeg er også fornøyd Smile


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 06 sep 20, 22:49

Rey: er det ikke Solberg som skal ha assist på målet til Alba?Ser ut som om han flikker pasningen fra Åsheim videre til Alba


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 07 sep 20, 10:57

Opprinnelig postet av Sandaker

Rey: er det ikke Solberg som skal ha assist på målet til Alba?Ser ut som om han flikker pasningen fra Åsheim videre til Alba

Vi har diskutert litt rundt den, men det er utrolig vanskelig å se på bildene om han gjør det. Jeg klarer ikke se det i hvert fall. Vi falt ned på Åsheim, men det er mulig det er feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f