Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kvik Halden-FFK, lørdag 15. august

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 aug 20, 17:04

Opprinnelig postet av Sandaker

For en syk omgang av Zoulakis. Et mål, en målgivende og noen sugende taklinger på midten. 

To målgivende faktisk. Corneren også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 aug 20, 17:10

Opprinnelig postet av Rey

Jeg er fortsatt nervøs...

urk

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 20, 17:14

Hattrick av Kjelsrud!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 aug 20, 17:15

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hattrick av Kjelsrud!

Nydelig. Morsomt med assit på GEtz også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 20, 17:16

Smile


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 20, 17:52

Drama! Stor veps i kommentatorboksen!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 aug 20, 17:54

Det laget i svart som knuste Kvik Halden var det virkelig vårt kjære FFK?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 aug 20, 17:56

Egentlig ikke til å tro. Og bra at vi fortsatt har en del å jobbe med :-D

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 20, 18:01
Endret: 15 aug 20, 18:27
Endret av: Tøfflus

Jeg lurer faktisk på om haldenserne i bua var inne på noe da de diskuterte hvorvidt Kvik slet med å håndtere at de ikke var underdogs i kampen. At det ble forventet noe av dem og at de måtte spille mer ambisiøst enn i tidligere møter, og at dette ble til FFKs fordel.

Men det forminsker ikke gleden over det FFK leverte i kampens andre kvarter i dag, for det var kort og godt veldig bra.Alt lyktes og plutselig var kampen avgjort.

For å sitere en kjent FB-forside fra 2002:

VI KNUSTE KVIK!

Skål!

Dette resultatet får terningkast 666.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 20, 18:45

Fantastisk resultat borte, men vi skal ikke overvurdere dette Kvik laget.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 20, 18:51

Får være måte på negativitet. De sto med fem av fem seire.

Forstå meg rett, jeg tar ikke opprykk for gitt på grunnlag av denne seieren, men jeg synes ikke vi skal snakke ned prestasjonen. For i norsk 2. divisjon anno 2020 har Kvik hittil vært et veldig solid lag.

Jeg bare håper så inderlig at vi er på fra start også mot Senja For i den kampen frykter jeg bussparkering og frustrasjon.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 15 aug 20, 19:32

All kred til Bummen som tviholder på Kjelsrud som ikke har sett bra ut. Putter på zoulakis i fra start i toppoppgjør og derby. Zoulakis kvitterer med en scoring og to målgivende. Hvor viktig er ikke det for laget, de unge spillerene og teamet rundt.

Er Kjelsrud en spiller som passer på gress?Alt stemte i dag. Kan ikke Høili legge gress på stadion. Hva skal han med alle de kronene. Bruk de på noe kult. Det plastikkgresset på stadion er helt begredelig. Eller vi kan spille på Lisleby. Kommer jo ikke inn flere enn 200 uansett. 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 aug 20, 19:48

Opprinnelig postet av Tøfflus

Får være måte på negativitet. De sto med fem av fem seire.

Forstå meg rett, jeg tar ikke opprykk for gitt på grunnlag av denne seieren, men jeg synes ikke vi skal snakke ned prestasjonen. For i norsk 2. divisjon anno 2020 har Kvik hittil vært et veldig solid lag.

Tror ikke noen mener å si at Kvik er dårlige. Men en god start til tross, de er kanskje ikke like gode som forrige sesong. Så langt har de vært veldig gode mot svak motstand, og muligens noe mindre overbevisende mot sterkere lag. Det så i alle fall sånn ut i dag.

Begynner å se ut som at i opprykkesduellen mellom FFK og Kvik kan det plutselig være Alta som gir oss hardest kamp. Skal bli spennende å se hvordan det går mellom Kvik og Alta. Hvis Alta også slår Kvik, må vi antagelig revurdere hvilken kamp som blir seriefinalen denne sesongen. 

Alt det sagt, FFK var gode i dag. Også i dag. Kvik hadde en dårlig dag, for en gangs skyld, men skal ha kred for at de fortsatte å kjempe, og ikke ga opp. Det skal vi nok heller ikke tro at de på noe tidspunkt gjør. 

Denne sesongen er helt klart langt fra avgjort. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 20, 20:31

Åpenbart. Med to hhv tre poengs forsprang på Alta og Kvik skal vi være forberedt på drama helt til mållinja. Hvis vi slipper det  og utfallet er til vår fordel skal vi være takknemlige!

Jeg håper vi holder trøkket oppe i de to presumptivt enkle hjemmekampene mot Senja og Fløya. Hvis vi vinner de kampene og Alta holder følge, da kan det faktisk være rimelig å omtale vår kamp mot alta som en liten seriefinale.

Apropos seriefinale, jeg synes haldenserne i kommentatorbua i dag overdrev når de kalte dagens kamp for det - det var rett og slett for tidlig og tok slett ikke hensyn til nettopp at Alta henger godt med. Og for alt vi vet - Skeid kan blande seg inn. Det de viste mot oss, og etter sigende mot Kvik, viser at de er gode nok.  De møter Hødd borte i morgen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 aug 20, 21:10

Trur ikke vi trenger å snakke om seriefinale før vi deler tabellen. Da blir nok alle kamper sett som seriefinale.  

Kampen idag var for min del veldig overraskende. Jeg sa før kampen at vi må spille mye bedre enn i de 5 første kampene for å ta med oss poeng hjem fra Halden, og så for meg at dette ble tungt. Vi spilte bedre enn de foregående kampene, men jeg ble overrasket over hvor svake kvikk halden var. 

Skeid overkjørte oss og hadde 3-4 spillere med x faktor. Spillere som var raske og fintesterke, noe jeg savner i Ffk. Kvikk hadde ikke mye å spille opp med.

Vi kommer til å møte lag som kommer til å legge seg bakpå og gå for 1 poeng, og dette er noe vi vanligvis sliter med når vi er forutsigbare i alt vi gjør. Vi har hatt litt flaks hittil og har vunnet disse kampene,  men vi kommer nok til å gå på et par smeller vi også. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 aug 20, 23:35

Den beste kampen på mange år. 


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 16 aug 20, 08:44

Når så vi en Fredrikstad gutt debutere fra start på den måten som Zoulakis i går?Endelig en lokal gutt med temperament. Det var så deilig å se han meie ned den kvik spilleren å få gult kort. Samtidig har han en følsom venstrefot. Forleng kontrakten hans før Moldemafian plukker han opp etter sesongen. Beste fotball opplevelsen min på flere år. 


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 20 aug 20, 21:38

Kan noen lage en kamptråd for Senjakampen på søndag? Jeg må jinxe Kjelsrud slik at han blir man of the match! 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 aug 20, 22:59

Værsågod Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 aug 20, 09:43

Jeg vil anta at nesten alle som holder med FFK forventer seier hjemme mot Senja. Men dette er jo en type kamp vi har slitt med før og ser vi her det berømmelige bananskallet?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f