Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Kjelsås, lørdag 08. august

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 10 aug 20, 11:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Lettelse over seier, og det var vel årsbeste offensivt i første omgang? Er det ikke slik vi bør spille, og med den angrepsrekka?

Bortsett fra sløseriet, så synes jeg vel dette var årsbeste i første omgang. Om det er Solberg eller Kjelsrud som skal spille midtspiss føler jeg ikke er spørsmålet, men heller at Nieves (eller Anas) skal ha en av plassene. Ikke Alba, Solberg og Kjelsrud samtidig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 aug 20, 13:54

Blir jo et aldri så lite luksusproblem når Reuterswärd kommer i kampform igjen etter skaden. Da har vi jo dobbel dekning og vel så det i hele angrepsrekka.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 13 aug 20, 12:42

Ingen bør ha klippekort. Sett Kjelsrud på benken og start med Solberg i midten. Alba og Nieves på kantene. Tror ellers bare det er et tidsspørsmål før Aleesami tar komandoen i midtforsvaret. Skeid sin beste spiller når de var i OBOS. Har den farta og pondusen vi trenger når vi står høyt i banen. Nielsen virker jo i perioder å være helt på viddene. Feilplassert og ukonsentrert. Kjelsrud har som jeg forventet skuffet. Ingenting ville glede meg mer enn om han begynte å levere. Men vi blir mer spillende og uforutsigbare med Solberg. 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f