Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sesongen 2020

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 24 okt 20, 23:09

Siden sist har altså Zoulakis signert en ny kontrakt, og er FFK-spiller ut 2022

Liker signeringen, og ser med interesse på at avtalen ikke strekker seg over for mange år. Greit nok, det er til og med 2022, som utgjør to sesonger til, men med tanke på at det er en ung spiller, er ikke dette en vesentlig kontraktlengde. 

Etter det jeg har forstått, har Zoulakis hatt utfordringer knyttet til profesjonalisering av trenings- og kostholdsrutiner. Dette er et punkt mange unge spillere finner krevende, og veldig mange spillere med stort potensial, faller av fordi de ikke greier å profesjonalisere rutinene sine. Etter det jeg har forstått, har Zoulakis alltid hatt et talent, men særlig tatt steg hva gjelder profesjonalisering det siste året. Jeg tillater meg å spekulere i om den forholdsvis korte kontraktlengden skyldes at klubben ønsker å se an om utviklingen de har sett hos Zoulakis det forrige året fortsetter. Rollen han bekler på midtbanen, krever gjerne rutine og mentalitet, vel så mye som ekstreme tekniske egenskaper. Særlig liker jeg mentaliteten hans, hvor han fremstår tilsynelatende uredd og med en, i mangel på bedre ord, aggressiv spillestil. Er dette den fremtidige ledertypen vi har savnet på midtbaneplass de siste årene? Dersom utviklingen til Zoulakis fortsetter, tror jeg han kan bli en spiller som kan skape glede for oss i mange, mange år fremover. 


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 25 okt 20, 09:03

Jeg er enig Ey1984. Det er noe med tilstedeværelsen hans. Virker uredd og gjemmer seg ikke unna. Tar bare tak i det. Den mentale biten er så utrolig viktig. Håper vi får se han på banen i dag eller i noen av kampene senere i år når alt er avgjort. Tror og håper dette blir en viktig signering for oss. Han må bare være tålmodig og utvikle den fysiske kapasiteten. Veldig synd at det ikke har vært noe seriespill for de nest beste i år forresten. 



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f