Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Levanger FK 25.08.2019 kl 1700

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 25 aug 19, 14:00
Endret: 25 aug 19, 14:00
Endret av: madcow

Fredrikstad møter Levanger på en dag hvor sommeren fortsatt henger igjen i godbyen vår.

 

Fredrikstad FK:
- Joona Veteli står over grunnet gult kort.
- Har ikke tapt en kamp siden 25. mai men har heller ikke vunnet på hjemmebane siden 23. juni, de siste 2 kampene på hjemmebane har vært preget av et lag som ikke har fått samhandlingen til å fungere skikkelig, dessverre.
- Sliter med å bryte ned forsvar som kommer til fredrikstad som har "Parkert bussen" foran målet, tror ikke nødvendigvis at levanger vil være et unntak der.
- 0-0 hjemme mot Byåsen var flaut på en festdag som man inviterte til, og Bryne-kampen vant vi heldigvis, men kun med et nødskrik.

Levanger FK:
- Vunnet 6 av de siste 7 kampene de har spilt, før de fikk seg en skikkelig på trynet mot Kvik nå på onsdag. Det er lov å håpe at det har gitt de en liten knekk.
- Levanger spiller også på kunstgress til vanlig og har fått Henrik Bellman fra Östersund på lån ut året, samt Erik Dyreseth Iversen som kom til de i dette overgangsvinduet i sommer.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 25 aug 19, 15:12

De fleste regner med at Åsheim starter på midten i dag og det er vel også det beste alternativet med tanke på hvilke vi har tilgjengelig. Mest naturlige vil være å plassere han sentralt men høyrekanten er også et alternativ. 

Ved å plassere ham på høyrekanten blir nok A. Hagen trukket ned med både Nilsen og Kjelsrud på topp fra start. Det hadde jo vært litt artig, men A. Hagen kommer ikke til sin rett i den posisjonen. Men han funker heller ikke optimalt lengre oppe ettersom det går så sakte med han. 

Plasseres Åsheim sentralt, noe som vil være mest naturlig blir det spørsmål om det er Solberg eller Love som tar høyrekanten. Med tanke på formen Solberg har vist den siste tiden, er det uten tvil Love som må ta den plassen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 25 aug 19, 15:46

Opprinnelig postet av Rey

Ved å plassere ham på høyrekanten blir nok A. Hagen trukket ned med både Nilsen og Kjelsrud på topp fra start. Det hadde jo vært litt artig, men A. Hagen kommer ikke til sin rett i den posisjonen. Men han funker heller ikke optimalt lengre oppe ettersom det går så sakte med han. 

Jeg pleier ikke å be om benking av spillere så veldig ofte, men jeg heier vel litt på at A. Hagen starter kampen fra benken i dag.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 25 aug 19, 16:34

Slik ble det ikke. Hagen og Hagen sentralt med Åsheim og Love på hver sin kant. Drage på benken. Det må jo være fordi han var småskadet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 25 aug 19, 16:36

Hvis vi ser de siste kampene har vel Drage vært vår beste spiller?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 25 aug 19, 16:45

Men Drage har hatt noe smårusk og ikke trent for fullt. Regner med det er derfor

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 25 aug 19, 19:49
Endret: 25 aug 19, 19:59
Endret av: Rey

Meget solid  kamp i dag og for en gangs skyld i begge omganger. Effektiviteten var vel så som så, men vi skaper masse sjanser og burde ha ledet greit etter første omgang. Gikk heldigvis ikke så mye tid i andre omgang før vi endelig scorer.

Virkelig deilig å se Åsheim i dag. Beste kampen hans på flere sesonger og i mine øyne soleklart dagens beste. Aukland virker også som en solid signering. Akkurat den type back vi trenger.

Så må jeg vel også nevne Reuterswärd som også spilte en god kamp etter en del middelmådighet.

 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 25 aug 19, 20:16

Veldig bra i dag. Solid og trygt. Jeg syns nye backen klarte seg bra og morro at begge spissene scoret.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 26 aug 19, 10:19

Da gjorde vi en god match hvor mange bør få skryt. Jeg var redd sjangsesløsingen, men vi vinner til slutt med god margin



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340