Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne - FFK. 18.08.2019 kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 aug 19, 18:08

Fem minutter til kamp og ettersom Stjørdals/Blink scoret vinnermålet mot Hødd i dag på overtid ligger presset på oss hvis vi skal håpe på direkte opprykk.

Bryne er ubeseiret på hjemmebane i år, men det har andre også vært fram til de har møtt oss. La oss derfor håpe vi bryter Brynes gode statistikk.

Laget blir nesten det samme som mot Byåsen med unntak av Solberg som fortjent blir benket til fordel for Nieves.

Kjør!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 18:34

Der bommer Kjell på en heading fra 6meter. I tillegg har han bommet på nok en stor sjanse. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 aug 19, 18:42

...men der scorer han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 18:42

Og der putter han jaggu meg. Triller ballen i mål fra 2m.gull det. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 aug 19, 18:46
Endret: 18 aug 19, 18:50
Endret av: Tøfflus

Men der satt'n!

Viktig både for laget å få det første målet i kampen, og for Kjell å få det første seriemålet for oss. Ketchupeffekt, takk!

Edit: Men ikke på det viset ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 18:48

Det bryne laget skal vi slå. Helt ræva. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 aug 19, 18:50
Endret: 18 aug 19, 18:50
Endret av: Rey

...og der var han tomålsscorer... dessverre.

Snakket om ketchupeffekten, Tøfflus?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 19:13

Nieves dessverre skadet. Solberg har kommet inn for å sette fart på gutta. 


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 19:47

Nå får dem faan meg bytte inn noen friske bein. Andreas Hagen ser jo totalt dø ut. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 aug 19, 19:48

Jeg fulgte 1. omgang bare via tekst, men har sett på etter pause. Synes vi mangler kreativitet i dag og Bryne er stort sett solide i eget felt. Dessuten er de flinke til å dra ned tempoet. Er lett å se hvem som er fornøyd med uavgjort i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 aug 19, 19:55
Endret: 18 aug 19, 19:58
Endret av: Rey

Førsteomgang var helt grei synes jeg, men ikke noe mer. Andreomgang så langt er et stort gjesp. Hva vi har brukt sommerpausen på skjønner jeg ikke. Det her er langt fra bra nok.

Og A. Hagen syns jeg generelt har vært en skuffelse. Glimter til i perioder, men alt for sjeldent. Solberg er igjen helt usynlig. Reuterswärd får heller ikke til noen ting. 

Kjelsrud regner jeg med Sandaker slakter, så det gidder ikke jeg ;-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 20:01

Solberg er ikke sann. Hvordan han har produsert i andre klubber er en gåte. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 aug 19, 20:03

JAAAAAAAAAAAAAAAA

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 18 aug 19, 20:03

Fy faan for en utløsning. Der dødsa jeg fra 4etasje og rett i Akerselva. Tim er min mann. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 18 aug 19, 20:05

Fy svarte faen. Så deilig!!!

Og Kvik avgir poeng... nydelig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 18 aug 19, 21:22

Helt utrolig at det er vi som scorer på overtid av overtid. Å vinne borte mot Bryne alt annet enn enkelt og mer enn vi kunne forvente på forhånd. Dette redder dagen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 aug 19, 07:30

Så høydepunktene på nytt nå. Det så da veldig ut som Kjelsrud ble holdt igjen i situasjonen like etter 1-1 og at vi skulle hatt straffe der?

En fornøyelig detalj: I det spillerne løper ned mot hjørneflagget for å feire 2-1-målet så ser man en jevn strøm av hjemmefans som allerede har begynt å gå hjem ...de hadde tydeligvis slått seg til ro med at det ebbet ut med uavgjort. Den gang ei!

Når både vi og Blink hanker inn 3 poeng på overtid så tror jeg alle får følelsen av at dette racet kommer til å forbli jevnt helt fram til lagene møtes i den 24. runden. 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 19 aug 19, 09:13

Er ikke så veldig lett å se med  tanke på at filminga var 100 meter unna uten zoom, men kommentator var klar på at vi ble snytt for ei straffe der. Jeg kan ikke skjønne hvorfor Kjelsrud skulle falle bakover som han gjør hvis han ikke blir holdt. 

Og det med at publikum går, det skjer jo dessverre hjemme på stadion også. Hver eneste kamp. Gleder meg til den dagen hvor vi scorer vinnermålet på overtid hjemme også.

Registrerer også at Bummen mener vi vinner fortjent. Beklager, men jeg klarer ikke se det etter den andreomgangen hvor vi ikke skaper noen verdens ting. Meget skuffende egentlig. Vi må opp mange hakk før neste kamp. En kamp mot Levanger som har vunnet sine seks siste og er det desidert beste laget i serien for øyeblikket. Samtidig som Veteli må stå over...

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 19 aug 19, 12:11

Nieves virket frisk. Håper ikke skaden er alvorlig. Vetteli var tilbake igjen der vi vil ha han. Må dessverre stå over. Viktig å få love igang igjen. Han er flink til å skape ubalanse og tørr å utfordre. 

Solberg har mistet det helt. Mangler totalt selvtillit. Vet ikke om vi bør starte med 2spisser i 442. Men Tim bør være på banen. Jeg tror faktisk jeg ville brukt Kjell i en Karadas rolle. Tim er ikke guds gave til FFK men bevegelsene hans i boksen er på en annen planet enn Kjell sine. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 19 aug 19, 14:09

Veldig bra at vi klarte å vinne denne kampen,jeg fikk ikke sett  alt siden jeg var på jobb, men jeg mistet troen i 2. omgang. Det med Solberg er ett lite mysterium, han gjør det jo bra i alle andre klubber enn FFK. Her er han helt uttafor. Angående Tim/Kjell diskusjonen ville jeg nok startet med Kjell hver gang. Tim er god han også, men jeg syns han brenner alt for mange sjanser,og Kjell er ett bedre oppspillspunkt.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 19 aug 19, 15:33

Opprinnelig postet av tynter

Det med Solberg er ett lite mysterium, han gjør det jo bra i alle andre klubber enn FFK. Her er han helt uttafor. 

Har han ikke spilt mer i en indreløper rolle tidligere, og ikke kant? Eller husker jeg feil?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 19 aug 19, 17:06

Tynter: jeg er redd vi blir for statiske og forutsigbare med kjelsrud som oppspillspunkt. Jeg vil ikke at vi skal ha et oppspillspunkt i det hele tatt. Det er ikke slik fotball vi profiterer på tror jeg. Jeg vil ha en spiss som er bevegelig, rask og fotballsmart. En som lukter på offsidegrensa. En Higuain type spiller for 5år siden.

Men om vi bruker Kjelsrud er det viktig at vi fortsetter med ett variert angrepsspill. 

Hva er det forresten med fysikken til Andreas Hagen?  Utrolig seig i går allerede i første omgang. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 19 aug 19, 23:14

Jeg er nok redd for at når det ser ut som at Andreas Hagen jogger,så er det egentlig toppfarten hans    ;-)  . Neida den var litt stygg,men han er ikke akkurat lynhurtig.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 20 aug 19, 12:20

Blir tempoproblemene hans mer synlige når vi bruker Kjeldsrud Johansen istdenfor Sellin eller Nilsen?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340