Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sola-FFK, lørdag 13. juli 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 12 jul 19, 22:09

Siste kamp mot ferien er mot laget som nok, nest etter LSK, er det laget i Norge som spiller tettest på en flyplass. Sola FK sin hjemmebane ligger nemlig en snau kilometer øst for Stavanger Lufthavn. Dette har tydeligvis ikke hjulpet laget til å fly høyt i årets sesong - men etter at de var på besøk i Fredrikstad og fikk bank, har de i det minste vunnet bunnoppgjørene mot Byåsen og Vidar, slik at de ikke er helt hektet av i nedrykksstriden ved halvspilt sesong.

Slik Blink og Kvik leverer, har ikke FFK råd til å avgi poeng mot dumpekandidatene, hverken hjemme eller borte. Derfor må denne vinnes. Med en tilnærmet skadefri tropp bør er forutsetningene bra, men vi må fortsatt levere nær toppnivå. Hvis ikke blir alle kamper i denne divisjonen jevne, slik vi så mot Vidar og Brattvåg.

Innbyrdes historikk er vel omtrent den beste FFK har mot noen klubb vi har møtt i seriespill, 100% seiere og 5-| i målforskjell Cool Så trenger vi ikke snakke så høyt om at det kun dreier seg om én kamp ...

Håper på en god prestasjon av guttane slik at vi kan ta ferie med en god følelse.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 13 jul 19, 10:40

Fulgte dere med i går på kampen mellom Levanger og Arendal? Sistnevnte har vært det beste laget i vår avdeling hvis man ser bort fra de 4 første kampene. Slik jeg tenker er ikke de en svakere konkurent enn Blink og Kvik. I går ledet de kampen gjennom men klarte likvel å tape fordi Levanger fikk 2 mål på overtid. Jeg tenkte med meg selv at nå har vi flaks. Når det gjelder Sola er jeg helt enig i at vi må vinne denne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 13 jul 19, 11:25

Selvfølgelig skal vi vinne mot Sola. Er ikke snakk om noe annet. Skal vi opp kan vi ikke kaste bort flere poeng mot bunnlag. Men etter kampen mot Egersund hvor jeg hadde forhåpninger til at vi kanskje skulle vise hvor gode vi egentlig var, har optimismen fått en liten knekk (igjen). Frykter derfor et nytt bananskall. Men vi skal selvfølgelig vinne.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 13 jul 19, 11:26

Alltid kjærkomment at potensielle opprykksrivaler surrer bort poeng på overtid. Som du sier har de plukket saftig med poeng etter at de innså at sesongen faktisk hadde startet. Tapet i går betyr at om vi, samt Kvik og Blink, vinner nå i helgen så har Arendal en skikkelig bratt bakke å forsere om de skal være med helt inn.

For Levanger betydde faktisk de tre poengene at de nå er på øvre halvdel.

Leste på f-b.no i går kveld at Begby og Andreas Hagen sto over deler av treningen. Håper de likevel er klare i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 13 jul 19, 11:40

Begby har vi ikke alternativer til, så han må bli klar.

Ikke fullt så kritisk med Hagen. Der har vi gode alternativer. Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg syns om han heller. God fotballspiller, men han blir til tider ganske så borte og har tempoproblemer. Ganske tydelig i den situasjonen hvor han kom alene med keeper mot Egersund og brått ikke var alene lengre. Men så gjør han det brilliante og da har vi ingen som er bedre enn han. Ønsker litt mer stabilitet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 13 jul 19, 15:32

Da ble det Nieves fra start i stedet for Hagen i dag.

Nilsen fortsetter på topp. Ellers som forventet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 13 jul 19, 16:58

Svak 1. omgang. I de periodene hvor vi har tempo manbler vi presisjon, og vice versa. Vi har likevel flest sjanser, men det skulle også bare mangle.

Frustrerende at vi ikke har utnyttet alle dødballene vi tross alt har fått.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 13 jul 19, 17:02

Cornere er vi vel generelt veldig dårlig til å utnytte?

Kjedelig kamp, men vi er et dårlig touch fra 1-0 når Solberg er alene igjennom. Hvordan han klarer å score så mye mål i andre klubber fatter jeg ikke. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 13 jul 19, 17:06

Vi frakter ball men får utrolig lite ut av det. Nilsen bommer og bommer..........


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 13 jul 19, 17:08

Vi brenner alt for mange sjanser. Jeg er redd det kommer til å straffe seg. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 13 jul 19, 17:18

...der satt den.

Måtte et langskudd fra Veteli til

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 13 jul 19, 17:23

Laughing Veteli. Pent skudd og veldig fortjent.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 13 jul 19, 17:28

Ha ha Tim Nilsen skårer. For ett mål :-)


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 13 jul 19, 18:04

Baklengs 2 min på overtid. Det er bare surr og unødvendig. Kanskje ikke helt uventet da ffk sluttet å spille for en god stund siden :-( . Kvikkerne leder 7-1 så en får håpe målforskjellen ikke blir avgjørende.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 13 jul 19, 18:07

2. omgang var mye bedre. Vi burde absolutt scoret flere, mens Sola hadde vel bare en ordentlig sjanse utenom målet.

Hødd burde skamme seg. 7-1 er flaut uansett motstander når vi snakker samme divisjon. Stilte de med juniorlaget?

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 13 jul 19, 18:26
Endret: 13 jul 19, 20:00
Endret av: Erikk

Bra vi til slutt rodde dette i land ja. Å vinne så mange bortekamper som vi har gjort hittil i sesongen mener jeg er vedlig bra. Hverdagskamper som betyr mye og som skal vinnes. Hødd med spillere som Schroot og Sansara m f burde ikke lagt seg mot Kvik, dette er rett og slett ræva


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 14 jul 19, 17:17

Jeg må si jeg håper Ranheim taper mest mulig og aller helst rykker ned. Hvis man ser på tabellen kan man si at det er absolutt mulig jeg får viljen min. Heldigvis for dem har de en joker i bakhånd som er toppscorer i Post Nord avd oss utlånt til Stjørdals Blink. Han kunne kanskje reddet dem, men neida lånet er forlenget ut sesongen....Yell


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 19, 20:01

Også utrolig gledelig med uavgjort mellom Bryne og Blink da!! ferie på topp


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 14 jul 19, 20:21

Supert at de ikke vant selv om de tok ledelsen omtrent før folk fikk satt seg. Hvis man tenker på det er ikke uavgjort borte mot Bryne et dårlig resultat, VI skal også dit og jeg vil være fronøyd hvis vi klarer det samme.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 14 jul 19, 20:55
Endret: 14 jul 19, 20:59
Endret av: Tøfflus

Ethvert poeng tapt for Blink er bra for oss og det gir nødvendigvis laget en god følelse å ta ferie på topp. Vi har nok litt flere tøffe bortekamper igjen enn dem - for eksempel har de hjemmekamp mot Arendal som vi skal møte borte. Men begge lag skal til Egersund og Ulsteinvik.

Så får vi se om noen av de andre antatte topplagene som startet svakt, fortsetter den gode formen etter ferien - og dermed melder seg på i kampen om førsteplass.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340