Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Vidar, torsdag 6. juni 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 09 jun 19, 09:38

Anas sliter dessverre som du frykter, med skader. Aner ikke hva det er, men gutten har jo gått konstant skadet de tre - fire siste årene, så noe veldig overraskelse er det vel ikke.

Og nei, det burde ikke komme som en overraskelse på oss at lag kommer hit og legger seg bakpå. Nettopp derfor var jeg ganske så skeptisk etter treningskampene i år. Vi var ganske så gode mot antatt bedre lag, men så fort vi møtte lag på samme nivå som oss slet vi. Det stemte ikke i det offensive spillet da heller og de samme tendensene til ukonsentrert forsvarsspill var også da gjeldende. Spesielt Nielsen føler jeg sliter med det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 09 jun 19, 10:25

Vi har ikke duellstyrke nok i boksen og vi blir veldig enkle å forsvare seg mot. Vi skyver ballen mellom spillerne men skaper veldig lite fordi det ikke er noen "å spille på". Før seongen burde vi forstått hvilke lag vi skulle møte og hvordan de kom til å spille. Vi burde satt sammen et lag med tanke på de faktiske motstanderene vi ville få. Hvis vi hadde hatt en "stor brande" på topp og spilt mot han ville det medført at han ville bundet opp forsvarpillere og vunnet dueller som igjen hadde ført til returer, 2. baller "nedfallsfrukt" osv. Vi har jo mange spillere som ville vært gode hvis de fikk disse returene.

Noen snakker om "målgarantist" jeg mener at vi kan glemme dette pga divisjonen vi spiller i samt økonomi. Dessuten har vi jo "målgarantister" i Sellin og Nilsen. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340