Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Arendal, lørdag 4. mai kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 04 mai 19, 13:44

Jeg liker ikke å snakke om "må vinne" så tidlig i sesongen, men det føles litt sånn i dag. Skal vi være med og kjempe om opprykk er det viktig at det løsner tidlig. Både på grunn av poengene her og nå, og for å komme inn i en flyt som gjør at trepoengerne kommer ofte utover sommeren.

Arendal var med i toppen i fjor og er vel tippet å være det også i år, men har hatt en verre start enn oss. 0-4 mot mektige Stjørdals-Blink i seriepremieren, 1-2 for Brattvåg før de kopierte vårt resultat mot Hødd. Med andre ord, sesongåpningen gjør at ingen av lagene vil være veldig fornøyd med ett poeng her. Kanskje en fordel for oss, da vi nesten alltid sliter mot lag som legger seg dypt og prioriterer forsvar?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 04 mai 19, 14:36

Enig med Roger jeg... det her er ingen må vinne kamp... Bortsett fra for stemningen i byen.

Gleder meg til kamp igjen. Hjalp godt med cupseieren mot Sparta for å få litt godfølelse igjen. Er ikke så mye som skal til :-)

Laget har jeg ingen peiling på hvordan jeg egentlig vil ha.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 04 mai 19, 21:39

Deilig med årets første seier og selv om vi lå under til pause var jeg rimelig sikker på at vi kom til å snu det. Arendal hadde jo egentlig ingenting å komme med og vi spilte ikke så halvgæli.

Bra med fem forskjellige målscorere og morsomt å se på Love. Det meste vi skaper i første omgang kommer via ham.

Litt skuffet over 5-3 målet. Der skal vi klare å holde rent bakover.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 652

Lagt til: 04 mai 19, 21:58

Morsom kamp. Syns FFK hadde mye pent spill,spesiellt i 2. omgang. Arendal hadde ikke stort å fare med men når de fikk to enkle mål til å begynne med,så det litt mørkt ut ei stund. Heldigvis ble det tre vel fortjente poeng til slutt. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 04 mai 19, 22:01

Etter 5 minutter tenkte jeg "dette vinner vi lett". Arendal framsto klart svakere enn både Hødd og Kvik. Da var det fælt å se 1-2 til pause. Men da 2-2 kom, følte jeg meg ganske sikker på seier.

Hvis dette faktisk er Arendals nivå tror jeg de rykker ned.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 mai 19, 22:57

Skal vi satse på 4-4-3 formasjon i neste kamp. Ta ut keeper og sette på en spiss til. Alt renner jo inn uansett.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 164

Lagt til: 05 mai 19, 11:19

Det beste med kampen i går (nå var det veldig mye bra da) synes jeg var at spillerne ikke ble feige på 3-2 og trakk seg forskremt tilbake, sånn som vi har sett så mange ganger før.

Ellers er jeg litt bekymret for Veteli. Fortsetter han å spille på den måten, forsvinner han vel til sommeren.

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 05 mai 19, 16:25

Når vi egentlg spiller en god første omgang og likvel blir liggende under to ganger pga drittmål var jeg helt sikker på at rullegardina ville gå ned slik vi har sett før. At vi kommer tilbake slik vi gjør er således helt utrolig. Når vi etter så mye om og men får ledelsen 3-2 tenkte jeg at vi skulle legge oss bakpå og slippe inn et mål rett før slutt (som vi også gjorde, men som ikke fikk betydning). At fortsatte å angripe ga oss to mål noe jeg vil si var imponerende og det var jo disse målene som avgjorde Jeg må si at denne kampen har vært den beste på lang tid og jeg synes virkelig laget og Johansen fortjener masse skryt. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340