Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sesongen 2019

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 17 des 18, 15:24

Tror dette blir bra. En kantspiller som, tilsynelatende, evner å passere folk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 des 18, 15:54

En liten bombe slapp vel akkurat nå i det det ble  kjent at Høgmo gir seg som trener i FFK, men fortsetter som sportslig leder i en mindre stilling. Bummen tar over som hovedtrener.

Hvordan var det han ville at Finnsnes skulle spille? Kanskje spillerne som er hentet passer bedre enn i hans filosofi enn det de ville gjort under Høgmo og dette egentlig har vært planlagt lenge? Ikke at det nødvendigvis står veldig langt fra hverandre, men noen forskjeller er det sikkert.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 18, 16:01

Iom at opprykket ikke ble noe av og Bummen Skulle ta over dem dagen Høgmo trakk seg tilbake i denne rolle uansett, så er det naturlig at det skjer nå. Nå kan Bulmen bygge sitt lag, og Høgmo faktisk bruke tiden sim på det han er best på. Utvikle klubben. Spennende utvikling. Og tror heller ikke Bummen er noen dårligere trener en Høgmo på feltet uansett. Som sportselig leder kan han nå ha fult fokus på at klubben skal ta nye steg på flere arenaer.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 des 18, 16:08

Da erstatter vi Lekaj og Leko med to yngre spillere uten at jeg kan si for mye om hvor gode de er. Jeg håper dette betyr at vi har gjort store undersøkelser på forhånd og at disse vil passe i forhold til klubbens planer. Jeg frykter at dette er fordi vi må spare penger og jeg må si jeg fikk kaffen i halsen av at Høgmo går av som hovedtrener og inn i en 50% stilling.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 des 18, 16:43

Opprinnelig postet av Erikk

Da erstatter vi Lekaj og Leko med to yngre spillere uten at jeg kan si for mye om hvor gode de er.

Er ikke så bekymret for stopperplassen. Tror Strand Molde er bedre enn Leko. Stopperplassen skal være av de enkleste å fylle. Kantrollen er jeg mer usikker på, selv om Lekaj ikke akkurat storspilte for oss

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 des 18, 16:58

Problemet vi har hatt lenge er at vi over hodet ikke lykkes når vi henter spillere. Hvis dette betyr at det gjøres mer jobb før vi bestemmer oss hadde det vært glimrende. En annen sak er at vi har fått tre spillere FØR nyttår noe som er mye bedre enn hva vi har gjort mange ganger før.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 des 18, 21:10

Forventet at Høgmo skulle gå over i en annen stilling etterhvert, men jeg trudde ikke det skulle skje så tidlig. Så for meg at det skulle skje om 1 eller 2 år når vi hadde kommet oss litt opp og stabilisert oss på et godkjent nivå.  


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 19 des 18, 00:15

Liker at Koko skal trene med A-laget. Så et par kamper med juniorlaget på slutten av sesongen og han var strålende mot Skeid blant annet. Har ikke peiling på om han vil ta nivået men en spennende spiller. Sentral midtbane, kvikke føtter og taklingssterk. Mener jeg leste et sted at han hadde problemer med disiplinen,holdninger. Men det kan rettes på.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 19 des 18, 16:55

Liker det jeg hører av han og håper han lærte litt av oppholdet i Nybergsund også. Som du sier, så kan holdninger korrigeres, spesielt hvis motivasjonen er på plass

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 20 des 18, 17:45

...og der røk Mehnert også. Klar for Brann. Blir vel til at vi må klare oss med de spissene vi har

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 20 des 18, 23:04

Opprinnelig postet av Rey

...og der røk Mehnert også. Klar for Brann. Blir vel til at vi må klare oss med de spissene vi har

De har da meldt ut at de leter etter en erstatter for Aalbu. Hvis de ser etter spillere som er gode nok for Brann er problemet i alle fall ikke at de legger listen for lavt. Håper de leter videre.

Synes ellers det ser godt ut så langt. Håper svenske Love er på høyde med nivået og leverer den vare som skrytevideoen viser.  

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 des 18, 09:58

De sa for en stund siden spiss og ving før jul. Jeg håper de hadde noen flere i tankene enn kun Mehnert når de sa det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 des 18, 11:52

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Rey

...og der røk Mehnert også. Klar for Brann. Blir vel til at vi må klare oss med de spissene vi har

De har da meldt ut at de leter etter en erstatter for Aalbu. Hvis de ser etter spillere som er gode nok for Brann er problemet i alle fall ikke at de legger listen for lavt. Håper de leter videre.

Mehnert er en helt annen spillertype en Aalbu. Ligner mer på Selin og Nilsen, noe som er litt overraskende, selv om han kanskje er en bedre målscorer.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 des 18, 15:00
Endret: 21 des 18, 15:01
Endret av: Erikk

Jeg er også overasket slik jeg ser det trenger vi en stor spiss som tar mye plass og er god i boksen. Gjerne en som har samme styrkene som Henrik Kjeldsrud Johansen. 


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 21 des 18, 15:19

Ja, kanskje det åpner seg en mulighet for HKJ nå som Brann har fått Mehnert, samt jakter en spiss til. Han har vel ikke fått all verden spilletid heller.

Men han har vel ikke hurtighet som sin styrke, mulig vi har stort fokus på å få inn gjennombruddshissige spillere nå.


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 04 jan 19, 15:55

Marius Hagen har signert. Nok en defensiv midtbanespiller, men uansett bra å kapre konkurrentens beste spiller fra i fjor. Skal visst ha lederegenskaper denne karen også, så ser ut til at klubben har en rød tråd der.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 04 jan 19, 16:43

Men som du sier... nok en defensiv midtbanespiller. Jeg skjønner ikke helt hvordan dem tenker at vi skal spille.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 19, 17:31
Endret: 05 jan 19, 14:54
Endret av: Erikk

Kan det være 4-5-1 ? Jeg skulle veldig gjerne vist hvordan de tenker og hva som er planen vedr han. Hvis det er 4-5-1 vil vel ikke hverken Sellin eller Nilsen passe noe særlig?


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 05 jan 19, 21:01

Jeg kan liksom ikke helt mobilisere den vanlige nyttårsoptimismen. Virker ikke dette - både trenerskifte og (manglende) innkjøp  - litt rotete?

Uansett: FFKs geriatriske supportere, avdeling Ski, satser på sesongbilletter også i 2019. Vi setter oss i bilen for å kjøre 2x70 km med våre gamle skrotter, vansiret av kreft- og hjerteoperasjoner, med tvilsomme rygger samt et og annet brokk, og klemmer oss ned på de vonde plastsetene. 

Oppfordringen blir også i år til dere som er yngre/har kortere vei: Gjør likeså!

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 jan 19, 15:45

Da er spissen i boks og det ble Maikel Nieves. Dette må vel bety at vi er ferdige med førsteelleveren vel jeg anta. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f