Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sesongen 2019

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 24 jul 19, 18:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Flott, men er det dette vi trenger?

Helt klart. Selin er ikke god nok. Bomsignering.

Om Kjelsrud holder minimum samme standard som forrige gang han var i FFK, så skyter han oss til opprykk. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 24 jul 19, 19:32

Men spørsmålet er jo nå, skal noen ut når Kjelsrud Johansen kommer inn? Hverken  Nilsen eller Sellin vil vel være altfor glade for å få enda mer konkurranse om plassen, så det ligger kanskje i kortene at en av dem drar?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jul 19, 21:58

Er det umulig at en av de får spille sammen med Kjelsrud Johansen? 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 24 jul 19, 23:43

Opprinnelig postet av Erikk

Er det umulig at en av de får spille sammen med Kjelsrud Johansen? 

Med mindre vi legger om til to på topp, så tror jeg det er utenkelig, selv om Selin kanskje til nød kan brukes i tierrollen til Andreas Hagen/Maikel.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jul 19, 23:56

Jo men er det ikke vanlig at trener prøver å få mest mulig ut av troppen han har? En del av dette er spillesystem. Dagen nyhet er at Kjelsrud Johansen har kommet hjem, altså må han tenke nytt vedr hvordan han kan få mest mulig ut av troppen. Kjelsrud Johansen vil "ta masse plass" og binde opp forsvarere noe som vil skape rom for andre som har målteft, f.eks Nilsen. Burde ikke dette gi flere alternativer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 25 jul 19, 09:44

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Flott, men er det dette vi trenger?

Helt klart. Selin er ikke god nok. Bomsignering.

Om Kjelsrud holder minimum samme standard som forrige gang han var i FFK, så skyter han oss til opprykk. 

Hjelper lite hvis det renner inn i andre enden 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 jul 19, 10:50

Det er vel uansett ingen ulempe å ha flere strenger å spille på. Variere kampbilde feks.

ser for meg at både Sellin og Nilsen kan bekle roller på kant om man ønsker å bevare formasjon mtp forsvar og heller ha enten mer duellstyrke eller bakromsstyrke for kontringer. 

Samtidig som konkurransen blir hardere, så regner jeg med at de andre hever spillet sitt også. Vinn vinn for FFK


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 25 jul 19, 12:01

Jeg er ikke noen stor fan av Kjelsrud. Ekstremt viktig at vi har et variert angrepsspill. Dobling på kant og innlegg, fylle på i box. Men også stikkere i bakrom mer sentralt. 

Jeg synes Tim har vært bra. Sellin har ikke levd opp til mine forventninger. Redd for at vi blir mer statiske med Kjell. At mye skal innom han. Ikke er han rask. Forutsigbar. Og taper overraskende mange dueller. Men håper han motbeviser meg og øser inn mål. 


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 164

Lagt til: 25 jul 19, 14:51

Jeg er nok også temmelig skeptisk. Vi har to spisser som begge har vist at de ikke er gode nok for Eliteserien, men som postnordbud leverer de pakkene, ikke helt til tida kanskje, men noenlunde regelmessig. Så henter vi en til som, eh, har vist at han ikke er god nok for eliteserien. Det er jo da bare å håpe at leveransene blir litt hyppigere.

En grunn til skepsisen er følelsen av dejà-vu: Ulrik Flo f eks. En annen og kanskje viktigere er tanken på forsvaret: Vi har bare 4-5 brukbare forsvarsspillere. Hva da hvis - nei, NÅR - skader og gule kort kommer hyppig utover høsten? Skal vi omskolere Sellin til midtstopper over natta?

OK. Jeg håper jo selvfølgelig at jeg tar skammelig feil. Og det kan komme forsvarsspillere også i sommer, med mindre budsjettet er sprengt da.

 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 25 jul 19, 15:35

I PostNord og Obos er dødballsituasjoner veldig viktige. For oss har det vært en svakhet hvor egentlig Nielsen er den eneste gode som kan gå i duell i lufta. Med Kjelsrud Johansen vil vi bli veldig mye bedre i disse viktige situasjonene.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 26 jul 19, 19:38

Er spent på svensken som er på prøve nå. Rapportene fra trening så langt er gode og så skadeutsatt som Åsheim er må noe gjøres. Fint med lån ut sesongen i tilfelle.

Med Matland inn i tillegg på venstrebacken på korttidskontrakt ser jeg positivt på siste halvdel av sesongen. Blir bra det her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 31 jul 19, 20:24

Jo Nymo Matland kommer desverre ikke og vi har fått tilbake den forrige prøvespilleren William Danquah som skal spille venstre back i treningskamp mot Ørn på søndag. Etter hva jeg forsto kan han også spille stopper og vi trenger backup spesiellt på venstre back siden vi kun har Ludde som er småskadd.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 02 aug 19, 13:27
Endret: 02 aug 19, 13:34
Endret av: Rey

Da gikk det som det måtte gå. En spiss inn og da måtte en ut og det ble Sellin. Hadde troa på han da han kom, men det funka dessverre ikke helt selv om det ble noen mål av han. Han gjorde det kanskje litt vanskelig for seg selv med å love 20+ i fjor også.

Men han virket som en sympatisk spiller som absolutt ga det han hadde for klubben mens han var her. Lykke til videre

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 02 aug 19, 13:36

En spiller som ga alt for laget og som ikke sutret i avisa når det gikk han mot. Jeg kommer til å savne han. Desverre har begge backene som spilte for oss mot Odd også skrevet under for andre klubber.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 02 aug 19, 18:03

Matland havna faktisk i Ham Kam... Det var litt overraskende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 08 aug 19, 08:57

Når stenger dette vinduet?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 08 aug 19, 21:53

31. august

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 14 aug 19, 13:50

Noen som har noen ide om hvem denne backen som glapp var?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 aug 19, 13:56

Sikkert Ruben Kristiansen


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 20 aug 19, 15:02

Spent på hvem som blir signert. 

Ellers brenner det på dass der oppe i den andre byen. Det virker nesten umulig for dem å bikke jevne kamper i sin egen favør. Hadde jo blitt et morsomt lokalderby uten at jeg tror vi ville kommet så bra ut av det. 

Skulle opprykket vårt gå til helvete igjen, er jeg glad det ikke er jeg som må gå på tiggerferd etter penger i nok en sesong på nivå 3.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340