Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerstallen 2018

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 jan 18, 19:11

Rekdal er god han, men han kommer til å spille kamper på u-landslag, så vi trenger gode spillere sentralt. Om Seck får kontrakt er usikkert, men han er stor og sterk, og kan være nyttig. Mæland blir nok fast også skifter man nok litt på den andre ift motstander. Kan hellervikke forvente at en så ung spiller skal levere uke ut og inn for FFK.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 18, 13:24

Tim Nilsen på prøvespill i FFK.Spennende!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 29 jan 18, 16:42

Kan ikke si jeg er noen stor fan av han.

Men han spilte visstnok greit for Fana i 2. div i fjor

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jan 18, 16:58

Tipper ganske mange hoppet i stolen over at Henrik Kjeldsrud Johansen skal vekk fra Vålerenga, og ønsker han hjem.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 29 jan 18, 17:29

Han skulle jeg gjerne hatt tilbake ja, men det er vel ikke så veldig realistisk. Er nok mange andre klubber på et høyere nivå som også ønsker han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jan 18, 17:51

Jeg skrev "hjem" selv om det er flåsete. Grunnen til at jeg gjorde det er at han har vært i flere klubber, men det er kun hos oss han har lykkes. 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 jan 18, 20:29

Ryktes at Flo skal bli trener på junior nivå i Sogndal..


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 29 jan 18, 23:12

Det er tull å bruke penger på en spiller som Kjelsrud. Sellin er bedre. Kjelsrud er kun innsats og veldig forutsigbar. Vanskelig å Være God i nærvær av ham.

Synes laget trenger en spiller som kan utfylle og skape gode arbeidsforhold for Sellin. Noe ala Gardar Johansson. God teknisk. Målfarlig og fotballklok. Altså det motsatte av Kjelsrud. Vi har savnet en slik spiller over lang tid.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 30 jan 18, 10:20

Her er jeg enig med deg, Sandaker. Nå har jeg ikke veldig god kjennskap til Sellin og hans egenskaper, men har forstått det slik at han er en typisk målscorer som er flink til å jage rom samt god i duellspillet inne i boksen? I så fall er det vanskelig å se at han og KJ hadde gått særlig godt sammen, da de vil være to helt like typer. Få heller inn en spiller som kan utfordre med tekniske ferdigheter og fart, og dermed skape rom for Sellin. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jan 18, 11:23

Da roer jeg meg også med å si at de spillerne som skal inn må passe i systemet til Høgmo, og at det må være han som bestemmer hvem som skal ha kontrakt. Vi har i flere sesonger fått inn helt feil spillere og betalt DYRT for disse feilene. Sellin skal spille for oss og eventuell ny spiss må passe sammen med han.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 18, 12:12

Høgmo har benyttet flere forskjellige formasjoner. Men har definitivt hatt størst suksess med 442, både iTromsø og Djurgården. Han hadde jo en vanvittig statistikk og snuoperasjon i sistnevnte klubb. Med et lag som flere svenske eksperter mente var ganske dårlig.

De siste åra har vi hatt trenerregimer som har lagd gråstein av om ikke gull, så har vi ihvertfall underprestert noe jævlig. La oss drømme om at vi denne gangen snur på flisa. Jeg tror faktisk at vi denne gangen har noe på gang. Men det har jeg trodd Før.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 18, 12:31

Sellin er en god avslutter. Ganske hurtig og flink til å time løpa sine i bakrom. Blir vel regna for å være en bakromsspiss. Etterhvert har han vel også blitt ganske duellsterk. Han trenger en makker på topp som kan sette han opp, eller en tier litt bak som kan tre han igjennom.

Får vi flyt og han holder seg skadefri tipper jeg han scorer 20+.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jan 18, 16:50
Endret: 30 jan 18, 18:41
Endret av: Holters

Kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsene her av Selin. Ja, han er absolutt en god OBOS-spiller, og jeg tror også at han kommer til å score mange mål (15-25), men Selin har vel aldri vært noen typisk målsnik eller god avslutter? 

Fra tiden i Sandefjord, så kjenner jeg ham mer som en spiss som trenger relativt mange sjanser. Husk at han har spilt på gode OBOS-lag som har produsert sjanser på rekke og rad. Det stemmer at han er hardtarbeidende og utover i Sandefjordkarrieren ble han mye bedre til å posisjonere seg som spiss (etter hvert som han ble rendyrket som det). Poenget mitt er vel at han egentlig ikke er noen kald avslutter?

Det kan dog hende at Selin har blitt flinkere til å posijonere seg som midtspiss nå og at han har blitt en kaldere avslutter, men det er ikke det jeg forbinder med ham. Det er dog lenge siden jeg så ham spille.

Forstår for øvrig ikke helt hvorfor noen av dere mener at han ikke ville ha passet samme med Kjelsrud heller. Det ville jo blitt en klassisk kombinasjon av en stor, sterk spiss og en mindre, bevegelig/rask spiss... Er absolutt enig i at Selin er en bakromsspiss som vil trenge en midtspiss ved siden av seg og/eller en partner til å tre ham igjennom.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 18, 18:49

Jeg har ikke sansen for spillertyper som Kjelsrud Johansen. Stasjonær og altfor forutsigbar. Dårlig teknisk. Ganske enkelt å forsvare seg mot den type spillere. I tillegg taper han overraskende mange dueller. Han er faktisk ikke så veldig stor.1.84. 

Høgmo brukte vel mos i spann med Rushfeldt i sin siste tid som Tromsø trener. Arrester meg hvis jeg husker feil. funka bra det. Rush var dog noen klasser bedre en Kjelsrud.

Ser at han svære dansken fra midtforsvaret til Sandnes ulf. Er på prøvespill. Kan han bli vår Koppinen(bauta) eller blir han for lik Leko?

 

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jan 18, 19:12

Har vi ikke både en svær treg finne og en treg Leko? Svær treg danske i tilegg høres ikke ut som de har sett på min ønskeliste.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 18, 20:47

Opprinnelig postet av Erikk

Har vi ikke både en svær treg finne og en treg Leko? Svær treg danske i tilegg høres ikke ut som de har sett på min ønskeliste.

Høres ut som en fin trebackslinje vi kan stå høyt i banen med.SmileVi kan vel umulig ha signert en treg finne for andre år på rad? Er det noen som har sett han på trening?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jan 18, 21:40

Vi så jo kampen mot Selbak


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 18, 22:57

Jeg så ikke den kampen. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 jan 18, 08:33

Komentatoren sa han hadde en klar svakhet i forhold til bevegelse noe jeg synes var diplomatisk å si.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 31 jan 18, 10:47

Opprinnelig postet av Holters

Det ville jo blitt en klassisk kombinasjon av en stor, sterk spiss og en mindre, bevegelig/rask spiss... Er absolutt enig i at Selin er en bakromsspiss som vil trenge en midtspiss ved siden av seg og/eller en partner til å tre ham igjennom.

Som sagt kjenner jeg ikke til Sellin noe særlig som spillertype.Jeg synes uansett det høres logisk ut at en type bakromsspill/målscorer som jeg har oppfattet Sellin som, trenger en makker som har evner til å utfordre, og på den måten trekke med seg forsvaret for å kunne slå en gjennombruddspasning i rommet han etterlater seg, a la samarbeidet Tarik hadde med Gardar i sølvsesongen.

Når jeg får tenkt meg om kan det jo være at det er Rocky som er tiltenkt denne Tarik-rollen. I så fall vil det jo være veldig fint å kunne rullere mellom Sellin med sin hurtighet og teknikk, og en Kjeldsrud Johansen-type med fysise styrke, slik at man blir mindre forutsigbar med tanke på angrepsstrategi.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f