Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Nest Sotra, søndag 01.11.2015 klokken 13:00 - MØT OPP!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 26 okt 15, 22:08

Siste kamp for sesongen og hele klubbens framtid kan avgjøres i løpet av disse 90 minuttene. Med seier er vi fortsatt en del av toppfotballen, mens med poengtap risikerer vi breddefotball neste år.

Den siste uken har flere privatpersoner og grupper startet en mobilisering for å få folk på kamp. Zoran 'Klokan' Puvacha har publisert flere innlegg og en del videoer på sin Facebookside hvor han oppfordrer folk til å komme på kamp. Forhåpentligvis får vi se Zoran styre Plankehaugenfeltet som i gamle dager. Det blir satt opp gratisbuss fra Torsnes(!) til søndag. Obos har 500 gratisbilletter dem deler ut. Sparebank 1 har gratisbilletter til Flishaugenfeltet. Prisen på kortsidene er satt ned til 99 mens langsidene koster 199.

Kampen blir også sendt på Tv2 Sportskanalen, men det bryr vi oss vel ikke om? Det er stadion som teller til søndag og vi skal vise Fotballnorge hvor mye denne klubben betyr for byen vår. Møt opp!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 27 okt 15, 08:10

Kanskje vi som alltid møter opp skal forsøke å få med noen ekstra?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 07:21

Plasser en høylytt person i nærheten av min vante plass på M-feltet, er bortreist pga jobb :(

Hva tror folket om kampen? Nervedrama i samfulle 90 pluss tillegg, eller at de rødhvite gir full gass fra start, ansporet av et tallmessig uvanlig (for sesongen) stort publikum, og leder 3-0 i god tid før pause?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 01 nov 15, 10:04

Enn så lenge er jeg ganske rolig, men får se nærmere kampstart.

Nazari var skadet tidligere i uken, og spiller muligens ikke. Er kanskje greit for syns ikke han har vært spesielt god den siste tiden. Di Vita og Nystrøm inn på hver sin kant er forsåvidt greit det i mangel av andre kantspillere, så får vi håpe Di Vita er mer på enn forrige gang han startet da han ble byttet ut etter 30 min

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 01 nov 15, 11:08

Nazari,  Adaramola,  Abenzoar og Kjeldsrud Johansen er de som gjør forskjellen på et middels Obos lag, og et bra Obos lag. 

Spillere som har noe ekstra. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 01 nov 15, 11:10

Bortsett fra Abenzoar er jeg enig, men det forutsetter at spillerne er motiverte. Nazari virker langt fra det i det siste.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 01 nov 15, 11:29

Opprinnelig postet av Rey

Bortsett fra Abenzoar er jeg enig, men det forutsetter at spillerne er motiverte. Nazari virker langt fra det i det siste.

Motivert er han nok,  men har sikkert mistet mye selvtillit. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 nov 15, 11:51

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Bortsett fra Abenzoar er jeg enig, men det forutsetter at spillerne er motiverte. Nazari virker langt fra det i det siste.

Motivert er han nok,  men har sikkert mistet mye selvtillit. 

Ikke meningen å være for negativ nå, men at mange av gutta har mistet all selvtilit må nok AE ta på sin kappe, når han hele tiden sier at det vil være en sterk prestasjon å overleve i OBOS tror jo gutta at de ikke er bedre. Da er man dømt til å kjempe i bunn.

Men heldigvis, i dag er det 6500 på tribunen som heier gutta frem og sier klart og tydelig at de er sykt gode spillere. Dette blir seier :D

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 12:59
Endret: 01 nov 15, 13:00
Endret av: arte et labore

Under ti minutter i kampene og vi har allerede fått to av målene vi absolutt ikke skulle ha. Ligger fortsatt over streken så lenge Bryne og Bærum har uavgjort. Mål i den kampen og vi ligger under streken. Håper de på stadion gjør jobben selv og vinner, ellers kan det bli mer spennende enn vi trodde før kamp.

Helt utrolig! Tre mål i OBOS-ligaen og det er akkurat de tre målene vi absolutt ikke trengte!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 13:01

Opprinnelig postet av arte et labore

Under ti minutter i kampene og vi har allerede fått to av målene vi absolutt ikke skulle ha. Ligger fortsatt over streken så lenge Bryne og Bærum har uavgjort. Mål i den kampen og vi ligger under streken. Håper de på stadion gjør jobben selv og vinner, ellers kan det bli mer spennende enn vi trodde før kamp.

Helt utrolig! Tre mål i OBOS-ligaen og det er akkurat de tre målene vi absolutt ikke trengte!

I helsike da ... dette er allerede ubehagelig!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 13:02

1-0 på stadion er derimot veldig behagelig! Gikk fra 13. plass og under streken og vips opp på åttendeplass på grunn av en scoring.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 13:05
Endret: 01 nov 15, 13:10
Endret av: Tøfflus

Deilig!!! Kjør på nå da guttane!

Edit: Endelig et mål i en annen kamp som går vår vei. Hønefoss leder 1-0 over Åsane.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 13:13

Må være en kjempemotivasjon for Nest-Sotra å se bortefeltet stå tomt i en så viktig kamp. Er det virkelig ikke en eneste NS-supporter på kampen?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 13:17

AEL, ser du kampen? TV2 Sumo er blokkert her jeg sitter, så jeg får ikke sett ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 13:26

Follo og Levanger leder begge sine kamper med 2-0 ... hjælpes.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 13:33
Endret: 01 nov 15, 13:36
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
AEL, ser du kampen? TV2 Sumo er blokkert her jeg sitter, så jeg får ikke sett ...

Ser kampen på TV2 Sportskanalen, altså ikke på web. Eneste irritasjonsmomentet her er at de svitsjer over til noen uinteressante kamper innimellom, som Brann - Hødd.

Rødt kort til Bryne, kan jo håpe at Bærum klarer å score etter hvert, slik at tre poeng ikke blir så nødvendige så de ser ut til å bli nå. Så lenge Hønefoss vinner, så er vi vel rimelig trygge.

... og det klarte jeg selvsagt å jinxe akkurat det. 1-1 på Hønefoss! Og med det havnet Follo under streken på grunn av 41-41 i målforskjell, mens Åsane spratt forbi med sine flere scorede mål med 44-44! Vilt!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 13:39

Til pause har vi altså 1-0 og det er akkurat nok. Status ellers:

Bryne-Bærum 1-0 (men Bryne har fått en mann utvist)

Hønefoss-Åsane 1-1

Jerv-Follo 0-2

Levanger-Sogndal 3-0 (unnskyld uttrykket, men hva faen???)

Strømmen-Kristiansund 1-0

Jeg holder på å drite på meg. Dette er vondt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 13:59

Frykter mer og mer at vi trenger hjelp fra de andre lagene her, for vi overbeviser ikke og har vel holdt nullen kun i tre kamper i år, så at Nest-Sotra scorer bør ikke overraske noen.

Heia Jerv!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 15, 14:00
Endret: 01 nov 15, 14:01
Endret av: Tøfflus

1-2 i Grimstad! Kom igjen da Jerv.

Og 2-1 på Hønefoss! Bra for oss.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 15, 14:01
Endret: 01 nov 15, 14:04
Endret av: arte et labore

Endelig så kommer målene for oss også. Hønesfoss igjen opp i ledelsen, nå ser det litt bedre ut her!

I førsteomgang kom de tre første målene omtrent på verst tenkelige steder, i andreomgang kom de tre første målene der vi absolutt trengte dem. Nå skal det mye til at vi rykker ned, men her kan likevel alt skje tydeligvis.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f