Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem ønsker vi oss som ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 08:09

Jada Wibe har ikke fått sparken ennå, men hvisom og dersom osv, hvem ønsker man seg som ny trener?

Viktigste for meg er at det er en hovedtrener ikke en som jobber som spillerutvikler eller lignende. Det har vi hatt nok av.

Dean ønsker jeg heller ikke. Var vel mer folka rundt han som var hjernen bak det han presterte 17 km oppi der.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 08:37

Hva vil det koste, hvor skal man ta pengene fra og hvor mye bedre vil alt bli?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 08:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hva vil det koste, hvor skal man ta pengene fra og hvor mye bedre vil alt bli?

Nå var det ikke det som var spørsmålet. Det var ett hypotetisk spørsom om det skulle skje.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 09:00

Opprinnelig postet av mysthical

 

Nå var det ikke det som var spørsmålet. Det var ett hypotetisk spørsom om det skulle skje.

Hvis svaret på spørsmålet ikke behøver å være realistisk, så ønsker jeg meg Pep Guardiola.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 apr 15, 09:02