Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem ønsker vi oss som ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 08:09

Jada Wibe har ikke fått sparken ennå, men hvisom og dersom osv, hvem ønsker man seg som ny trener?

Viktigste for meg er at det er en hovedtrener ikke en som jobber som spillerutvikler eller lignende. Det har vi hatt nok av.

Dean ønsker jeg heller ikke. Var vel mer folka rundt han som var hjernen bak det han presterte 17 km oppi der.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 08:37

Hva vil det koste, hvor skal man ta pengene fra og hvor mye bedre vil alt bli?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 08:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hva vil det koste, hvor skal man ta pengene fra og hvor mye bedre vil alt bli?

Nå var det ikke det som var spørsmålet. Det var ett hypotetisk spørsom om det skulle skje.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 09:00

Opprinnelig postet av mysthical

 

Nå var det ikke det som var spørsmålet. Det var ett hypotetisk spørsom om det skulle skje.

Hvis svaret på spørsmålet ikke behøver å være realistisk, så ønsker jeg meg Pep Guardiola.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 apr 15, 09:02

Hvis vi skal ha ny trener vil det koste en masse penger, noe vi ikke har. Hvis de sparker Wibe-Lund kan de jo forfremme en internt f.eks Opphaug, men vil det bli bedre av det?

Hvis penger ikke betyr noe ville jeg hatt David Moyes fordi han er flink til å bygge opp et lag som ligger nede sten for sten og fordi han er dykitg på overgangsmarkedet.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 09:15

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Hvis svaret på spørsmålet ikke behøver å være realistisk, så ønsker jeg meg Pep Guardiola.

Er det mulig?????? hvem har sagt at det ikke skal være realistisk. Wibe har kun måneder igjen av kontrakta, å kjøpe ut han kan derfor ende opp som en løsning. Hvem er det da REALISTISK å tro at tar over for wibe OM han skulle forsvinne.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 09:45

Opprinnelig postet av mysthical

 

Er det mulig?????? hvem har sagt at det ikke skal være realistisk. Wibe har kun måneder igjen av kontrakta, å kjøpe ut han kan derfor ende opp som en løsning. Hvem er det da REALISTISK å tro at tar over for wibe OM han skulle forsvinne.

Ok, jeg opplever det som provoserende at du starter en tråd om å erstatte HWL nå, og med bakgrunn i det får du svar som du spør.Cool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 apr 15, 09:48
Endret: 28 apr 15, 09:49
Endret av: Costanza

Siden Wibe-Lund bare sitter på kontrakt ut sesongen, så vil det være rimelig å forvente at partene setter seg ned og kommer til en enighet om å bryte kontakten mot sommeren dersom den sportslige situasjonen ikke har endret seg drastisk innen det. Da blir det riktig at en ny trener får komme på plass, og dermed få litt tid på å bygge et fundament opp mot 2016-sesongen.

Jeg har ikke tro på at det kommer til å skje noe før sommeren.

Når det er sagt: Prosjektet til Wibe-Lund har vist lite fremgang over tid nå, og når både klubb og trener har gått høyt ut med en klar målsetting om direkte opprykk, er det også naturlig at en handlekraftig klubb gjør grep som å bytte ut treneren når det åpenbart ikke fungerer som det bør. Den løsningen hadde nok vært ganske realistisk allerede nå dersom FFK hadde hatt bedre økonomi.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 10:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Ok, jeg opplever det som provoserende at du starter en tråd om å erstatte HWL nå, og med bakgrunn i det får du svar som du spør.Cool

Da går det jo ann å ikke si noe heller. Du må ikke provosere tilbake bare fordi noen prøver å leke litt med tanker om det som kanskje kan skje.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 28 apr 15, 10:02

Det går ikke å skjule seg bak dårlig økonomi lengere. For hver kamp som går tapes det store beløp fremover, det er økonomi.

Om ikke Bakken gjør noe og resultatene uteblir, ser jeg det som en selvfølge at han også blir tatt av. 

Mulig Bakken allerede har spillt dette inn for styret, men at styret  ikke tar ansvar og lar han få lov til å fjerne treneren.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 apr 15, 10:31

kanogvetalt er en provokatør av første klasse, flaut utspill av deg dette.

Det er helt klart et tema å diskutere trenerskifte på et supporterforum når situasjonen er som den er.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 10:59

Opprinnelig postet av Willy René

kanogvetalt er en provokatør av første klasse, flaut utspill av deg dette.

Det er helt klart et tema å diskutere trenerskifte på et supporterforum når situasjonen er som den er.

Selfølgelig kan man diskutere hva man vil. Det er man alltid i sin fulle rett til. Men negative innspill i alle mulige fora trekker ikke mer folk til hjemmekampene. Dermed vil heller aldri klubben få det økonomiske handlingsrommet som skal til for å gjøre endringer. Og dermed virker det kanskje mot sin hensikt?

Må vel være rom for at noen er uenig i de "etablerte sannheter" også?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 11:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Selfølgelig kan man diskutere hva man vil. Det er man alltid i sin fulle rett til. Men negative innspill i alle mulige fora trekker ikke mer folk til hjemmekampene. Dermed vil heller aldri klubben få det økonomiske handlingsrommet som skal til for å gjøre endringer. Og dermed virker det kanskje mot sin hensikt?

Må vel være rom for at noen er uenig i de "etablerte sannheter" også?

Selvfølgelig skal man få lov til å være uenig. Selvfølgelig er det forståelse for de som fortsatt har trua på HWL. Men det er måten du velger å utrykke din uenighet på. Du kunne jo bare svart med at jeg mener HWL er rett mann. Men i stede så kommer du med useriøse svar som er ganske så useriøse egentlig.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 apr 15, 11:47

Jeg oppfattet svaret ditt til Mystichal som ganske moraliserende om hva man bør si og ikke si.

Slike holdninger passer bedre i presteskapet Tongue out

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 11:56

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg oppfattet svaret ditt til Mystichal som ganske moraliserende om hva man bør si og ikke si.

Slike holdninger passer bedre i presteskapet Tongue out

Ved at jeg skrev at jeg lot meg provosere, og dermed provoserer tilbake?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 apr 15, 12:57

Hvis formålet med deltakelse på forumet er delvis å provosere, så må man ha et helt feil tankesett.....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 apr 15, 13:17
Endret: 28 apr 15, 13:18
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Willy René

Hvis formålet med deltakelse på forumet er delvis å provosere, så må man ha et helt feil tankesett.....

Også er det forskjell på å legge frem ting som fakta, og å innlede med "min mening er" eller "jeg mener". Eller evt å avslutte setningen med ?

Fordi mange mener det samme er ikke det nørvendigvis forenelig med sannhet/fakta.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 apr 15, 13:21

Jeg gidder ikke å kverulere, den diskusjonen er helt meningsløs.

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 apr 15, 13:22

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Også er det forskjell på å legge frem ting som fakta, og å innlede med "min mening er" eller "jeg mener". Eller evt å avslutte setningen med ?

Så hvorfor gjør du ikke det selv. Hvorfor skriver du ikke fra starten av at "min mening er at denne tråden....." Da hadde vi sluppet 100 poster nedover her. Da hadde det aldri blitt noen diskusjon. I stede starter du din diskusjon med

"Hva vil det koste, hvor skal man ta pengene fra og hvor mye bedre vil alt bli?" Du sitter ikke på fasiten hva som er rett og galt. ok at du synes det er teit å leke med tanken siden treneren fortsatt sitter, men la nå andre ha det litt gøy med den tanken da.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 apr 15, 13:41
Endret: 28 apr 15, 13:41
Endret av: Costanza

Jeg er kanskje ikke moderator på forumet lenger, men kan vi ikke legge kverruleringen til side nå? Hvis man ikke ønsker å diskutere trenerspørsmålet kan man la være.

Så hvis jeg skal forsøke å styre tråden tilbake til tema, så vil jeg namedroppe Follo-trener Hans-Erik Eriksen som et veldig spennende treneremne. Står for en ballbesittende og attraktiv fotball og levert gode resultater over tid med små ressurser i Follo. Spørsmålet er om han er typen til å trene en større klubb, eller om han har funnet rollen sin i Follo. Men blir ikke overrasket om han snart blir å se i Tippeligaen (var visstnok også en het kandidat som arvtager for Brian Deane i 08).



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f