Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 22 22

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 nov 14, 23:14

Opprinnelig postet av Costanza

Listene med spillere.

Send de til Bakken :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5402

Lagt til: 01 des 14, 17:02

Opprinnelig postet av Costanza

Ørjan Børmark-By:

Spiss på 21 år som gikk fra Levanger i 2. divisjon til tabelljumbo Ham-Kam i 1. divisjon i sommer, og som umiddelbart markerte seg i 1. divisjon med energisk spill, scoringer og godt spill for et svakt lag. Det ble 5 mål på 12 kamer. Skal trene med Hønefoss i vinter. En fysisk sterk spiss med stort potensial.

Børmark-By skal spille for Ranheim til året

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 01 des 14, 17:06
Endret: 01 des 14, 17:06
Endret av: Erikk

Jeg er redd han kommer til å score mye neste sesong, kjipt det ikke ble for oss.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5402

Lagt til: 08 jan 15, 22:57

Opprinnelig postet av Costanza

Fitim Azemi:

Follo-spiss som bøttet inn vanvittige 31 mål på 24. kamper i 2. divisjon denne sesongen. Det er en scoringsrate som det er Markus Ringberg-nivå over, og Azemi er fortsatt ikke mer enn 22 år og en særdeles lovende spiller. Står garantert på blokka til flere større norske klubber, også FFK?

 

Robin Shroot
Toppscoreren i Hødd som kom til Norge fra nivå tre i England før denne sesongen. Ble opprinnelig hentet på prøvespill til 08 via Brian Deanes nettverk, men havnet altså i Hødd. Jeg tror han var mestscorende i hele 1. divisjon etter sommerferien, og er en smart spisstype med nese for mål. Kan spille både midtbane og i angrep.  Det kan gjerne sies at vi har dårlig erfaring med å hente såkalte toppscorere fra andre 1. divisjonsklubber (Shaswari, Solberg, Stene), men magefølelsen min tilsier at Shroot kan ha noe å by på. Det er sikkert ikke noe minus at vi allerede har en britisk spiller i laget heller. Bør sjekkes ut.

 

Fitim Azemi har på tross av interesse fra Stabæk, overraskende skrevet under på ny kontrakt med Follo

Shroot er visstnok nær en overgang til Sogndal

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 22 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340