Husk meg
Brukernavn
Passord

Kontrakter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 08 aug 14, 13:14

Opprinnelig postet av Rey

Ja, veldig bra, men vi legger opp til at veldig mange kontrakter går ut neste år. Jeg er litt bekymret for det. Eneste som har kontrakt etter 2015 er Nystrøm og det er en spiller som etter min mening gjerne kunne hatt kortere kontrakt.

Den som hadde hatt en krystallkule når man skrev kontrakter(gjerne i andre sammenhenger også). Det var vel ikke mange som trodde at Olsen skulle bli en så mye større hit enn Nystrøm, så langt. Nå har vel Nystrøm også scoret noen mål.

Det er vel slik at korte kontrakter er mindre risikable med de spillerne som ikke slår til som forventet, samtidig som man risikerer å ikke få betalt for de spillerne som slår til. Har man dårlig råd må man ta det tapet. Er tross alt bedre å tape en ekstrainntekt enn å dra på seg for store faste kostnader.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 08 aug 14, 14:23

Jeg synes det er på plass med litt skryt av ledelsen pga kontraktforlengelsen med Olsen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 08 aug 14, 18:53
Endret: 08 aug 14, 18:56
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Den som hadde hatt en krystallkule når man skrev kontrakter(gjerne i andre sammenhenger også). Det var vel ikke mange som trodde at Olsen skulle bli en så mye større hit enn Nystrøm, så langt. Nå har vel Nystrøm også scoret noen mål.

Mulig ikke mange trodde Olsen skulle bli en stor hit, men det var mange som var kritiske til Nystrøm, spesielt i 4-3-3 - meg selv inkludert. 

Olsen har dog prestert bedre enn jeg trodde, men er til gjengjeld treigere enn jeg trodde også. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340