Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kristiansund - FFK - 27. april

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 apr 14, 11:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Trives han i FFK og Norge? Jeg har ikke sett han smile én eneste gang siden han kom til klubben. Merkelige greier.

Jeg tror ikke han er den "smilende typen" rett og slett. Har virket i intervjuer etc at han trives godt.

I går så vi at vi er avhengige av venstrebacken vår og det er sjelden kost. I tillegg er Kristiansund en vanskelig bortekamp og mye av det er pga reiseavstander. De tok vel også buss dit om jeg ikke tar feil? En såpass lang busstur før kamp er ikke optimalt!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 28 apr 14, 11:19

Opprinnelig postet av matsinho

 

I går så vi at vi er avhengige av venstrebacken vår og det er sjelden kost. I tillegg er Kristiansund en vanskelig bortekamp og mye av det er pga reiseavstander. De tok vel også buss dit om jeg ikke tar feil? En såpass lang busstur før kamp er ikke optimalt!

Vet ikke om de kjørte buss hele veien, men de reiste først i går, og det er som du skriver ikke ideel opplading.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 28 apr 14, 11:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av matsinho

I går så vi at vi er avhengige av venstrebacken vår og det er sjelden kost. I tillegg er Kristiansund en vanskelig bortekamp og mye av det er pga reiseavstander. De tok vel også buss dit om jeg ikke tar feil? En såpass lang busstur før kamp er ikke optimalt!

Vet ikke om de kjørte buss hele veien, men de reiste først i går, og det er som du skriver ikke ideel opplading.

Sånne ting kunne jo eventuelle sponsorer (Høili?) engasjert seg litt i. Da tenker jeg på hotellopphold natten før kamp. Det kommer jo på en del tusenlapper, så jeg forstår at klubben ikke kan ta seg råd til sånt slik ståa er nå.

Men folk får gjøre som de vil.

En flott gest ovenfor spillerne hadde det vært.

Jeg tror nok også de fleste spillerne har råd til å betale en overnatting selv, selv om man ikke kan kreve det av dem.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 28 apr 14, 11:49

Hvis jeg skulle kjørt buss helt til Kristiansund og så prestert noe rett etter jeg kom fram, hadde det for å si det veldig pent ikke gått i det hele tatt.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 apr 14, 12:31
Endret: 28 apr 14, 12:35
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av matsinho

Jeg tror ikke han er den "smilende typen" rett og slett. Har virket i intervjuer etc at han trives godt.

I går så vi at vi er avhengige av venstrebacken vår og det er sjelden kost. I tillegg er Kristiansund en vanskelig bortekamp og mye av det er pga reiseavstander. De tok vel også buss dit om jeg ikke tar feil? En såpass lang busstur før kamp er ikke optimalt!


Det tror jeg stemmer. Om jeg ikke tok feil så passerte jeg FFK-bussen på vei ut Seut rett før 9 på søndagsmorran. Det så jo også ut som om spillerne kom rett fra en 6-7-timers busstur... I går var det mye slappere innsats enn tidligere kamper, og det så ut som det ble dårligere utover i kampen. KBK så egentlig ut som et bedre trent lag.

Burde man ikke prioritere å overnatte i dét minste? Det koster det og, men det er god valuta for pengene hvis det er forskjellen på null og tre poeng.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 28 apr 14, 13:31

Opprinnelig postet av Supreme NTM

 

Det tror jeg stemmer. Om jeg ikke tok feil så passerte jeg FFK-bussen på vei ut Seut rett før 9 på søndagsmorran. Det så jo også ut som om spillerne kom rett fra en 6-7-timers busstur... I går var det mye slappere innsats enn tidligere kamper, og det så ut som det ble dårligere utover i kampen. KBK så egentlig ut som et bedre trent lag.

Burde man ikke prioritere å overnatte i dét minste? Det koster det og, men det er god valuta for pengene hvis det er forskjellen på null og tre poeng.

Buss til Kristiansund tar nok nærmere 9 timer, så da her de nok fløyet fra Gardermoen.

Jeg reiser en del rundt i Norge, og det er ofte jag har bodd på samme hotell som TL lag som skal spille borte. De bruker å ankomme tidlig på morgenen dagen før kamp bla for å trene på banene dagen før.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 apr 14, 14:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Buss til Kristiansund tar nok nærmere 9 timer, så da her de nok fløyet fra Gardermoen.

Jeg reiser en del rundt i Norge, og det er ofte jag har bodd på samme hotell som TL lag som skal spille borte. De bruker å ankomme tidlig på morgenen dagen før kamp bla for å trene på banene dagen før.



Sant det, du har nok rett. Den flyturen tenker jeg tar sin tid med mindre det er direktefly til Kristiansund?

For min egen del hadde jeg hatt en langt bedre oppladning ved å ta fly/buss dagen før, enn å bruke kampdag på reise. Det vanlige er som du sier å komme dagen før. Har flere ganger sett spillerbussen til motstanderlag ganger ankommet Quality på morgen dagen før kamp.

Uansett er det vel et kostnadsspørsmål.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 28 apr 14, 21:27

Opprinnelig postet av Supreme NTM


Sant det, du har nok rett. Den flyturen tenker jeg tar sin tid med mindre det er direktefly til Kristiansund?

For min egen del hadde jeg hatt en langt bedre oppladning ved å ta fly/buss dagen før, enn å bruke kampdag på reise. Det vanlige er som du sier å komme dagen før. Har flere ganger sett spillerbussen til motstanderlag ganger ankommet Quality på morgen dagen før kamp.

Uansett er det vel et kostnadsspørsmål.

Det går direktefly fra Gardermoen til Kristiansund ja. Har kolleger som bruker det innimellom.

Som du sier er det et kostnadsspørsmål. Hotell koster penger. Og vil man trene på kampdagen må man vel ofte betale baneleie også - jeg regner ikke med at reglene er som i Champions League hvor hjemmelaget er pålagt å stille bane til disposisjon slik at bortelaget kan trene der. Norsk førstedivisjon er på grensen til halvprofesjonell.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 apr 14, 10:40

Jokke går ut mot Håkon Wibe i dagens F-B og mener han var feig og tok ut feil lag mot Kristiansund... Hva mener folket ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 30 apr 14, 11:02
Endret: 30 apr 14, 13:22
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Jokke går ut mot Håkon Wibe i dagens F-B og mener han var feig og tok ut feil lag mot Kristiansund... Hva mener folket ?

For det første synes jeg ikke overskriften på F-B nett speilet innholdet i bloggen. 

Vi blir svekket offensivt uten Alesami, og vi har ingen som kan erstatte han(ville vært rart).

Det jeg har sett av Begby og Lønn-Jensen er veldig lovende, men jeg tror de trenger noe mer muskler på kroppen for å ta steget til A-laget. Synes dette kom tydelig frem mot Oslojuvelene(så lenge disse orket å løpe). At disse kan komme inpå i kamper vi kontrollerer er ok, men å starte er jeg skeptisk til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 30 apr 14, 11:54

Jeg synes det er viktig å matche unggutta. I kampen mot Kristiansund hadde vi en god muliget til å prøve ut Begby, noe jeg mener Wibe-Lund burde gjort. Når det gjelder Martinsen burde han absolutt spilt, men som stopper med Dure som makker.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 27 apr 14, 19:47

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Og når spillerene slår fler feilpasninger enn pasninger til medspillere blir det vanskelig å vinne.

Man kan si mye om FFKs prestasjoner i dag, men når man får straffe på 0-0, så skal en fast straffeskytter sette den. Håpløst dårlig straffe av Robert Stene.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 apr 14, 19:48

Da er vi tilbake på en fin-fin 9. plass etter fire runder. Det virker som om FFK er godt fornøyd med noe sånt. Forbedring fra i fjor... Yell


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 apr 14, 19:51

Kanskje prøve å spille fotball når dommeren blåser i fløyta,selv når man er på bortebane. Forbannet irriterende at man alltid har den innstillingen på bortebane. Det er fortsatt 2 mål,en fotball, 22 spillere .......


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 apr 14, 19:53

Opprinnelig postet av Haarek

Kanskje prøve å spille fotball når dommeren blåser i fløyta,selv når man er på bortebane. Forbannet irriterende at man alltid har den innstillingen på bortebane. Det er fortsatt 2 mål,en fotball, 22 spillere .......

Hva? Det så da slett ikke sånn ut mot Sandefjord.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 14, 19:59

Fikk ikke sett kampen, men var det noen lyspunkter på FFK.... virker på reaksjonene her og andre steder som det var dårlig over hele linja ...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 apr 14, 20:00

Opprinnelig postet av hasse33

Fikk ikke sett kampen, men var det noen lyspunkter på FFK.... virker på reaksjonene her og andre steder som det var dårlig over hele linja ...

Jon Masalin var den eneste jeg gir godkjent. Meget godkjent. Og det sier sitt.

Resten var svake.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 apr 14, 20:11

De fleste gjorde sin dårligste kamp hittil denne sesongen.

Tror det blir bra å få Alesaami tilbake på venstreback. Han har mer å komme med offensivt enn Vidar. Rafn virket nølende og usikker i hele dag, så jeg heller mot at Vidar (eller Lønn) bør ta plassen hans på torsdag når Alesaami kommer tilbake fra utestengelsen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 14, 20:16

Hvorfor var ikke Standerholen med i dag? 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340