Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det krise i FFK/nei sier Eggen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 01 mar 04, 16:10

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 01 mar 04, 16:26
Er helt enig med Eggen. Hvordan kan det være krise nå? Sesongen har ikke begynt ennå. Husker en sesong for ikke så lenge siden da LSK tapte nesten alt av treningskamper og holdt på å vinne serien men ble nr.2 til slutt. Da slet også de med skader. Men jeg regner jo ikke med at FFK kommer så høyt opp i år. Jeg holder ikke med FFK fordi de er best (morro hadde det vært), men fordi det er klubben min!

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


KAH

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 01 mar 04, 19:42
Enig med LaJo. Kan hende vi blir litt undervurdert av de andre lagene nå som vi gjør det dårlig i treningskampene. Da vil guttæne stå fram og plukke poeng.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 02 mar 04, 14:18
Det er klart at det er krise. Krise er når det ikke går som forventet.
Det er i år skapt store forventnig til FFK og treningskampene går helt på tryne. Media setter da opp et trykk og "godværssupporterene" lurer på om det var riktig å kjøpe de dyre årskortene - for det blir jo bare tap allikevel. Dette presset trykkes på spillerne, som igjen skaper usikkerhet i spillergruppen, og laget presterer dårligt. Vi kan bare vente på serieåpning og et par tap - så vil det ta fullstendig av og det vil ropes BLOD over hele byen. Da er det ikke lenge før det kreves trenerbytte, KTE burde kanskje holde seg hjemme og trene FFK i stedet for å sitte på TV3 og kritisere verdens beste fotballlag. Sportslig leder får følge etter, han har lovet nye sterke spillere siden i fjor høst.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 mar 04, 14:27
Svært uenig med orion.

Krise er et sterkt ord og kan langt i fra kalles krise bare resultater uteblir og ting ikke går som forventet i en liten periode. Hvertfall når det ikke deles ut poeng i denne perioden.

Er det skapt stor forventning til FFK og treningskampene? Det har jeg ikke fått med meg. Folk flest har fått med seg at vi har gått opp enda et hakk, at vi har slitt med skader i denne perioden og testet ut nye spillere. Man trenger ikke være ingeniør for å se at det kan bli litt kronglete mtp resultater da.

Hva dette har med kjøp av årskort vet jeg ikke. Man støtter da laget både i med- og motgang? Skal man liksom ikke kjøpe årskort pga dårlige resultater i treningskamper?

Kan aldri tenke meg at det vil ta av og ropes BLOD dersom det blir tap i de par første kampene. Hallo? Vi møter LSK borte og RBK hjemme i de to første kampene. Ingen kan vel forvente at det er kamper vi skal ta poeng i. Tar vi poeng i de, må det regnes for ren bonus. Folk flest er vel inneforstått med at vi har den hardeste starten av alle lagene i Tippeligaen i år.

Kreves trenerbytte? Hallo!? Eggen har ført oss fra 2.div til Tippeligaen på to år. Kan aldri tenke meg noen krever trenerbytte selv om vi har 0 poeng når sommeren kommer. Håper ikke folk er så korttenkte og viser fullstendig mangel på perspektiver her i byen!

Ser ikke noe problem i at KTE følger Champions League via TV3 tett heller. Snarere tvert i mot får han sikkert mange nye impuler der, noe som kommer klubben til gode. Dessuten er det fin profilering av FFK. Så mye tid tar det heller ikke, og vi har en dyktig mann i Ahlsen som evt. kan ta en trening i ny og ne (dog tror jeg ikke Eggen går glipp av mange treningene selv om han jobber for TV3 inne i mellom)

Sportslig leder, Harry Hansen, har aldri LOVET nye sterke spillere siden i fjor høst. Det er vel Eggen som har gått hardest ut her, men de har aldri LOVET. De har bare vært veldig åpne på hvem de ønsker, men ingen automatikk i at det skjer, slik mange i byen later til å tro. Er vel også et sunnhetstegn at vi er litt tilbakeholdne mtp penger. Vi trenger ingen økonomisk krise som andre lag har hatt de senere årene. Da er det bedre å bruke litt mindre enn for mye!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 mar 04, 14:51
Endret: 02 mar 04, 14:56
Opprinnelig postet av orion
Det er i år skapt store forventninger til FFK...

Hvor har du dette fra... :confused:

Vi kommer i år til å kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk,
...alt annet blir ren utopi.

Støtter forøvrig argumentasjonen til Costanza i ovenfornevnte innlegg.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 mar 04, 14:56
opprykksfesten og diverse medieuttaler. eggen og terje høili: neste år skal vi stabilisere oss på øvre halvdel, og i 2005 skal vi komme blant de tre beste.
vi skal hente inn 4-5 spillere som holder høy TL-standard. bakircioglu aktuell + ønskelista osv...

Dette har skapt forventninger!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 mar 04, 15:18
Endret: 02 mar 04, 15:21
Det er vel strengt tatt vi selv som har skapt disse forventningene.

Klubbens offisielle målsetting for i år er, hva meg bekjent, fortsatt under behandling...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 mar 04, 15:29
Forventninger er det nok mange som har vært med og skapt..Både oss fans og klubben..Har kjøpt sesongkort og gleder meg neste avvsindig til sesongen starter..Tror det blir jæ...lig tøft og mest trolig bunnstrid slik det ser ut nå,men treningskamper og et fullsatt spinnvilt stadion er to forskjellige verdner.
Er det noen som kan holde oss i eliten er det KTE..etter min mening hestehode foran alle tjernåser,rekdaler og drilloer.
Ønsker selvfølgelig forsterkninger jeg også...fremfor alt en spiss til og evt.forsterkning i forsvar..Tore P i form mener jeg holder nivå elite..med solvang og mulig LPH på utlån er det vel bare markus,Dag F og Brenne som er rene spiss typer (ser bort ifra costa rica og m:ffk::ffk::ffk:omo nå)
Tror vi klarer oss og tror entusiasmen kommer til å nå nye høgder når våren kommer Fotballkåtheten vil da sprenge knopper:D

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 02 mar 04, 15:31
Her er ønskelisten til Eggen:
Dagfinn Enerly, Simen Brenne, Raymond Kvisvik, Thomas Perira, Petter Furuset Olsen, Kennedy fra Hammarb, Øyvind Leonardsen, Christian Johnsen fra Raufoss og Ardian Gashi.
Vi sitter igjen med: Simen Brenne, Tero Koskela, Dag Frode Hornseth, Anders Rotevaten og Brian West.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 02 mar 04, 15:49
Svar til Radoslaw.
Nå kom ajg meg i forkjøpet - det har vært dette som har versert siden opprykksfesten i fjor :
Sitat : "opprykksfesten og diverse medieuttaler. eggen og terje høili: neste år skal vi stabilisere oss på øvre halvdel, og i 2005 skal vi komme blant de tre beste.
vi skal hente inn 4-5 spillere som holder høy TL-standard "
Nå har jeg tilfeldigvis sett FFK i treningskamp (mot START) og selv om laget var redusert (det sier vel litt om bredden) ville FFK ikke spille fotball. De skapte ikke noe foran mål og spesielt når en stiller med et redusert lag er det viktig for de nest beste å vise at de ikke er "lik i lasten", det er tross alt Tippeligaen det er snakk om. Jeg så en rekke FFK kamper i fjor og da var det pågangsmot. Det er ikke vanskelig å spille toppfotball, hvis en får byttet laget med ønskedrømmen til thomas. Det viktigste nå er å konsentrere forkuset om laget og kanskje gjøre det beste ut av hva en har, i stedet for å drømme om alle toppspillere som er ledig på markedet. Hvis en toppspiller sier nei - er det heller ikke andre som vil komme. I dag er det vel bare KTE og hjemmepublikumet som er attraktive i FFK. Er det noen som huske hvor mange som var på siste kampen før nedrykk til 2 div ? Under 200.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 mar 04, 16:19
Endret: 02 mar 04, 16:20
Jeg gjentar herved meg selv, orion.

Klubben har per dags dato ennå ikke kommet med noen offisiell målsetting for kommende sesong. Det er det jeg forholder meg til, formelt sett.

Gjentar for ordens skyld også den magiske datoen, 31.mars,
...først da kan vi diskutere hva vi har og ikke har.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 02 mar 04, 16:27
Nå som Lars Petter og Christoffer Solvang blir leid ut, og Roger Risholt blir flyttet opp til midtbanen, betyr det at vi jakter en ekstra spiss og en i forsvaret?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340