Husk meg
Brukernavn
Passord

Håkon Wibe Lund

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 16 mai 14, 08:55

Opprinnelig postet av egkrist

Opprinnelig postet av tomroar

Han gjorde vel ikke akkurat en god figur som trener i ffk, husker lite offensivt spill når vi var avhengig av seier. Mulig han har kommet seg de senere år.

Ja, hans trenerkariere i FFK endte med nedrykk til 2.divisjon i 1992.

Kan jo hende han har tilegnet seg noe kompetanse og erfaring de siste 22 årene? De fleste har vel detLaughing

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 mai 14, 21:50

Ble vist på tribunen i sluttminuttene mot Mjøndalen i dag. 

Dagens dommer var vel ikke akkurat noen höydare. Avgjørelsen virket meget merkelig (som mye annet).

Mulig HWL må se neste kamp fra tribuneplass?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mai 14, 22:13

Det var helt håpløst av dommeren. han må nok det. så lenge han ble vist bort så må han det, men så dere mjøndal treneren som ringte ned... rart ikke det blir slått ned på da.

 

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 mai 14, 17:02

HWL viser med dette at han har et tenningsnivå han også, og det liker jeg og se. Samtidig oppfører han seg svært profesjonelt og rolig i intervjuene i ettertid. Virker som en svært bra fyr!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 14, 17:28

HWL sine personlige egenskaper liker jeg svært godt, men må inrømme att jeg har blitt litt i til om hans egenskaper som trener. Men denne sessongen blir vel klart svar på om han holder mål eller om han desverre har en rolle som ikke passer han enda. Som spiller utvikler trur jeg harn en veldig bra. Men vi får gi han mere tid.. ja gi han ut sessongen. Det er faktisk nå i motgangstider man ser best hva han er i stand til.

Og til alle som hyler om att han ikke er bra nok, se til brann. Ikke noe dritt lag eller "billig" trener de har skaffet seg heller, men de ligger dårligere ann enn fredrikstad pdd.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 04 jun 14, 21:02

Øivind Nilsen klar for FFK

Bra at de på tross av gode resultater i det siste velger å hente inn mer ekspertise som HWL kan spille på når dagen kommer hvor det butter igjen. Og butte litt, regner jeg med som sikkert at det kommer til å gjøre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 25 sep 14, 23:41

Føler nå at det er litt vanskelig å si om man skal "hogge hodet" av HWL en gang for alle eller om man skal være tålmodig litt til...

På den positive siden kan vi si at det har vært klar fremgang fra i fjor - først og fremst siden mye av det hjelpeløse forsvarsspillet er luket vekk og laget generelt fremstår trygge defensivt.

Den offensive samhandlingen er imidlertid like fraværende og planløs som i 2013. I de siste to kampene mot Strømmen og Hødd har man knapt klart å skape noen sjanser som følge av eget spill. Mener at spillerene hver for seg er bedre enn det laget som helhet leverer offensivt, og det er definitivt trenerens ansvar.

Velger tross alt og smøre meg med tålmodighet litt til. En 3. - 4. plass og et hedelig kvallik-tap vil være en fullt godkjent sessong, mens en sjuendeplass bak "storheter" som Bærum og Ranheim vil plassere en ny sessong i kategorien "katastrofe". Marginene er tross alt ganske små her.

Som Jocke sier så bør man ideelt sett avklare i høst om HWL skal forlenges eller ikke (kontrakt ut 2015). Å gå inn i en ny sessong med stor usikkerhet rundt hovedtrenerens fremtid vil ikke være optimalt.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 05 okt 14, 17:24

Ja forsvarsspilleter har vært bra, mye takket være Lars Grorud som opp offrende kaptein. Når det gjelder angrepsspillet i år så sier vi terningkast to, rett og slett bedritent, med få folk som byr på seg sjøl og med en hodeløs rullering av spissalternativene takket være lagledelsens disposisjoner - skandaløst. 

Nå MÅ for helvete snart F. Westgaard få den faste plassen! Dag Olsen, Roschat, Stene , Momo ++ fortjener den rett og slett ikke. Skjerp deg Wibe-Lund og assistent - dette holder ikke i det hele tatt! Ingen sjanser mot et dårtlig Bergenslag før etter nærmere 70 minutter  - FLAUT ! DERE er FREDRIKSTAD !!!!!!


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 12 okt 14, 14:26

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Ja forsvarsspilleter har vært bra, mye takket være Lars Grorud som opp offrende kaptein. Når det gjelder angrepsspillet i år så sier vi terningkast to, rett og slett bedritent, med få folk som byr på seg sjøl og med en hodeløs rullering av spissalternativene takket være lagledelsens disposisjoner - skandaløst. 

Nå MÅ for helvete snart F. Westgaard få den faste plassen! Dag Olsen, Roschat, Stene , Momo ++ fortjener den rett og slett ikke. Skjerp deg Wibe-Lund og assistent - dette holder ikke i det hele tatt! Ingen sjanser mot et dårtlig Bergenslag før etter nærmere 70 minutter  - FLAUT ! DERE er FREDRIKSTAD !!!!!!

Du kan umulig mene alvor. Westegaard har ett eneste mål denne sessongen som kom fra en corner der ballen traff han i hofta og nokså tilfeldig havnet i mål. i Tilleg har han 0 målgivende. Det vil si 1 målpoeng hele sesongen.  Du kan vel ikke mene at han skal starte til fordel for Olsen som har 8+3? Han har fått mange sjangser i år å når en spiss ikke klarer å produsere et eneste målpoeng  utenom en dødball situasjon blir det for dumt å skrike om fast plass.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340