Husk meg
Brukernavn
Passord

??????????????UFF???????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 29 feb 04, 23:51
Hva skjer?

Når skal vi begynne å inndrømme at dette her er ikke godt nok.

Hva er det som er bra??? Kan noen fortelle meg det.
Enkelte her inne trøster seg med Rosenborg kampen. Den tid er over. Vi snakker om 40 dager til seriestart. Vi har jæ... dårlig tid.

Dagens kamp så stilte vi med en 6-8 spillere som evt. vil være ment i startopstillingen til seriestart. Det hjelper ikke å skylde på de skadene vi har, fordi vi skulle vært på et slikt nivå at vi skulle slått dem uansett hvilken spillere vi stilte med. Såpass bred og god stall bør vi ha.

Jeg tror faktisk at Eggen og co. begynner å se problemet her.

NOE MÅ SKJE. Å det snarest.

Jeg vet at jeg er veldig NEGATIV i mine uttalser. Men jeg er bare veldig bekymret for klubben min. Og tro meg. Jeg skal være den første som gir ros når den tid kommer. Men vi må slutte å trøste oss selv. Vi er nødt til å være realistiske. Vi er ikke gode nok pr. dags dato.

Vi kommer til å få kjørt oss mot odd også. Vi har altfor mange spillere som ikke holder dette nivået. DESVERRE

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 01 mar 04, 01:30
Endret: 01 mar 04, 01:30
Jadda jadda. Og problemet er ikke at vi har altfor mange spillere som ikke holder dette nivået. Vi har ikke nok spillere som holder dette nivået. Det er en vesentlig forskjell.
Forøvrig er jeg enig i at dagens situasjon er lite tilfredsstillende. Men vi kommer faktisk ingen vei med dette "NÅ MÅ NOE GJØRES! " maset.
Panikk fører ingensteds hen....

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 mar 04, 01:34
Endret: 01 mar 04, 01:36
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Jadda jadda. Og problemet er ikke at vi har altfor mange spillere som ikke holder dette nivået. Vi har ikke nok spillere som holder dette nivået. Det er en vesentlig forskjell.
Forøvrig er jeg enig i at dagens situasjon er lite tilfredsstillende. Men vi kommer faktisk ingen vei med dette "NÅ MÅ NOE GJØRES! " maset.
Panikk fører ingensteds hen....

nei bevares, det er dumt å gjøre noe når man spiller som et 2.divisjonslag... da er det nok bedre å sitte med lua i hånda og se an situasjonen og vente å se om vi kanskje vinner en kamp snart! forsterkninger og jobbing med overganger er oppskrytt...

NEI, når klubben i mitt hjerte rakner mer og mer sammen tar hvertfall ikke jeg det med ro.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 mar 04, 08:01
[quote=Spurvene fra London]Hva skjer?

Når skal vi begynne å inndrømme at dette her er ikke godt nok.

Hva er det som er bra??? Kan noen fortelle meg det.
Enkelte her inne trøster seg med Rosenborg kampen. Den tid er over. Vi snakker om 40 dager til seriestart. Vi har jæ... dårlig tid.

Ja, jeg er en av dem som "trøster" meg med Rosenborgkampen, for den viste oss hvilket nivå guttane faktisk har !!!

Jobben nå består i å få døm til å prestere i nærheten av det nivået - og ikke å skifte ut alle fordi det ikke har fungert i enkelte treningskamper.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 mar 04, 08:01
Slapp av. Dette blir bra skal du se.

Og ikke tro du er noe mer glad i klubben enn meg!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 01 mar 04, 08:26
Endret: 01 mar 04, 08:26
Opprinnelig postet av ATM
Ja, jeg er en av dem som "trøster" meg med Rosenborgkampen, for den viste oss hvilket nivå guttane faktisk har !!!

Jobben nå består i å få døm til å prestere i nærheten av det nivået - og ikke å skifte ut alle fordi det ikke har fungert i enkelte treningskamper.


Er 2-2 mot Rosenborg noe å trøste seg med? Var virkelig den kampen så bra? Ja, jeg var der, og ja, jeg så at Bjørnar herja litt med RBK osv...MEN: RBK kommer til et betongdekke i Østfoldhallen og får helt sjokk av underlaget og de yter langt under pari. Tror mange andre eliteserielag også hadde klart 2-2 mot RBK da!

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 mar 04, 09:26
Som jeg skrev tidligere så var det ikke 2-2 som var trøsten, men at så mange av guttane faktisk viste et ganske høyt nivå på prestasjonene, og jeg nevner i "fleng" Tor Trondsen,Bjørnar Johanessen,Simen Brenne,Christian Petersen,Dag Frode Hornseth,Markus Ringberg, Jeton Petisha. Og enda har jeg sikkert glemt flere som burde vært nevnt.
Selv om det stemmer at RBK yter under pari, så snakker vi om Norges suverent beste lag de siste 12 år, og det burde være mer enn god nok målestokk for FFK.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 mar 04, 09:33
Det som var FFK`s styrke i RBK kampen mener jeg var aggresiviteten. Og det kan bli det som avjør FFK`s skjebne i tippeligaen. Klarer vi å holde en sånn aggressivitet vil vi klare oss. Kanskje derfor KTE legger vekt på utholdenhet i disse dager.

Du vet, trene på det man er gode på...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 01 mar 04, 09:56
Opprinnelig postet av ajg

NEI, når klubben i mitt hjerte rakner mer og mer sammen tar hvertfall ikke jeg det med ro.


Å si at FFK rakner mer og mer sammen utfra dagens situasjon er bare tull. Rett og slett. Joda, bare gjør noe det. Men det hjelper ikke å syte og klage her....

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 mar 04, 10:03
Lite vi får gjort med det ja.

Hvis ikke en sponsor eller fansen blar opp tror jeg vi kan se langt etter noe kraftige forsterkninger.

Uten at jeg vet hvordan det er med økonomien pr. dags dato så virker det som det ikke er mye igjen til å hente inn spillere, etter det som har blitt sagt i media.

Noe kronerulling er alftor sent.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 mar 04, 10:08
Opprinnelig postet av Knutsen
Lite vi får gjort med det ja.

Hvis ikke en sponsor eller fansen blar opp tror jeg vi kan se langt etter noe kraftige forsterkninger.

Uten at jeg vet hvordan det er med økonomien pr. dags dato så virker det som det ikke er mye igjen til å hente inn spillere, etter det som har blitt sagt i media.

Noe kronerulling er alftor sent.


Vi trenger ikke nye spillere, men en vitamininnsprøyting på de vi allerede har !!
Bruk pengene på vitaminer du.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 mar 04, 10:13
Vitaminene ligger i en fullstappet Fredrikstad stadion, og varme fra vårsola!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 mar 04, 10:20
Neivel, men der er vi uenige!

Jeg syns stallen vi har er syltynn, tør ikke tenke på hva som kommer til å skje hvis vi får skader på etpar sentrale spillere når alvoret er igang.

Vi trenger minst 2 kvalitetsspillere+, etterm in mening ;)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 mar 04, 11:01
Tror alle er enige i at vi kunne hatt behov for flere kvalitetsspillere!

Det tror jeg alle supportere i verden mener...

Det viktigste for oss nå er å støtte gutta så de kan prestere mot sitt beste. Mistenker at vi ikke har sett laget i toppform enda..

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 01 mar 04, 11:07
Ja, Frode. Vi må verra såppass optimistiske! Jeg tror FFK vil heve seg adskillig fra nivået de har vist på treningskampene. Nå må det verra slutt på angsten! Detta blir moro!

---------------------------

Any given sunday


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 mar 04, 11:45
Hamkam og ffk har de desidert dårligste lagene i år

Dette er en påstand som jeg tror og håper at du skal være nødt til å bite i deg. Jeg skal minne deg på dette når vi har tatt 6. plassen !!!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 mar 04, 12:01
Sletta innlegget, ble litt for mye negativitet ;)

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 mar 04, 12:08
Opprinnelig postet av Knutsen
Sletta innlegget, ble litt for mye negativitet ;)


Det er bra for nå skal vi snu til det positive i takt med laget !!!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 01 mar 04, 12:56
Om Stabæks treningskamper

Det er ikke alle som forventer en lang seiersrekke frem til sesongstart...

---------------------------

Any given sunday


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 01 mar 04, 13:11
det er vel ikke de dårlige treningskampene i seg selv som er det største problemet. selvfølgelig er det ikke bra, men med så mange nye spillere så må et lag spille på seg selvtillit for å kunne prestere videre i sesongen. siden laget er så ungt og nytt uten spillere som riktig kan dra det, så er selvtilliten det som etter min mening skal bygges om dagen og mangel på det som kan ødelegge mye når serien starter


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340