Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Mjøndalen, lørdag 15. juni 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 jun 13, 09:28

Kommer nok ikke noe særlig med folk før et opprykk nærmest er sikret. Fredrikstad folk sin mentalitet er at "vi vinner" og "døm taper". Og det er jo greit nok, helt til de samme kaller seg supportere når vi vinner og synger om at vi trofast møter opp i gode og onde dager.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 jun 13, 09:29

Jeg sa, og skrev, før sesongen at jeg ikke trodde dette laget ville prestere på sitt beste før 1. juni. Ganske fornøyd med det nå. Vi kan få litt mer flyt fremover også. Vi har scoret og sluppet inn like mange som Ranheim uten samme uttelling i poeng.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 jun 13, 21:15

Rafn slapp nå i hvert fall unna hjernerystelse, og trente igjen i dag:

http://www.f-b.no/ffk/lar-meg-ikke-knekke-1.7940642

Jeg fryktet i grunnen noe verre da jeg så ham legge seg ned et minutt etter selve duellen hvor han ble skadet.  Håper ikke at disse smellene fører til at han blir tilbakeholden i duellene, det vil i så fall gjøre ham til en dårligere, og mer skadeutsatt, fotballspiller.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jun 13, 22:16

Forferdelig med all den uflaksen han har hatt. Jeg håper virkelig det snur for vi så jo før den berømte Mossekampen at det bor mye i han.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 jun 13, 23:12

Opprinnelig postet av Erikk

Forferdelig med all den uflaksen han har hatt. Jeg håper virkelig det snur for vi så jo før den berømte Mossekampen at det bor mye i han.

 

Nå spilte Simen allerede ikveld,og scoret vel også i 2.lags kampen....så han er igang...og jeg unner han virkelig litt suksess. Halvorsen trenger en som 'peser' seg litt på høyrekanten,for Standerholen er pr idag bankers i start-11'eren.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f