Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 nov 12, 23:22

Vi er godt representert her:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article259024.ece

 

mulig feil tråd dette...... Cool


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 07:35

Opprinnelig postet av hasse33

Vi er godt representert her:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article259024.ece

 

mulig feil tråd dette...... Cool

Mye rart der. Er man en flopp når forventningene er lik null? Mads Hansen og Dahl Hagen på benken på flopplaget? Ingen hadde vel forventninger til de to? Da er de etter min mening heller ikke flopper.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 07:38

Opprinnelig postet av Kai Roger

-Har virkelig Mads Hasen svart til forventningene? Ja..han scora i ålesund,da vi vant 1-2 i åpningen,i snøvær...ellers har han IKKE gjort stort etter min menong....han er sikker flink til å be folk på kaffe,og finne på 'fanterier' når de ligger borte på hotell.....men nå har han jaggu hivd seg på den BLOGG bølgen også........vell..han gjør vell ikke dette for å fremme FFK's merkevarebygging vel?

Jeg synes Mads Hansen virkelig MÅ VISE NOE I 2013.....Hvis han ikke skjerper seg i 2013,tror jeg han reiser tilbake til 3050 til sommeren,,,ja,,kansjje allrede i januar...hadde vært best for han 

 

Helt enig! Mads Hansen burde ha fokus på banen neste år, ikke alt tullet han driver med utenfor banen! Kvisvik var en slik klovn, forskjellen er at han leverte på banen også. Da er det lettere å aksepere tull utenfor banen.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 nov 12, 08:12

La nå mannen drive med blogg hvis han syns det er stas på fritida! Tror ikke sjefen din bryr seg så veldig hva du driver med etter du har stempla ut! Blir for dumt å legge skylda på at han ikke presterer på banen fordi han skriver noen ord hver dag på en nettside!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 nov 12, 08:46

Er enig med Endre, man blir ikke dårligere fotballspiller av å ha litt andre interesser også.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 nov 12, 09:28

Opprinnelig postet av endre

La nå mannen drive med blogg hvis han syns det er stas på fritida! Tror ikke sjefen din bryr seg så veldig hva du driver med etter du har stempla ut! Blir for dumt å legge skylda på at han ikke presterer på banen fordi han skriver noen ord hver dag på en nettside!

Hehe.. Støttes 100%. Han er jo en profesjonell fotballspiller med profesjonell kontrakt. Hadde bloggingen ødelagt for jobben hans, så hadde han vel lagt det på hylla. Hadde han derimot tjent som Fotballfrue så skjønner jeg grunnen til bekymring!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 09:34

Opprinnelig postet av Welhaven

Hadde bloggingen ødelagt for jobben hans, så hadde han vel lagt det på hylla.

Vet ikke hva som har ødelagt for jobben hans, men at han har vært elendig i FFKdrakt er det vel ingen som er uenige i.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 nov 12, 09:59

Da får du heller skrive det da, istedenfor å synse om at hobbyen hans (som forøvrig har mange lesere, og som igjen gir positivt utslag mot klubben vår) ødelegger for hans prestasjoner.

Nei, hans prestasjoner har ikke vært oppe til par, men at hans spillopper virker positivt på spillergruppa levner jeg ingen tvil om!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 10:08

Opprinnelig postet av endre

Nei, hans prestasjoner har ikke vært oppe til par, men at hans spillopper virker positivt på spillergruppa levner jeg ingen tvil om!

Så bra! Da får vi håpe han fortsetter slik neste år også.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 nov 12, 14:39
Endret: 27 nov 12, 14:46
Endret av: Kai Roger

Roar Johansen ny trener i Ull/Kisa.

http://www.tv2.no/sport/fotball/ullkisa-vurderte-tore-andre-flo-signerte-roar-johansen-3934307.html


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 28 nov 12, 19:55

Første spiller inn: Ola Lønn Jensen med en treårskontrakt

Noe annet enn at han fikk sjansen skulle egentlig bare mangle.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 28 nov 12, 22:08

kjempe artig at de signere en så lokal gutt Cool


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 nov 12, 22:29

er det ikke flere unge gutter i distriktet som bør få tilbud??


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 nov 12, 12:48

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 nov 12, 14:58

Hødds cuphelt og keeper Ørjan H. Nyland har signert for Molde på en 3-års kontrakt.

Nå har altså Molde 3 meget gode keepere i stallen (Bugge Pettersen, Söderberg og Nyland), og én av disse vil mest sannsynlig enten bli solgt eller lånt ut. Bugge blir ikke lånt ut, men kan bli solgt. Söderberg er etter min mening bedre enn Bugge, og er altfor god til å bli tredjevalg i Molde. Det samme kan sies om Nyland.

Slik jeg ser det er sannsynligheten størst for at Ole Söderberg blir lånt ut, og da bør FFK være på banen. Vi må ihvertfall forhøre oss. Söderberg er bedre enn Masalin. Söderberg velger nok uansett et bedre lag enn FFK neste år, men ingenting må være uprøvd. 

Det kan jo hende at Nyland fortsetter ett år til i Hødd også, og kommer til Molde foran 2014-sesongen etter at kontrakten til Bugge Pettersen går ut.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 nov 12, 19:01

Hvor har det blitt av alle de lovende juniorgutta vi hadde og alle "nesten gutta" som gikk til Kvik/Halden ol?? Adecco`n må jo være en glimrende plass å få spilletid og prøve seg ut på det nivået... 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 nov 12, 18:11

Hva med å se på islandske markedet? El har de blitt alt for dyre? 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 nov 12, 20:22

Christian Berg? Eller er han for gammel? Litt rutine og litt ferskt ungt hadde vært no :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 nov 12, 22:01

Christian Berg fyller 35 år 17. mai neste år.

Spilte 22 kamper og scoret 3 mål for et ganske dårlig Glimt-lag i år.

Dette er en spiller jeg absolutt IKKE kunne tenke meg tilbake pga alder og økonomi.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 nov 12, 23:07

Er det et lite håp om en Brenne tilbake?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f