Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 24 nov 12, 13:12
Endret: 24 nov 12, 15:48
Endret av: FFKsupporter

http://www.f-b.no/ffk/den-nye-ffk-treneren-er-enten-norsk-eller-svensk-1.7657447

Det står mellom én norsk og og to svenske trenere.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 12, 14:35

feil i linken... rett er her

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 nov 12, 10:56

kan dette være FFK sin neste trener ? (Tor Thodesen er ferdig i Moss FK og fratrer med umiddelbar virkning)

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 26 nov 12, 11:34

nei takk .....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 26 nov 12, 21:36

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10048211

Hadde gjerne sett Rekdal som ny trener. Men, han blir vell for dyr og har helt sikkert større ambisjoner..

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 nov 12, 21:36
Endret: 26 nov 12, 21:37
Endret av: arte et labore

Kjetil Rekdal er ferdig i Aalesund melder TV2.

Finnes vel både positive og negative sider ved han. Tipper dog det blir en del stridigheter innad i klubben om man ansetter en så sterk personlighet.

Han har vel sagt at FFK er en av få klubber i Norge han faktisk kunne tenke seg å trene? Så spørs det om det var på generelt grunnlag eller om uttalelsen kom da vi utenfra så ut til å ha en del penger og ikke var et bankerott skip uten stor fremtid.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 nov 12, 21:47

Opprinnelig postet av rhesusbarnet

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10048211

Hadde gjerne sett Rekdal som ny trener. Men, han blir vell for dyr og har helt sikkert større ambisjoner..

Det å ha en så krevende person som Rekdal som trener, krever at resten av organisasjonen er stødig og trygg. Rekdal er ypperlig for et bra lag som vil ta det siste steget fra bra til mestere, men jeg ser ikke Rekdal for meg som en lagbygger.

Dessuten, som du sier: For dyr og med større ambisjoner enn å kjempe om opprykk fra Adeccodassen.

Nei, det vi behøver er en type som kan skape glede og entusiasme rundt klubben igjen. En type som Knut Torbjørn Eggen. Dessverre var han unik.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 26 nov 12, 22:49

Rekdal har  en stor del av familien boende i Fredrikstad,bla broren,nevøen er FFK patriot på sin hals,og har vært maskot på kamp, Rekdal har jeg sett flere ganger i byen, han har fortalt at hans far alltid har hatt FFK som sitt lag,men at han selv valgte VIF som favorittlag,da FFK var litt i skyggenes dal da han som barn valgte seg et lag i den tidens førstedivisjon,tror det var i 1977-78. Han har hatt FFK som et nummer 2 lag,Ikke Molde som mange tror.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 nov 12, 22:52

Def JAAA til Rekdal som trener......han er glimrende.....eneste jeg lurer på er åssen han skal kunne samarbeide med de andre renerne...vi har vel snart 2-3 ass. trenere+keepertrener+2.lags trener?

Aalesund kan takke Rekdal for 2x cupgull,og europaspill.. Neste år rykke de rett ned ifra TL....goi REKA 3 års kontrakt,,,han elsker fredrikstad,,,og vi garantert si ja ......første som skjer er ut med daukjøtt,og inn med de som VIL noe...bort med kafe-besøk,og vekk med å være mere på BLOGG enn på trening.Wink


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 nov 12, 22:56

Sjansene for at Rekdal blir trener er vel minimale, med tanke på at det allerede fantes tre navn på blokken og avgjørelsen om trener skal være på plass ila november. Med mindre den ene norske var Rekdal og FFK har hatt samtaler med han gående før oppsigelsen ble offisiell, så blir vel ikke han med på runden ser jeg for meg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 26 nov 12, 22:58

Aftenpostens sportsredaktør Bertil valderhaug ble sitert i radioen på at Rekdal ønsker seg til VIF eller FFK, og at han har gjort sitt ytterste for å bli sparket..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 nov 12, 23:12

Opprinnelig postet av GodeGeir

Aftenpostens sportsredaktør Bertil valderhaug ble sitert i radioen på at Rekdal ønsker seg til VIF eller FFK, og at han har gjort sitt ytterste for å bli sparket..

Nå får akkurat det stå for Valderhaugs egen regning, men dersom det skulle stemme er det et veldig godt argument for å ikke ansette mannen. Dersom man skaper en konflikt for å komme seg vekk fra ett sted, kan man skape en konflikt for å komme seg vekk fra et annet sted også.

Konflikt er greit, dersom det står om faktiske uenigheter. Konflikter med baktanker kommer det aldri noe godt ut av.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 26 nov 12, 23:37

Med Rekdal som trener tror jeg  entusiasmen i byen vil komme tilbake, og alt det positive det vil medføre. Flere vil kjøpe sesongkort, flere tilskuere på kampene, flere vil sponse FFK og jeg tror Spillerinvest vil åpne lommeboka si.

MEN jeg tror dessverre ikke at vi han vil til FFK pga at FFK rett og slett er en kokkos klubb.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 26 nov 12, 23:45

Kan det være at Fredrikstads økonomiske sterke menn virkelig har slått seg sammen og sagt at vi prøver å få på plass en trener som er sterk, tør å kalle spade for en spade, vil gi klubben media dekning på godt og vondt slik at FFK skal komme raskest mulig tilbake til det gode selskap?

 

kan det være at det har vært samtaler i mellom disse økonomisk sterke mennen og Rekdal?

 

Jeg trur med den ene hånda og driter i den andre. Vet ihvertfall hvilken hånd som vil gi det mest realistiske resultatet.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 nov 12, 01:13
Endret: 27 nov 12, 01:14
Endret av: kjell-H

Rekdal hadde en årslønn i Aalesund på 1,8mill. Tror han er alt for dyr for oss!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 nov 12, 02:14

Det alle som er for Rekdal bør spøre seg om er, kan vi leve med en trener som krever for mye av omgivelsene. Klubben prøver nå å bygge opp en organisasjon fra bunnen. Da er det kanskje greit å hente inn en trener som er litt mer tolmodig en Rekdal. I tillegg er mannen kjent for å bruke penger på overgangsmarkedet, og orker vi den samme mølla med penger ut av vinduet som klubben drev med før?

Men, faen heller Rekdal er en spennede trener, er Eggen Sr klasse over han, minus den akademiske tilnærmingen.

Jeg tror FFK kommer til å velge ett fornuftig og trygt valg som vil bygge stein på stein. Der mener jeg i Norge at Roar Johansen er ett veldig fornuftig alternativ. 


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 nov 12, 05:14

Rekdal? Nei takk, måten han behandler spillerne på er noe jeg ikke ønsker i FFK. Da er det samme hvor gode resultater han får.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 07:41

Opprinnelig postet av KR

Med Rekdal som trener tror jeg  entusiasmen i byen vil komme tilbake, og alt det positive det vil medføre. Flere vil kjøpe sesongkort, flere tilskuere på kampene, flere vil sponse FFK og jeg tror Spillerinvest vil åpne lommeboka si.

MEN jeg tror dessverre ikke at vi han vil til FFK pga at FFK rett og slett er en kokkos klubb.

Helt enig! Kommer Rekdal, kommer folket også! Dette er faktisk den billigste løsningen styret kan gå for. Kjenner jeg de rett tenker de ikke sånn...


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 27 nov 12, 09:00
Endret: 27 nov 12, 09:01
Endret av: Blåmandag

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 27 nov 12, 09:06

Ehe............... Bakkerud var kanskje ikke helt nummer 1 på ønskelista. Men dette sier jo sitt om å ikke kunne velge på øverste hylle pga økonomi.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24