Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi trenger en ny keeper

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 okt 12, 08:55


Mande fra Stabæk som 2. keeper ville vært gøy. Han fikk jeg sansen for, men om han er god over lengre tid er noe annet. 93-modell også så er ikke gamle gutten.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 nov 12, 08:57

Opprinnelig postet av Kai Roger

Austbø i Sandefjord,er etter min mening vår neste landslagskeeper. Hadde vi 'landet' han,da hadde vi gjort et scoop. Litt usikker på om Sandefjord eier han,eller leier han? og i så tilfelle ifra hvilken klubb?  Viking?

 

Jeg har blanda navn her Yell----jeg mener sef Arild Østbø---som er Vikings eiendom.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 06 nov 12, 09:06


Er det noen som vet hvordan Arnold Origi har vært i Ull/Kisa?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 nov 12, 19:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Kai Roger

Austbø i Sandefjord,er etter min mening vår neste landslagskeeper. Hadde vi 'landet' han,da hadde vi gjort et scoop. Litt usikker på om Sandefjord eier han,eller leier han? og i så tilfelle ifra hvilken klubb?  Viking?

Jeg har blanda navn her Yell----jeg mener sef Arild Østbø---som er Vikings eiendom.

Nå surrer du fælt. Wink

Keeperen til Sandefjord heter Iven Austbø. Han har tidligere stått for Viking og Stabæk.

Keeperen til Start heter Arild Østbø. Han eies av Viking. Han står for Norge U21.

Hvem av disse du kunne tenke deg til FFK vet jeg ikke. Jeg tipper de er omtrent jevngode også.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 12, 19:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Kai Roger

Austbø i Sandefjord,er etter min mening vår neste landslagskeeper. Hadde vi 'landet' han,da hadde vi gjort et scoop. Litt usikker på om Sandefjord eier han,eller leier han? og i så tilfelle ifra hvilken klubb?  Viking?

Jeg har blanda navn her Yell----jeg mener sef Arild Østbø---som er Vikings eiendom.

Nå surrer du fælt. Wink

 

 

Keeperen til Sandefjord heter Iven Austbø. Han har tidligere stått for Viking og Stabæk.

Keeperen til Start heter Arild Østbø. Han eies av Viking. Han står for Norge U21.

Hvem av disse du kunne tenke deg til FFK vet jeg ikke. Jeg tipper de er omtrent jevngode også.

 

Arild.....han jeg mener Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f