Husk meg
Brukernavn
Passord

Se fremover!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 mai 03, 10:57
Synes kampen i går var utrolig merkelig. FFK styrte jo store deler av kampen og hadde jo det meste av spillet (bortsett fra den siste halvtimen som ikke inneholdt noe spill i det hele tatt). Må bare gi honnør til Samene for utrolig god kontringsfotball. Det er ikke så mye vi kunne gjort med måla til Samene tor jeg, men egen innsats kunne vært bedre etter at de scora. Vi spilte jo ball i hatt med dem i hvertfall i første omgang, og det er synd ikke LPH eller Ringberg økte til 2-0 på sine alene-med-keeper sjaner. Første tapet på et par år. Måtte komme før eller siden. Nå må bare se framover og 16. mai blir det herlig revansje i Horten:) :) Det blir fest og jeg er sikker på at guttane er max skjerpa til den kampen (synes synd på Ørn...)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 mai 03, 12:03
Jepp, gleder meg. Håper bare ikke at folk blir hjemme pga av gårsdagens kamp. Håper ikke det er så mange medgangsupportere i by´n, det finner vi vel ut utover i sessongen..for flere tap blir det...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 12 mai 03, 13:46
Sier meg helt enig..En eller annen gang må man tape. Jeg tror FFK har lært nå..
Dessuten blir det deililg å slippe alle medgangssupportrene.
Jeg tror på en stor seier i Horten. FFK er tente nå, og vil vise hva de kan..

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 mai 03, 22:34
Helt enig, viktig å se fremover nå.... Mot Ørn-Horten vil vi som Lennart sier slippe alle sytende medgangssupportere, da er det de ekte supporterne som skal heie gutta frem til tre meget viktige poeng... FFK tar tre poeng mot Ørn og så mot Bærum, og vips... så er medangssupporterne tilbake på stadion... :D hehe...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 13 mai 03, 12:17
Vi tar gjerne i mot medgangssupporterne dere også vi :) Trenger kroner i kassa! Nå har jeg ikke spesielt tro på at dere knuser Ørn på hjemmebane men litt patriotisme på eget lag har aldri vært ulovlig:) Tipper selv på en reprise av Godset kampen. 5-3 til Ørn. FFK har ett navn som klinger og da spiller Ørnane best. Vi sees vel?

---------------------------

1904-2004=100 år!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 mai 03, 12:49
Jeg tror også FFK taper.

De spillerne de har kjøpt inn for å "forsterke" laget har jo slått bra an *eeeeh*

Dummeste jeg har sett!!! *grr*

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 13 mai 03, 12:56
Jeg er enig i at gode lag kan ha en dårlig dag, men makan skal du lete lenge etter. Får håpe dette ALLRI gjentar seg. Vedr. 16.mai kampen, kan den bli ganske lik, når det gjelder det spillemessige. Ørn-Horten går mest sannsynlig ut i en defansiv 4-5-1 formasjon, og satser på konringer. Det har de ivertfall gjort både mot Godset og mot Raufoss. Muligens de ikke anser FFK som like gode. Men det bør de.FFk bør kunne bruke vingspillet mye bedre på fredag. Banen er bra og alt ligger tilrette for sambafotball. Stå på FFK dette greier dere å rette opp!!:ffk:

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 13 mai 03, 13:18
Hvis det skal bli sambafotball så bør det vel være samba på tribunen da? Noen som vet om det skal spilles samba i Horten?

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 13 mai 03, 14:20
Ørn spiller4-4-2. Alltid to spisser. Hvor du har 4-5-1 fra er for meg helt uforståelig. Ørn varierer fra 4-4-2 til 3-5-2 når de ligger under. Altså har Ørn avsluttet med 3-5-2 i hver kamp bortsett fra mot Godset.

---------------------------

1904-2004=100 år!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 mai 03, 14:40
Vi sees i horten ja. Gleder meg, og satser på at guttane tar 3 poeng. Iallefall skal det kjempes til siste slutt:ffk:

TBR: Hvor i Horten kjøper jeg biletter? Finnes det en butikk som selger dem?

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 13 mai 03, 14:50
De selger dem på Pavillongen(Lace) og G-Sport i sentrum(Ikke G_Sport i handlesenteret). Det er jo ikke verdens største by så for de som ikke er kjent er det bare å spørre seg frem. Peace of cake. Vel møtt! Til de fra Fredrikstad som ankommer tidlig så er alle velkomne på Kroa. Der er det veldig trangt så hvis dere er mange bør dere samles på pavillongen for kaldt drikke. Der er det god plass og uteservering(Vi får jo selvfølgelig bra vær!)

---------------------------

1904-2004=100 år!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 mai 03, 15:06
Takk TBR. Da svinger jeg innom i morra, siden studielånet endelig har dukket opp:D

Hvor er kroa forresten?

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 13 mai 03, 21:38
Kroa er på vei ned til parken fra sentrum(Torvet). Sitter nok ett par fra redet der, men ellers så er de fleste opptatt med å rigge alt klart til kampen :)

---------------------------

1904-2004=100 år!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 15 mai 03, 19:33
Nei men TBR da. I kampen mot Raufoss kom det helt klart fram at Ørn spiller en defansiv 4.5.1. Kun Idris på topp. Om de legger om til 442 i angrep var ikke lett å se, for det var mye spill mot ett mål. Mot Godset gikk de også svært defansivt ut

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 15 mai 03, 22:06
Vi tapte vår første hjemmekamp siden 2001,
Vi rundspilte de i 45 minutter.
Mot Ørn kommer vi tilbake, men midtbanen må med i spillet.
Stjerna og Risholdt i diamant sentralt. Røn på høyre og Welo på venstre, hvis matta i Horten er bedre enn på Stadion.
Greit at Sørli spiller, Får ballen raskere i gang og ballen MÅ gå FORTERE enn mot Alta.

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 16 mai 03, 09:51
Nope Jonpk! Vi spilte faktisk med to spisser i den kampen også! Raufoss er det beste laget som har entret Lystlunden mens Ørn har vært i første divisjon. At det ble veldig defansivt i den kampen er nok heller et resultat av at Ørn er et mye svakere lag enn Raufoss. Raufoss er forøvrig ett lag som spiller de fleste kampene i 4-5-1. De gjorde det i fjor og de spiller rimelig offensivt uansett hva formasjonen heter. Vel møtt i kveld :)

---------------------------

1904-2004=100 år!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 19 mai 03, 10:41
HEi igjen TBR. Ok jeg gir meg:) Ørn gikk faktisk ut i en 4-4-2 på fredag. Men på fredag sto de jo mye høyere enn det de har gjort noen av de andre kampene. Jeg ble faktisk overrasket over Ørn på fredag. De er litt for usikre bakover og litt for tamme framover. Hadde Idris spilt fra start, kunne? kampen kanskje fått et annet utfall. Håper de vinner mot Start til søndag.:ffk:

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 19 mai 03, 11:45
Jeg tror faktisk det bare er mot Raufoss at Ørn ikke har kjørt et vanlig 4-4-2. takk for kampen forresten. Ja jeg håper også inderlig at Ørn vinner mot Start til søndag. Håper også dere vinner hengekampen mot Haugesund for jeg tror de også kommer til å kjempe i bånn i år.

---------------------------

1904-2004=100 år!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340