Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 17. serierunde FFK-Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 23 jul 12, 19:10

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg frikjenner IKKE dårlig innsats,men noe er riv ruskende galt,når en spiller ikke klarer å sentre ballen med innsiden av fot,3-5 meter. Eller ikke klarer å ta imot en ball,som kommer langs bakken. Ukonsentrasjon? Dårlige ferdigheter? Redsel? Ja...ikke lett å si. Når en hovedtrener 'skylder' på at spillere spiller i 'uvante' posisjoner...ja.....hva skal man si til det?

Utheva redsel i innlegget ditt. Tror nok det ligger noe der. På langt fra alt, men noe. Stemningen på tribunen på søndag var, i mangel av et annet ord, "slemmere" enn på lenge. Og det var ikke bare etter å ha sett en dårlig omgang men fra start av. På meg virket det som om det smittet over på spillerneog så bare forsterket det seg jo mer spillerne lot seg påvirke. Med så unge spillere på banen så er det ikke veldig rart om de lar seg påvirke.

Det er langt fra hele forklaringen, men en del av den er det nok.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 12, 21:50

http://www.fotballspiller.com/2012/07/en-gra-dag.html 

Mads Hansen tok tapet igår tungt OG han tar selvkritikk.. Bare å lese i vei folkens.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 jul 12, 22:21

Opprinnelig postet av Rey

Utheva redsel i innlegget ditt. Tror nok det ligger noe der. På langt fra alt, men noe. Stemningen på tribunen på søndag var, i mangel av et annet ord, "slemmere" enn på lenge. Og det var ikke bare etter å ha sett en dårlig omgang men fra start av. På meg virket det som om det smittet over på spillerneog så bare forsterket det seg jo mer spillerne lot seg påvirke. Med så unge spillere på banen så er det ikke veldig rart om de lar seg påvirke.

Du kan ha et poeng. Rundt meg på M-feltet var det ganske mye høylytt syting, og færre som kom med positive tilrop av typen "kom igjen guttæne".

Og selvsagt har jeg noen på raden bak som akker og sukker hver gang ballen blir spilt bakover på banen. Herlig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 jul 12, 14:32

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det mulig å være så forbanna ræva? Vi ligger under til pause, men skaper ikke en dritt i andreomgang. Eneste vi gjør når vi skal angripe er å slå lange baller opp mot Tarik. Ei blind ku skjønner raskt at det ikke kan lønne seg.

Det er så forbanna håpløst det som blir prestert på banen nå at det i grunn er helt greit at folk drar fra tribunen allerede. Vi har ikke en så dårlig stall at vi skal bli pissa på av Hønefoss på hjemmebane.

Hvorfor har Tarik kapteinsbindet? Det ser ikke ut som han klarer å piske opp lagkameratene i det hele tatt. En kaptein hadde kjeftet disse late drittsekkene etter noter og pisket dem rundt på banen, og ikke minst godt frem som et godt eksempel selv. Jeg har ikke sett noe av dette. Ikke i dag, ikke før.

Etter at denne rundens kamper er ferdig kan det være SYV poeng opp til kvalifiseringsplassen. SYV POENG!

Nydelig innlegg.

Er så enig!

Tarik Elyounoussi må være en av tidenes dårligste kapteiner. Han starter kampen med å slenge seg for å få frispark, klager til dommeren, vifter med henda og er oppgitt og tafatt. Slik fortsetter han bare. Dette smitter selvsagt over til de andre, kanskje spesielt til Etzaz Hussain. Spillegleden er jo helt fraværende. Kun filming og klaging. Fantastisk å se på!

Benjamin Dahl Hagen - jeg orker snart ikke mer. Den desidert dårligste venstrebacken FFK har hatt de siste 10 sesongene, og da har jeg tatt med Vebjørn Hagen, Wade Barrett og Miikka Multaharju. Han blir jo passert enkelt hver eneste føkkings gang. Det blir farlig hver gang noen er i nærheten av han.

Mads Hansen. Hvor skal jeg starte? Han er jo helt naken og usynlig utpå der. Han tar null og niks ansvar. Han var kaptein i Mjøndalen, noe jeg skjønner nada av. Han flyr jo rundt og gjemmer seg. Kapteinsemne? Ikke i nærheten engang!

Jabbie er en super spiller, men i mot Hønefoss gjorde han vel ikke en ting riktig. Synd at vi har så dårlig tropp, eller så hadde han vært byttet ut etter 20 minutter. Jeg håper virkelig han finner tilbake til litt god form igjen, for nå er det trist å se på. Han må snart levere igjen ellers vil FFK slite fælt fremover.

Etzaz Hussain er også helt huggærn om dagen. Hva skjer med han?? Ikke i nærheten av noe som helst som vi vet at han kan.

Om vi har Aune eller Amundsen som trener tror jeg er en dritt. Amundsen klarer ihvertfall ikke å få noe mer ut av guttane enn det Aune gjorde. Fryktelig skuffende at ikke laget har løftet seg. Han kan prate så mye bakrom, pressledd, mellomrom og svada han bare vil, spillerne tar det ikke til seg uansett.

Et veldig fortjent tap. Og ja, jeg skjønner de som gikk hjem 20 minutter før full tid veldig godt. Det må finnes andre ting enn dette her å bruke tida si på.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 12, 15:24
Endret: 24 jul 12, 15:25
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Plankekæll
Benjamin Dahl Hagen - jeg orker snart ikke mer. Den desidert dårligste venstrebacken FFK har hatt de siste 10 sesongene, og da har jeg tatt med Vebjørn Hagen, Wade Barrett og Miikka Multaharju.

Så... Anders Prytz er fortsatt på bånn regner jeg med? ;)

Det ble vel sagt om Dahl at han var tobeint. Jeg aner at det var litt beskjedent sagt. De mente vel trebeint her...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 jul 12, 19:22

Haha. Glemte helt Anders Prytz. Jeg har sikkert fortrengt han.

Han var også på nivå med Benjamin Dahl Hagen. Målet mot Viking på hjemmebane var dog fantastisk, ja nesten Ahlsen-klasse over den.

Benjamin Dahl Hagen har to føtter han også som de fleste fotballspillere har, problemet er bare at han har to dårlige føtter. 

Men nok om Dahl Hagen, jeg håper FFK klarer å se det opplagte - at han ikke får tilbud om noen forlengelse av lånekontrakta. Hvis denne Skeid-spilleren er svakere er det en skandale hvis han blir signert.

Bertelsen og Thomassen er vel de to beste FFK har hatt de siste 10 årene, med Wallace Pereira på en klar tredjeplass. Men frisparkfoten til brasilianeren har ingen vært i nærheten av. Den som er nærmest var Vebjørn Hagen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 12, 20:01

har hønefoss fått straff enda for og ha bruk en keeper uten arbeidstilatele ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jul 12, 22:49

Opprinnelig postet av keiko99

har hønefoss fått straff enda for og ha bruk en keeper uten arbeidstilatele ?

Det spiller ingen rolle. De får i verste fall en liten bot.

Vi brukte jo Kasey Wehrman i over et halvt år uten at han hadde arbeidstillatelse, og vi fikk vel 150.000 kroner i bot om jeg ikke husker feil.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 12, 23:52

jo da, men bare lurte.. regna ikke med poeng trekk da

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f