Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørlie med nye betraktninger...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 24 feb 04, 13:12
Steinars dagbok

---------------------------

Stadion på FMV!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 feb 04, 18:45
Ang keeperduellen. Det Rotevatn viste mot Moss holdt ikke høyt tippeliganivå. Han virket til tider slepphendt og gav flere farlige returer. Han må spille seg opp om han skal rubbe Steinar "the Wall" Sørlie.

---------------------------

Macka fra start!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 feb 04, 19:32
Nå må jeg få lov til å hevde at vår mann Sørlie ikke akkurat er Norges Bank, (altså sikkerheten selv) i feltet, så der kan de bli så meget bedre begge to...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 feb 04, 19:58
Sørlie er konge!!

---------------------------

Macka fra start!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 feb 04, 20:02
Opprinnelig postet av djpete
Sørlie er konge!!


Det er din mening og den respekteres, jeg mener han er nærmere en Kongle i feltet, men en tiger på strek...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 24 feb 04, 20:33
Sørlie er nok bedre pr. dags dato, men har gjør jo fryktelig mye rart han også, så det ifjor, minst 3-4 mål han må ta på sin kappe + mye nestenmål.

Det skjer kanskje de fleste keepere, men er noe med at det blir mange bleke ansikter på tribunene hver gang sørlie beveger seg bort fra streken :D

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 feb 04, 20:52
Tror Sørlie har tillit hos eggen fra i fjor og vil dermed være et første valg intil det motsatte er bevist... håper det jeg ihvertfall.

Sørlie holder høyt tippeliga nivå etter min mening!

Alle keepere har en egen evne til å få sine egene supportere til å bli bleke en gang i blant.... Sørlie er intet untak!

Stå på Steinar!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 25 feb 04, 01:31
Vi skal huske at keepere pleier å nå sin beste alder rundt 30, så Sørlie`n kommer nok, han. Så kan Rotevatn arve hanskene når Steinar overtar rullatoren til Rino.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 25 feb 04, 07:33
Husker i "gamledager" når Frode Hansen voktet buret. Da følte jeg meg aldri trygg! Nå derimot...

---------------------------

Stadion på FMV!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 25 feb 04, 10:15
Jeg går for Sørlie. Det var nok ikke helt uten grunn at Stabæk kvittet seg med Rote ..vaten.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 feb 04, 10:30
Men det er mer å gå på i feltarbeidet...

- !

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 26 feb 04, 12:34
Sant nok, men etter hva jeg så i Østfoldhallen sist helg, så har begge keepere noe å hente når det gjelder feltarbeidet. Her må det trenas!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340