Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier Leauge 2012 - 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 apr 13, 12:27

Ja, du verden for en kamp det var. Villa ga full gass og fikk full uttelling.

Som du sier, det ser ut som Wigan går ned. Når man ser på hvilke andre lag som er i faresonen, håper jeg det blir slik - både Aston Villa, Sunderland og ikke minst Newcastle vil være et større savn for Premier League enn hva Wigan vil.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 mai 13, 22:42

Da er det over for Wigan. Ti helsvarte minutter midt i andre omgang mot Arsenal førte til 4-1-tap og Wigan er fire poeng bak Sunderland med én kamp igjen. Dermed er det bare ett spenningselement igjen til siste serierunde: Hvem får spille Champions League, og hvem må nøye seg med den sure femteplassen og "Thursday night, Channel Five"? Bare helt sinnssyke resultater kan føre til at Chelsea blir nummer fem, på grunn av at de har en målforskjell (73-38) som er overlegent bedre enn Tottenhams (65-46).

Dermed er det to oppgjør mellom nordøst-London og nordøst-England som skal avgjøre dette.

Newcastle - Arsenal

Tottenham - Sunderland

Begge lagene fra nordøst i landet har hatt en dårlig sesong og har hele tiden vært nærmere nedrykk enn gjeve plasseringer. Nå har ingen av dem noe annet enn æren igjen å spille for, og jeg antar den betyr mest for Newcastle som spiller hjemme. Jeg føler meg ganske sikker på at Tottenham slår Sunderland. Er ikke like sikker på Arsenal, men holder dem som favoritter både på St. James' Park og i kampen om fjerdeplassen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f