Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball-EM 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 22 jun 12, 22:47

Tyskland sender Hellas på "Kopf und Arsch" ut av EM med 4-1, og det tegner seg ut noen potensielt episke semifinaler. Portugal mot Spania eller Frankrike, og Tyskland mot England eller Italia ... Kveldens kamp gjør vel at tyskerne er klare favoritter uansett hvilken semifinalemotstander de får, og det er nok bare Spania som er på samme nivå akkurat nå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 29 jun 12, 00:07

Semifinalene ble rimelig blodfattige. Spania gjennom på straffer og Italia videre på effektiviteten mot Tyskland. Dermed er det duket for en potensielt urkjip finale mellom et avventende Italia og et balltrillende Spania, og det er kun masochisten i meg som er for å fakisk se finalen. Gruer meg allerede.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 29 jun 12, 10:02

Synes Italia, som alltid er mitt favorittlag når Norge ikke er med, har imponert så langt. Tror de vil gå hele veien, og at de kan gjøre finalen severdig. Mener det var de som gjorde 2. omgang underholdende i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 12, 22:40

MAKTDEMONSTRASJON. Punktum. Finale.


Fytti rakkern for en maktdemonstrasjon. Største seieren (sammen med da de syltet ned Irland) skjer altså i finalen. Helt VILT!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 01 jul 12, 22:57

For spenningens skyld var det jo synd at Motta måtte gå av og Italia måtte spille de siste 35 minuttene med en mann mindre. Dog var det ingen tvil om at Spania var best, og i kveld viste de at de også kan være gjennombruddsvillige mot god motstand. Kritikken de har fått har jo gått på at de heller spiller støttepasninger enn å ta sjansen på gjennombrudd, men i dag svarte de på den kritikken.

Jeg er imponert.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340