Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 30 30

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 16 aug 12, 12:50

Eneste fordelen jeg ser vi har slik det er nå er jo at vi er underdogs til de grader, og FFK har bevist tidligere at vi kan få det til som underdogs. Må være helt jævlig å prøve å gjøre jobben sin når man ikke har midler til rådighet.. Det kan vel alle kjenne seg igjen i en eller annen situasjon.

Jokke håper på å få inn 1-2 spisser. Vi får bare håpe at noen av disse kan produsere mål da, for får vi inn noen som kan presse og stresse motstander-forsvaret, så har jeg troa på Tippeligaen. Har ikke så mye forventninger ellers, for uansett om vi blir i Tippeligaen eller ikke så blir det fortsatt det samme kjøret neste år.

Økonomien og stadio-rammene må bli bedre før FFK skal være attraktivt. Kan ikke fungere som en toppklubb ved å skrape alt inn til benet hele tiden, man må ha litt friere rom enn som så.

Satser på to spisser jeg, og det ville gjort meg glad. De(?) skal jo være på plass før neste kamp også, så gleder meg ekstra da. Alltid artig med nye spillere :-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 aug 12, 21:49

Vålerenga har akkurat fristilt Veigar Pall Gunnarsson. Hadde vært ypperlig mann å få inn i laget nå, men alt tyder dessverre på at han returnerer til Stabæk ettersom han allerede har vært i samtaler med dem. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 aug 12, 13:23

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 aug 12, 17:36
Endret: 19 aug 12, 20:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten

Dette er jo taktikk av FFK, de er jo ikke dumme og forteller at de event har mye penger, 

He-heLaughingWink

Alle, absolutt alle vet at FFK er totalt blakke.

Jeg har null fremtidstro på denne klubben, null forventninger.

Tror alle som er innom dette forum fra tid til annen nå har fått med seg at du er drita lei hele FFK og har gitt opp for lengst. Realt nok det, hver og en får agjøre hva man gidder å støtte og engasjere seg i. Synes da det er merkelig at du gidder å fortsette å spy ut all mulig negativ dritt opp til flere ganger om dagen her inne, de flerste av dine innlegg er en endeløs rekke av gjentakelser. Et råd til deg må være å ta konsekvensen av det du har kommet fram til, og kutte ut å sløse energi på noe du for lengst har gitt opp. Tror de fleste som følger klubben ser at den er i deep shit, og få om noen lyspunkter Men supportere følger klubben og laget uansett. Selv om det svir noe helt for jævlig.

Dårlig folkeskikk å komme med slike usaklige personangrep. Og samtidig insinuere at ALLE synes mine innlegg er negative etc. Jeg spør ALDRI KJO om tillatelse til å uttale meg på dette forum.  Jeg er realistisk og ser klart at slik situasjonen for klubben er alvorlig og det er ikke merkelig at fremtidstroen er lav hos mange. Vennligst bekjempe mine argumenter med saklighet og ikke uinterresante personangrep!

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 12, 18:18

Da prøver vi og få tråden på rett vei..

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 aug 12, 23:50

Fredrikstad og Jonsson er stadig på jakt etter to angrepsspillere som kan komme inn mot Aalesund kampen.. Siste skal være at de nå gambler og jakter en spiss som skal være fra Balkan.. Samtidig er ikke Lekic like aktuell som han var da han var på prøvespill...

Hva tror dere? Kommer det noen nye inn?

http://www.f-b.no/sport/na-jakter-ffk-spiss-fra-balkan-1.7498686

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 12, 11:27

Karadas på vei til Hønefoss

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 12, 19:11

Tettey forlater Rennes

Det hadde vel vært noe ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 12, 19:58

Det vi trenger nå er 2 spisser! ikke bruke penger på andre posisjoner når vi trenger 2 spisser!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 30 av 30 30

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f