Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 38 6

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 02 jul 12, 11:32

Det står jo at han ikke er klar før 6. august. Jeg er glad for at vi ikke "kastet oss på" siden midstoppere kansje er det eneste vi er godt forspent med.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 jun 12, 22:24

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tarik skal visstnok skrive under for Pescara på en 3-års kontrakt. Overgangssummen er ventet å være 450.000 Euro. (ca 3,37 mill NOK) ifølge tuttoPescaranews.com.

 

Hvis den summen stemmer så er det skammelig lite spør du meg.Latterlig.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 jun 12, 23:06

Latterlig lite hvis detta stemmer.Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? Godt mulig det er jeg som har oppfattet detta feil men er det ikke sånn? Og vil man idet hele tatt få penger for Tarik?Er ikke så lenge sia Brann sleit med å få penger ifra en italiensk klubb?Og husseklepp sleit med å få lønn?Åssen tør du å ta sjangsen på detta Tarik?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 25 jun 12, 23:14

Opprinnelig postet av kjell-H

Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? 

Simen Brenne til Lillestrøm for 7,5 millioner.
John Anders Bjørkøy til Lillestrøm for 4 millioner.
Dominic Adiyiah til AC Milan for 12 millioner.
Tarik Elyounoussi til Heerenveen for 25 millioner.

Dette er summer som er helt vanvittige spør du meg. Selvsagt har man også gjort dårlige salg, men dette er nesten på grensen til i overkant for disse spillerne.

48,5 millioner kroner fikk vi inn for disse 4 spillerne. Meget bra! 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 jun 12, 23:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? 

Simen Brenne til Lillestrøm for 7,5 millioner.
John Anders Bjørkøy til Lillestrøm for 4 millioner.
Dominic Adiyiah til AC Milan for 12 millioner.
Tarik Elyounoussi til Heerenveen for 25 millioner.

Dette er summer som er helt vanvittige spør du meg. Selvsagt har man også gjort dårlige salg, men dette er nesten på grensen til i overkant for disse spillerne.

48,5 millioner kroner fikk vi inn for disse 4 spillerne. Meget bra! 

Med såpass til salgssummer er det jo enda mer smertefullt (og for en utenforstående sikkert mystisk) å se hvor trangt klubben sitter i det nå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 25 jun 12, 23:10

Var det ikke slik at det var en klasul om at FFK måtte slippe han visst det kom ett bud på 8 mill? Visst FFK godtar ett slikt bud, skjønner jeg godt at FFK er på vei godt ned i gjørma. Da er det jo en bedriftsstyring lik null.

 

Visst Tarik presser igjennom overgangen for en såpass liten sum, så er kanskje ikke lojaliteten til klubben er så stor som han forsøker å legge frem.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 26 jun 12, 08:45

Opprinnelig postet av rødforalltid

Var det ikke slik at det var en klasul om at FFK måtte slippe han visst det kom ett bud på 8 mill? Visst FFK godtar ett slikt bud, skjønner jeg godt at FFK er på vei godt ned i gjørma. Da er det jo en bedriftsstyring lik null.

 

Visst Tarik presser igjennom overgangen for en såpass liten sum, så er kanskje ikke lojaliteten til klubben er så stor som han forsøker å legge frem.

Hvis det er slik at at prisen Pescara vil betale er alt for lav, så vil det vel komme bedre bud fra andre klubber. Hvis ikke er det kanskje slik at prisen er riktig i dagens marked.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 22 jun 12, 15:31

Drar til Pescara på søndag.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 22 jun 12, 08:00

Opprinnelig postet av Gargamel

Opprinnelig postet av Jabbie

Et rask søk viser at Dahl Hagen signerte toårskontrakt med VIF august i fjor, så selv om det er mest vanlig at kontraktene utløper ved sesongslutt, virker det jo da som at kontrakten hans går ut i neste sommer - om over et år?

Leser i F-B nå at det er litt samtaler om forlenging av utlånet ut sesongen, så det virker som VIF enn så lenge har troen på at han skal utvikle seg nok her. Er ikke overbegeistret for lån og videreutvikling av spillere til andre klubber, men slik sitausjonen har blitt får man si seg fornøyd så lenge man har et tilstrekkelig antall spillere. Håper dog virkelig ikke BDJ kommer i veien for Strømsborg; da er det bedre å bruke Martinsen på venstreback.

 

Strømsborg er ikke bekk, men midtstopper så DH kommer nok ikke i veien for Strømsborg. Desuten så lenge Dure er ute, så kommer han til å få mye spilletid fremover...

Les hva jeg skrev helt på slutten. Martinsen er jo dog ikke (venstre)back han heller, men med farten og innsatsen kan han potensielt gjøre jobben like bra som det Dahl Hagen har vist i år. Verdt et forsøk, tror jeg.

Om BDH fortsetter som back, er jeg jo enig i at det ikke akkurat er krise for Strømsborg og bli plasert på benken noen kamper. Et 5. valg i forsvaret får uansett nok av sjanser, og for alt jeg vet kan det være at trenerapparat allerede ser på han som like god som Martinsen. Sikkert lettere å vrake en 19-åring kontra 29-åringen, dog.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jun 12, 08:45
Endret: 04 jun 12, 08:50
Endret av: niggle

 Keiko først som alltid :)

 

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 jul 12, 23:47

Spørsmål: husker dere han spilleren som var her på prøvespill,for et par år siden,og som alle sa var 'sort gull'.? Jeg mener han bodde hjemme hos Wellhaven. Noen som vet hvor han er nå?..Og om han kanskje hadde vært noe for oss idag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jul 12, 09:07

Hva med spilleren fra Bærum som vi hadde på prøvespill tidligere i år


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 05 jul 12, 10:24

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 jul 12, 11:34

Opprinnelig postet av Erikk

http://www.budstikka.no/sport/rozhat-er-1-divisjons-femte-beste-spiller-1.7396540 Er det han du mener?

Nei, mener å huske at det var Sebastian Troupe (lynrask høyreback).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 05 jul 12, 11:36

Kanskje han jeg linker til burde vært vurdert?

Iht TV2 er han Adeccoligaens 5. beste spiller, har scort 7 av Bærums 13 mål, og er bare 21 år.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 jul 12, 12:41


Så stille det er rundt Tarik avklaringen?

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 05 jul 12, 18:36

Tror nesten han har bestemt seg for å takke nei. Syns det har gått såpass lang tid siden den medisinske testen at han strengt tatt burde ha bestemt seg nå. I tillegg har Pescara kastet øynene sine på en svensk spiss og da er kanskje ikke Tarik interessant lengre?

Eller så er det jeg som griper etter halmstrå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jul 12, 09:04


De hadde vel bare innleide spisser i slutten av sesongen i serie B, så de har vel ingen igjen nå, så de trenger sikkert tre, fire spisser, er ikke meningen å ta i fra deg halmstrået ditt, men slik er det dessverre


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 07 jul 12, 11:59

Opprinnelig postet av Kai Roger

Spørsmål: husker dere han spilleren som var her på prøvespill,for et par år siden,og som alle sa var 'sort gull'.? Jeg mener han bodde hjemme hos Wellhaven. Noen som vet hvor han er nå?..Og om han kanskje hadde vært noe for oss idag?

 

http://www.fredrikstadfk.no/latest-news/article/qcqsuxq7t2ao16grds2z0egb6/



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 38 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340