Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 9. serierunde Molde - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 12, 22:08
Endret: 19 mai 12, 12:20
Endret av: arte et labore

Dommer: Dag Vidar Hafsås, Kolstad Fotball
Assistentdommer 1: Svein Inge Wiken, Kolstad Fotball
Assistentdommer 2: Kristoffer Hagenes, Hovding, TIL
Dommerveileder: Einar Henrik Halle, Molde FK
Kampdelegat: Geir Tjervåg, Haddal IL - Fotball

ja vi kjører vel 4-4-2

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 13 mai 12, 22:25

Unngår vi grisebank her skal jeg være godt fornøyd. Poeng vil være over all forventning. Det hjelper jo litt at vi får tilbake Etzaz Hussain, men til gjengjeld må vel Jabbie stå over etter kortet han pådro seg i dag.

Hvordan gikk det med Valencia? Var dagens skade alvorlig, eller kan han være med i troppen på onsdag?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 12, 22:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvordan gikk det med Valencia? Var dagens skade alvorlig, eller kan han være med i troppen på onsdag?

Hehe. Svaret på det gir seg vel selv.

Lyskestrekk betyr 4-6 måneder på sidelinja for Valencia.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 13 mai 12, 22:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hehe. Svaret på det gir seg vel selv.

Lyskestrekk betyr 4-6 måneder på sidelinja for Valencia.

Jeg så ikke hva det var som skjedde med ham, men om det var lyskestrekk ser vi vel neppe noe til ham på denne siden av sommeren, nei. Håper forsikringen dekker sykepenger.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 22:33
Endret: 13 mai 12, 22:34
Endret av: Knuty


Dette blir tøft, selvsagt blir det tøft. Lang busstur opp - gutta vil vel parkere bussen og håpe på det beste.

Hittill i år har molde fire hjemmeseire av fire mulige. Hjemmetap i serien har de ikke på over ett år (8. mai 2011, 0-2 mot Rosenborg).


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 mai 12, 22:47

Opptemist som jeg er,drømmer jeg om at vi kriger inn 1 eller 3 poeng på slutten. Dette er en kamp vi liksom skal tape med klare sifre,men det er også i slike kamper at 'undere' kan skje...la oss håpe det skjer på Molde Stadion på onsdag.....jeg har faktisk trua.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 mai 12, 14:15


Lurer på hva slags modell Trond Amundsen går ut med her, eller nærmere sagt strategi.. Ville vært artig å se om han kan få til noen offensive løsninger også, da jeg synes det defensive på Haugesund tilsynelatende fungerte bra.

Tarik var vist ekstra motivert fordi de må ta buss opp, så dette kan bli bra Wink 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 mai 12, 08:59
Endret: 15 mai 12, 09:13
Endret av: Rey

I følge dagen F-B så vil vi reise opp med en tropp på 13 spillere

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 mai 12, 09:40

Opprinnelig postet av Rey

I følge dagen F-B så vil vi reise opp med en tropp på 13 spillere

Flaut og useriøst.

Et slikt lag fortjener ikke å spille i Tippeligaen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 15 mai 12, 09:51

Opprinnelig postet av Rey

I følge dagen F-B så vil vi reise opp med en tropp på 13 spillere

Hva??? Tar for gitt at den ene reserven er keeper (Masalin), altså én utespiller på benken? Dette går til helvete for full musikk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 15 mai 12, 10:03

Reiser med 14 spillere.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 mai 12, 10:07


Helt sykt og uforståelig


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 mai 12, 10:12

Opprinnelig postet av Erikk

Helt sykt og uforståelig

Kanskje hele juniorlaget har fått diaré eller fått beskjed av mor eller far at de ikke får lov til å reise så langt.

Er det rart folk snart gir faen i hele klubben?? Jeg begynner å få jævli nok snart merker jeg.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 15 mai 12, 10:44


Kjenner ikke regelverket i detalj; men det er ikke fritt frem å bruke juniorspillere mtp utløsing av proffkontrakt/utdanningskompensasjon. Mener å huske at man har mulighet i noen matcher før det slår inn og da er det jo mulig at ffk vurderer at det er ikke noe poeng i å bruke noe krutt i en bortematch mot molde..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 15 mai 12, 12:20

Skkert billiger å reise med en 16 manns buss-altså spilere inkl trtenere .....enn å leie en stor buss.

Stakkars spillere og trenere.....det er faktisk så ille at de må kjøre buss tur/retur,og en hjemme i Fr-stad kl 05.00, 17.mai

HURRA!!!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 15 mai 12, 12:31

Laget flyr opp og tar buss hjem.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 mai 12, 13:22

Ja, at spillerne og trenerne gidder dette her synes jeg er meget beundringsverdig. Tar rett og slett av meg flosshatten for dem. Men jeg spår at flere av de bedre spillerne om ikke så altfor lenge har lyst til å komme seg videre i karrieren, for dette her er ikke veldig eksklusivt. 

Tar vi poeng mot Molde blir jeg veldig fornøyd. Har ikke stor tro på det, men alt kan jo skje.

Hvilke spillere skal ikke være med oppover forresten? 

Regner med vi reiser med 2 keepere og 12 utespillere. Altså kan vi gjøre maks to bytter hvis vi da ikke bytter keeper. Huff.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 15 mai 12, 15:20


Åfytti h......!
Dette er en skam for TL og elitefotball i særklasse. Vi klarte til og med å mønstre flere kæll  til bortekamp mot Trøgstad/båstad i sin tid i 7 div eller hva det var.
All ære til spillere og trenere som fortsatt gidder å legge ned en innsats i dette her. Har full forståelse for at både spillere og supportere allerede har gitt opp.
De som sitter ansvarlige for denne økonomiske situasjonen, jeg driter i om det er Henriksen, Brynhildsen, Kværneng, Værste eller hvem f...., skylder alle FFK supportere en stor unnskyldning. I tillegg bør de som sitter med en klump i halsen(om vedkommende har samvittighet da....) legge kortene på bordet og tilby støtte til å få skuta på rett kjøl igjen.

Signalene dette sender ut er intet annet enn en falitterklæring, og jeg skammer meg faktisk litt som FFK supporter at vi ikke klarer å stable mer enn 14 kæll på beina til bortekampen mot fjordårets seriemester.

Her er bare å sende alle mann i angrep og satse på overraskelsemomentet. Vinn, eller tap med æren i behold. Å forsvare seg til 1 poeng slik vi gjorde mot Haugesund kommer ikke til å funke allikevel.


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 16 mai 12, 00:28
Endret: 16 mai 12, 00:33
Endret av: Jabbie

Trist den sitausjonen man er i, 14 spillere i seriekamp er jo helt horibelt, egentlig. Prøver å se litt positivt på kampen mot Molde. Var vel bare en grov Staw-tabbe fra poeng i tilsvarende kamp i fjor, og laget er ikke så langt bak fjorårets. Joda, Horn og Dure anyday foran Martinsen/Strømsborg. Men syns Martinsen har vært en positiv overraskelse i år tross alt, mens Strømsborg har tatt nivået ganske bra. God fysikk til alderen å være. Benken var selvsagt en helt annen...

Edit: Ser nå at 1-0 seieren til Molde kom på stadioen. Da ble straks poenget mitt enda dårligere. Dog vant Molde bare 2-1 på hjemmebane også, for omtrent nøyaktig et år siden, uten at jeg husker noe av den kampen.

Jabbie er jo også ute med karatene, kom jeg på nå når jeg sitter her. Holm er vel også ute, så Bertnsen og Hussain er FFK's tilgjengelige spillere på midten. Har litt vanskelig for å se at to spillere som kanskje trives aller best i en hengende frirolle blir plassert sammen. Amundsen får en jobb med lagutaket! Håper virkelig ikke at utgangspunktet før match er og plassere bussen foran Knudsen i 90 minutter. Her er det bare og utnytte de sjansene man får, og da er fortrinnsvis Tarik og Hussain/Bertsen nødt til å være venn med ballen.

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 16 mai 12, 08:06

Opprinnelig postet av Kai Roger

Skkert billiger å reise med en 16 manns buss-altså spilere inkl trtenere .....enn å leie en stor buss.

Stakkars spillere og trenere.....det er faktisk så ille at de må kjøre buss tur/retur,og en hjemme i Fr-stad kl 05.00, 17.mai

HURRA!!!

 

De flyr opp og tar buss hjem - en stor buss som rommer mange. Den bussen kjører spillerne til Gardemoen og fortsetter til Molde for så å bringe spillerne hjem.

Spillerne overnatter på hotell til kampdagen.

Kanskje arrangementet med buss er at spillerne skal komme seg tilbake til 17.mai feiringen.


Med en stor buss som tar mange er vel heller ikke sparing som tilsier at en evt. bare reiser med 14 spillere

 

Det kan tenkes at ikke alle rykter er like sanne alltid :-)

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f