Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 8. serierunde FFK - Haugesund

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 12, 09:06
Endret: 14 mai 12, 16:08
Endret av: arte et labore

Dommer: Trond Ivar Døvle, Svarstad IL
Assistentdommer 1: Dag Roger Nebben, Åsa IL
Assistentdommer 2: Anders Michael Velo, Furuset Fotball IF
4. dommer: Bjørn Hansen, Kolbotn IL
Dommerveileder: Tore Hollung, Østsiden IL
Kampdelegat: Tone Åsrud Reime, Mysen IF

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 mai 12, 14:42

Opprinnelig postet av keiko99

Dommer: Trond Ivar Døvle, Svarstad IL
Assistentdommer 1: Dag Roger Nebben, Åsa IL
Assistentdommer 2: Anders Michael Velo, Furuset Fotball IF
4. dommer: Bjørn Hansen, Kolbotn IL
Dommerveileder: Tore Hollung, Østsiden IL
Kampdelegat: Tone Åsrud Reime, Mysen IF

Døvle... Er ikke det han idioten som dømte oss i Kristiansand i fjor? Vi fikk feilaktig straffe, haug gule kort, Askar utvist, tre mål til Årst og mista generelt helt kontrollen... HUFF.

Han var vel fjerdedommeren som lagde kaos hjemme mot Brann også.

...Ja, dette kan bli gøy.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 mai 12, 18:10

Samme faen hvilken dommer vi får, alle er ca. like dårlige.

Er nok trenert vår vi må satse på klarer å finne på en taktikk som varer i to omganger. Dette er i grunn kun trenerapparatets skyld, spillerne ser man i det minste prøver så godt de kan. Og de har jo faktisk spilt bra 1 stk. omgang per kamp hittils :p

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mai 12, 18:22

Hadde det bare vært så vel - at den største bekymringen før denne kampen var dommeren. Wink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 mai 12, 18:51

Jeg mener at Døvle dømte oss fere ganger ifjor,og etter episoden i Kristiansand,gjorde han sine saker meget bra-som hoveddommer.

Skal bli spenende å se åssen lag vi stiller med,håper å ungå skader i cupkampen. Blir også spenende å se om publikum svikter,eller om vi klarer å mobilisere,og møter opp. Vi hadde Haugesund 'på gaffelen' ifjor,men de vant vel ganske ufortjent-hvis jeg ikke husker helt feil.

Neste spenningsmoment er jo om vi klarer å spille 2 omganger god fotball,eller om vi ødelegger for oss sjøl

Jeg har trua.....vi vinner med 2-3 mål..Haugesund MÅ vel gå på en skikkelig smell snart-og akkurat det passer vel greit imot oss?Wink


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 12, 19:18
Endret: 08 mai 12, 19:19
Endret av: Erikk


Jeg tror vi kommer til å spille nervøst og vil slite i denne kampen desverre. Haugesund er inne i en skikkelig medgangsbølge (som har var lenge) og vi har kniven på strupen. Vi må rett og slett ha litt marginer med oss, noe man ikke kan si vi er bortskjemte med for tiden.

Vedr laguttaktet håper jeg å se Strømsborg som stopper og Landgren som back.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 08 mai 12, 19:25


Blir Ramberg klar?


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 08 mai 12, 23:20

Opprinnelig postet av oleoleole

Samme faen hvilken dommer vi får, alle er ca. like dårlige.

Er nok trenert vår vi må satse på klarer å finne på en taktikk som varer i to omganger. Dette er i grunn kun trenerapparatets skyld, spillerne ser man i det minste prøver så godt de kan. Og de har jo faktisk spilt bra 1 stk. omgang per kamp hittils :p

Jeg trur samtlige her har fått med seg at du ikke ha sansen for Aune. Men må det være alt du skriver?


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 mai 12, 23:24

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av oleoleole

Samme faen hvilken dommer vi får, alle er ca. like dårlige.

Er nok trenert vår vi må satse på klarer å finne på en taktikk som varer i to omganger. Dette er i grunn kun trenerapparatets skyld, spillerne ser man i det minste prøver så godt de kan. Og de har jo faktisk spilt bra 1 stk. omgang per kamp hittils :p

Jeg trur samtlige her har fått med seg at du ikke ha sansen for Aune. Men må det være alt du skriver?

Men herregud da, det er så så jævlig synlig nå. Greit at vi ikke har nok spillere å velge i, men alikevel klarer de få vi har å prestere i -en- omgang, som blir riktig valgt, og det er trenerens oppgave å se. Og dette står i bunn og grunn og faller på han. 

Og hvis jeg ikke skal få ytre mine meninger, ofte med en annen vri fordi ting kan forespeile seg annerledes, hva er da vitsen med å være på et forum?

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 mai 12, 23:30

Opprinnelig postet av oleoleole

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

Alle de lokale med andre ord.

Når 11 spillere løper rundt på banen som hugærne høner og ikke yter innsats er det ikke kun treneren sitt ansvar. Spillerne er faktisk voksne mennesker de også. Det er lov å løpe til man blir sliten utpå der.

Både spillerne og trenerne har gjort det langt under pari i det siste. La oss håpe ALLE SAMMEN tar seg kraftig sammen og gir oss noen gode opplevelser fremover.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 mai 12, 23:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av oleoleole

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

Alle de lokale med andre ord.

Når 11 spillere løper rundt på banen som hugærne høner og ikke yter innsats er det ikke kun treneren sitt ansvar. Spillerne er faktisk voksne mennesker de også. Det er lov å løpe til man blir sliten utpå der.

Både spillerne og trenerne har gjort det langt under pari i det siste. La oss håpe ALLE SAMMEN tar seg kraftig sammen og gir oss noen gode opplevelser fremover.

Lokale eller ikke, det er fullstendig likegyldig. Det er sluttproduktet som teller, og det er per dags dato svært dårlig.

Ellers er jeg sikker på at spillerne ikke kan yte det beste når de ikke vet hvordan de skal forholde seg til hverandre. Jeg vil si at spillerne prøver det de kan, men pga. dårlig taktikk og styring, så blir det ikke bra.

Men jeg sier ikke at spillerne også kan gjøre det bedre, men syns ikke det er hovedproblemet. Vi har fortsatt nok spillere til å stille et lag, og man ser jo på hver eneste kamp at de har en bra omgang. Spillerene har nok kondis til å holde ut i to, men taktikken blir forandret på i pausen (dessverre også da 1 omgangen kan ha vært bra).

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 mai 12, 08:16

Opprinnelig postet av oleoleole

 

Men herregud da, det er så så jævlig synlig nå. Greit at vi ikke har nok spillere å velge i, men alikevel klarer de få vi har å prestere i -en- omgang, som blir riktig valgt, og det er trenerens oppgave å se. Og dette står i bunn og grunn og faller på han. 

Og hvis jeg ikke skal få ytre mine meninger, ofte med en annen vri fordi ting kan forespeile seg annerledes, hva er da vitsen med å være på et forum?

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

Vi alle har meninger og alle får mene hva dem vill. det jeg skulle fram til er hva er vitsen og gjenta det samme hele tiden. Det er ikke noe nytt og vi må stikke fingreren i jorda. FFK er ikke bedre og kommer ikke til å bli så mye bedre i år. Hvis du lesere mye på forumet og FB så vet du at vi ikke har PENGER i det hele tatt og vi får ikke gjort noe fra eller til.

Dette er en kamp tråd og hvorfor bare kommentere at Aune er dårlig??? gir ingenting til tråden.

Er bare lei at det kommer opp i hver eneste tråd at: AUNE ER DÅRLIG. og ikke noe mer. Seff skulle alle ønske seg en Soskjær, wenger, pepe eller ferguson som trener, men vi har ikke råd. Får mest sansynelig ikke gjort noe mer får slutten på året. Og jeg skal vedde en tier på Aune forlenger med FFK om vi rykker ned eller ikke. Vi har ikke råd til noe annet. Og husk en ting : vi vet hva vi har, men ikke hva vi får. Skal vi hente en ny trene i prisklassen til Aune, kan man da være sikker på om at personen er bedre???? hva om vi får en enda værre en???

 


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 mai 12, 08:52

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av oleoleole

 

Men herregud da, det er så så jævlig synlig nå. Greit at vi ikke har nok spillere å velge i, men alikevel klarer de få vi har å prestere i -en- omgang, som blir riktig valgt, og det er trenerens oppgave å se. Og dette står i bunn og grunn og faller på han. 

Og hvis jeg ikke skal få ytre mine meninger, ofte med en annen vri fordi ting kan forespeile seg annerledes, hva er da vitsen med å være på et forum?

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

Vi alle har meninger og alle får mene hva dem vill. det jeg skulle fram til er hva er vitsen og gjenta det samme hele tiden. Det er ikke noe nytt og vi må stikke fingreren i jorda. FFK er ikke bedre og kommer ikke til å bli så mye bedre i år. Hvis du lesere mye på forumet og FB så vet du at vi ikke har PENGER i det hele tatt og vi får ikke gjort noe fra eller til.

Dette er en kamp tråd og hvorfor bare kommentere at Aune er dårlig??? gir ingenting til tråden.

Er bare lei at det kommer opp i hver eneste tråd at: AUNE ER DÅRLIG. og ikke noe mer. Seff skulle alle ønske seg en Soskjær, wenger, pepe eller ferguson som trener, men vi har ikke råd. Får mest sansynelig ikke gjort noe mer får slutten på året. Og jeg skal vedde en tier på Aune forlenger med FFK om vi rykker ned eller ikke. Vi har ikke råd til noe annet. Og husk en ting : vi vet hva vi har, men ikke hva vi får. Skal vi hente en ny trene i prisklassen til Aune, kan man da være sikker på om at personen er bedre???? hva om vi får en enda værre en???

 

At vi ikke har råd er uansett ikke poenget, men jeg vil at Aune skal finne den beste løsningen fra start, og beholde den i 2. Han klarer en omgang, da bør han klare to også. Det er vel egentlig det beste FFK kan få gjort, og det er nok til å vinne flere kamper. 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 09 mai 12, 09:14

Det er vel slik at alle, både trener og spillere, gjør så godt de kan.

Hvis supporterne også gjør det de kan, nemlig å møte opp på kamper og støtte klubben og laget, så er det mulig at vi kan få 110 % ut av det vi har. Og det kan vi trenge!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 12, 09:20

Vi supportere har svikta i det siste.. på ullevål var det så dårlig at jeg er skuffet.. ikke før ved 3-2 begynte det å ta seg opp litt.. Jeg mener at vi trenger ett nytt møte igjen. Det kan ikke forsette sånn

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 mai 12, 14:21

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av oleoleole

 

Men herregud da, det er så så jævlig synlig nå. Greit at vi ikke har nok spillere å velge i, men alikevel klarer de få vi har å prestere i -en- omgang, som blir riktig valgt, og det er trenerens oppgave å se. Og dette står i bunn og grunn og faller på han. 

Og hvis jeg ikke skal få ytre mine meninger, ofte med en annen vri fordi ting kan forespeile seg annerledes, hva er da vitsen med å være på et forum?

Btw., ikke bare Aune som får gjennomgå, Ramberg også :p 

Vi alle har meninger og alle får mene hva dem vill. det jeg skulle fram til er hva er vitsen og gjenta det samme hele tiden. Det er ikke noe nytt og vi må stikke fingreren i jorda. FFK er ikke bedre og kommer ikke til å bli så mye bedre i år. Hvis du lesere mye på forumet og FB så vet du at vi ikke har PENGER i det hele tatt og vi får ikke gjort noe fra eller til.

Dette er en kamp tråd og hvorfor bare kommentere at Aune er dårlig??? gir ingenting til tråden.

Er bare lei at det kommer opp i hver eneste tråd at: AUNE ER DÅRLIG. og ikke noe mer. Seff skulle alle ønske seg en Soskjær, wenger, pepe eller ferguson som trener, men vi har ikke råd. Får mest sansynelig ikke gjort noe mer får slutten på året. Og jeg skal vedde en tier på Aune forlenger med FFK om vi rykker ned eller ikke. Vi har ikke råd til noe annet. Og husk en ting : vi vet hva vi har, men ikke hva vi får. Skal vi hente en ny trene i prisklassen til Aune, kan man da være sikker på om at personen er bedre???? hva om vi får en enda værre en???

 

 

Jeg synes ikke at TFA skal sparkes.....men jeg har stilt spørsmålet om TFA selv orker dette her lenger---må jo gå outover hans 'yrkesstolthet' som ttrener,og ikke kunne jobbe med et levelig produkt (les stor nok spillerstall). TFA vil sikkert sjøl si opp,hvis dette går for langt...han setter IKKE seg selv foran klubben.

Med seier over Haugesund,blir det plutselig ro rundt klubben igjen,og opptemismen gror. Hadde vi spilt 'drita-dårlig' fotball hadde jeg blitt urolig,men sannheten er jo at vi vet at vi kan spille veldig god fotball.....selv om det i det siste kun har vært i 2.omg vi er best.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 mai 12, 14:47

Jeg har også hørt at Aune har gått ned i lønn i 3 år på rad. Og er det sant, så er det yters få trenere som vill ha gjort det samme. Ikke at det gjør han til en bra trener, men det viser at han ER MED Tongue out


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 09 mai 12, 22:40
Endret: 09 mai 12, 23:00
Endret av: Rey

Håper på følgende lag:

Knudsen

Landgren - Martinsen - Strømsborg - Dahl Hagen

Berntsen - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter - Valencia

Syns Halvorsen har gjort seg fortjent til en liten pause i de gode lenestolene på benken på stadion. Vel fortjent

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 mai 12, 22:58

hadde vært flott med følgende lag

 

Milos Crnogorac

Argtim Shabani - Sindre Wormdahl - Kristoffer Sternfoss - Ola Lønn Jenssen

Håvard Åsheim - Casper Endrè Pedersen - Tommy Larsen

 Peter Martinius Stige - Emil Totland - Ridouan Elyounoussi

 

Resten har gjort seg mer en fortjent til en plass på benken og tribunen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 23:13

Opprinnelig postet av mysthical

Resten har gjort seg mer en fortjent til en plass på benken og tribunen

Noen få har prestert bra:

Tarik Elyounoussi, Etzaz Hussain, Vidar Martinsen og Andreas Landgren.

Resten har vært et sørgelig skue hittil. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 mai 12, 23:17

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av mysthical

Resten har gjort seg mer en fortjent til en plass på benken og tribunen

Noen få har prestert bra:

Tarik Elyounoussi, Etzaz Hussain, Vidar Martinsen og Andreas Landgren.

Resten har vært et sørgelig skue hittil. 

Enig i at Tarik, Vidar og anders jobber bra. Etzaz jobber men er ALT for ego. Han trenger noen kamper på benk til han lærer seg å sentre ballen. Er bare så sykt frustrert over hele laget som ikke gidder å jobbe å stå på ARG!!!!!!!!

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ball1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 12
Innlegg: 1

Lagt til: 11 mai 12, 14:28

Synes at alle som er interessert i FFK skal støtte opp om laget nå.......ikke rakke ned på spillere og trenere hele tiden. Ingen blir bedre av det. Stallen FFK har idag er det klubben selv som har ordnet...jeg tror de fleste gjør så godt de kan. Håper på en liten bombe å søndag !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 12, 15:18

Så optimist som jeg er tror jeg vi ser ett FFK lag som leker seg til seier.. jeg tror vi snur det.. kankje 3-1 Smile

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 11 mai 12, 15:27

Det hyggeligste innlegget på forumet på lenge Keiko!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 mai 12, 15:30


Hvis man ser på forrige sesong og sammenligner med laget vi kan stille mot Haugesund mangler vi Borges, Horn, Dure, Thommassen, Askar og Hussian. Jeg har kun tatt med spillere som ikke er erstattet og vi snakker om et halvt lag. Når det gjelder Haugesund så har de spilt stort i sesongstarten og dette blir alt annet enn en enkel seier hvor vi leker oss. Jeg ber folk ikke bue mot egne spillere og forstå at laget vi har pr dags dato desverre er langt svakere enn hva Haugesund disponerer.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 mai 12, 13:27

Med det mannskapet som er til rådighet i morgen er det en del som tyder på 4-4-2.

Knutsen

Landgren - Strømsborg - Martinsen - Dahl Hagen

Valencia - Berntsen - Jabbie - Hansen

Elyounoussi - Gueye

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 mai 12, 14:54

Er nok ikke usannsynlig at det blir dette laget nei.

Halvorsen er nemlig ute med skade.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 mai 12, 23:11


Ser at Amundsen ønsker å drille nytt spillsystem fra sin første trening. Det sier litt. Ser også at han ønsker å bruke stillestående backer, og det tviler jeg litt på. Spesielt Landgren ønsker jeg å ha høyere i banen!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 mai 12, 00:14

Opprinnelig postet av matsinho


Ser at Amundsen ønsker å drille nytt spillsystem fra sin første trening. Det sier litt. Ser også at han ønsker å bruke stillestående backer, og det tviler jeg litt på. Spesielt Landgren ønsker jeg å ha høyere i banen!

Det han legger opp til er da  ikke så voldsomt forskjellig fra slik vi spilte i fjor. I tillegg er spillermaterialet vi har tilgjengelig til denne kampen mer passende til 4-4-2 (4-4-1-1 hvis man skal kverulere) enn 4-3-3).

Ser at flere sier at han ønsker stillestående backer. Hvor har dere det fra? Hvis det er kommentaren om "I tillegg vil jeg ha backene i backposisjon, og stopperne i midtforsvaret" fra F-B så kan vel den tolkes til at han vil ha strømsborg som midtstopper og ikke som back og Dahl Hagen som back og ikke som midtstopper også? Var i hvert fall slik jeg tolket den, ikke at backene ikke skal framover. Men jeg kan selvfølgelig ha tolket det feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 mai 12, 01:37

Opprinnelig postet av Rey

Det han legger opp til er da  ikke så voldsomt forskjellig fra slik vi spilte i fjor. I tillegg er spillermaterialet vi har tilgjengelig til denne kampen mer passende til 4-4-2 (4-4-1-1 hvis man skal kverulere) enn 4-3-3).

Ja, du har rett i det. Det er allikevel ikke formasjonen som er greia, men at det virker som han setter i gang prosesser med nye formasjoner og spilletanker. Jeg bare mener at det kan underbygge tidligere påstander om at Aune og Amundsen hadde uenigheter på det taktiske plan, uten at det er noe mer dramatikk i det enn det.

Opprinnelig postet av Rey

Ser at flere sier at han ønsker stillestående backer. Hvor har dere det fra? Hvis det er kommentaren om "I tillegg vil jeg ha backene i backposisjon, og stopperne i midtforsvaret" fra F-B så kan vel den tolkes til at han vil ha strømsborg som midtstopper og ikke som back og Dahl Hagen som back og ikke som midtstopper også? Var i hvert fall slik jeg tolket den, ikke at backene ikke skal framover. Men jeg kan selvfølgelig ha tolket det feil.

Her er det mye mulig du har rett. Jeg håper det er din tolkning som er rett, og min som er feil Wink

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 17:07
Endret: 13 mai 12, 17:12
Endret av: Knuty

Fredrikstads lag:

(4-4-1-1): Jon Knudsen - Landgren, Strømsborg, Martinsen, Dahl Hagen - Hansen, Jabbie, Berntsen, Valencia - Elyounoussi - Momo.

Benk: Masalin, Halvorsen, Standerholen, Rafn, Ruud Tveter.

Haugesunds lag:

(4-4-2): Per Morten Kristiansen - Vegard Skjerve, Derek Decamps, Umaru Bangura, Joakim Våge Nilsen - Michael Haukås, Trygve Nygaard, Geir Ludvig Fevang, Maic Sema - Alexander Søderlund, Nikola Djurdjic.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 12, 18:31

Uttales Gueye virkelig som engelske Gay? Hammerø (gud bedre) sier i hvert fall dette konstant igjennom hele kampen nå. Jeg håper jeg hadde hørt han kommentere sin siste FFK-kamp, men den gang ei.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 mai 12, 18:37

Breaking News: Valencia skada !!!!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 18:49
Endret: 13 mai 12, 18:50
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av arte et labore

Uttales Gueye virkelig som engelske Gay? Hammerø (gud bedre) sier i hvert fall dette konstant igjennom hele kampen nå. Jeg håper jeg hadde hørt han kommentere sin siste FFK-kamp, men den gang ei.

Tror ikke vi skal ta Hammerø som noen fasit i alle fall. For øvrig en aldeles grusom kommentator. Selv innbiller jeg med at en uttale som "Gu-ej" er riktig, men er ikke sikker.

Ellers har første omgang vært et stort gjesp. Men vi holder i det minste nullen.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 mai 12, 18:51

Strømsborg viser frem på en meget positv måte synes jeg.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 mai 12, 19:40

Bra jobbing av hele laget i dag - må det bare holde inn!

Og må bare nevne kommentatorene på comoyo i kveld (for dere som heller ikke kom dere på kamp). Veldig bra, nøkterne og med gode observasjoner som er interessante å høre på!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 mai 12, 19:47

Opprinnelig postet av bjervell

Bra jobbing av hele laget i dag - må det bare holde inn!

Og må bare nevne kommentatorene på comoyo i kveld (for dere som heller ikke kom dere på kamp). Veldig bra, nøkterne og med gode observasjoner som er interessante å høre på!

Kan skrive under på begge deler!

---------------------------

Fredd


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 19:47
Endret: 13 mai 12, 19:47
Endret av: Knuty

Karantene på Jabbie, det var da som pokker. Det så da vitterlig ganske så billig ut?

Kanskje like greit å miste han mot Molde, der sjansen for poeng uansett er syltynn.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 mai 12, 19:51

Opprinnelig postet av Knuty

Karantene på Jabbie, det var da som pokker. Det så da vitterlig ganske så billig ut?

Kanskje like greit å miste han mot Molde, der sjansen for poeng uansett er syltynn.

Det var et utrolig billig gult, ja. Akkurat som Landgren sitt i første.

Og du er jo faktisk inne på noe  - det er ikke borte mot Molde vi skal plukke poengene som holder oss i Tippeligaen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 mai 12, 19:51

Opprinnelig postet av Knuty

Karantene på Jabbie, det var da som pokker. Det så da vitterlig ganske så billig ut?

Kanskje like greit å miste han mot Molde, der sjansen for poeng uansett er syltynn.

Hårreisende billig! 

Alt i alt fornøyd med 1 poeng. Vi viser fremgang(skulle da bare mangle), og Strømsborg viser seg som en god midtstopper. Begynner å få litt trua igjen. Det svinger fort...Laughing

---------------------------

Fredd


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 mai 12, 19:54


Strømsborg dagens FFKer synes jeg. Var ikke mye å skryte av offensivt av laget i dag,men bra innsats over hele linja i hvertfall.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 mai 12, 19:58

Opprinnelig postet av Haarek


Strømsborg dagens FFKer synes jeg. Var ikke mye å skryte av offensivt av laget i dag,men bra innsats over hele linja i hvertfall.

Det var tydelig at hovedfokus siden haldenkampen har vært å sette det defensive. Og etter å ha sluppet inn åtte mål de siste tre kampene var det vel på tide.

Dessverre gikk det litt på bekostning av det offensive, men altialt er jeg passe happy med ett poeng i kveld. Aller mest fornøyd med at FFK viser 90 minutter med innsats og struktur.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 mai 12, 20:01

Synes unggutta til FFK står frem på en meget bra måte.... ser endel juniorfeil, men flott at de får spille og får med seg erfaringen.

Positivt innsats selv uten Hussain, Ramberg, Horn og Valencia (som sikkert er langtidsskada igjen)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 12, 20:16

Vi får med oss 1 poeng i en kamp vi skaper null og niks i. Sånn sett bør vi være fornøyd.

Jeg starter bakerst. Vår beste spiller i dag er Jon Knudsen. Bunnsolid. Holder ballene, har fine igangsettinger og suverene utspark. Prater og kommuniserer bra også. Som sagt - Fredrikstads beste sammen med Daniel Berntsen.

Det defensive var mye bedre i dag enn tidligere, men det var på hengende køllehår flere ganger at vi ikke slapp inn mål. Men det er lov å ha både flaks og flyt. Folk ofrer seg som bare det, og det er gøy å se på. Martinsen og Strømsborg gjør ting enkelt og greit, og det holder i massevis. Ikke pent å se på, men det blåser jeg i. Landgren er veldig god i dag, men burde hatt rødt kort (selv om det gule han får er meeeeget tviiiilsoooomt) pga en stempling. Det ville betydd gult nummer to. Hva skal man si om Dahl Hagen da? Han alene holdt på å gi bort to-tre mål til Haugesund pga elendige pasninger og puslete duellspill. Forferdelig kamp nok en gang.

Midtbanen er god i perioder, der jeg synes både Jabbie og Berntsen gjør mye bra. Men midtbanen blir lett til tider, og Haugesund kunne med litt bedre presisjon på den siste tredelen vært på blank kasse opptil flere ganger. Unødvendig gult kort til Jabbie noe som betyr at han slipper å reise til Molde.

Vingspillet er en katastrofe. Mads Hansen gjør nok en gang er elendig kamp. Alex Valencia er også helt usynlig noe som er utrolig skuffende. Nå er han i tillegg ute for resten av sesongen med en strekk. Ikke spør, jeg bare vet det. Ole Jørgen Halvorsen kommer inn og er like svak som vanlig. Som forventa med andre ord.

Spissene da? Tarik løper rundt og gjør noe bra, men blir mest løpende imellom i dag. Gjør en god defensiv jobb, men som resten av laget er det lite som skjer fremover. Momo Gueye har god innsats, men har vanskelige arbeidsforhold i dag. 

Med dette laget vi stilte med i dag, og de vi hadde på benken er det en prestasjon å få med seg poeng i det hele tatt.

Trond Amundsen har MYYYYE å jobbe med. Misunner han virkelig ikke.


Børs:

Knudsen 6

Landgren 5, Martinsen 5, Strømsborg 4, Dahl Hagen 2

Valencia 3, Jabbie 5, Berntsen 6, Hansen 2

Elyounoussi 4, Gueye 3

Halvorsen 3

 


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 13 mai 12, 20:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

 


Børs:

Knudsen 6

Landgren 5, Martinsen 5, Strømsborg 4, Dahl Hagen 2

Valencia 3, Jabbie 5, Berntsen 6, Hansen 2

Elyounoussi 4, Gueye 3

Halvorsen 3

 

Halvorsen får 2 poeng for mye !! skjerpings ....

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 mai 12, 20:31

Synes Strømsborg fotjener en 6 også.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 mai 12, 20:43

Opprinnelig postet av RG

Halvorsen får 2 poeng for mye !! skjerpings ....

Halvorsen ser ikke ut til å ville score. Tenker da på situasjonen på overtid. Slik det så ut på stadion var det nesten bare å stikke fram hodet, så kunne han styre ballen i mål, men neida.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 12, 20:48

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av RG

Halvorsen får 2 poeng for mye !! skjerpings ....

Halvorsen ser ikke ut til å ville score. Tenker da på situasjonen på overtid. Slik det så ut på stadion var det nesten bare å stikke fram hodet, så kunne han styre ballen i mål, men neida.

Var nok litt vanskeligere enn det ja når man så sjansen på tv. Hadde ikke sjans til å rekke den. Men jeg er enig - han er jo ikke interessert. Skulle nesten tru han spiller dårlig med vilje siden han er særping. Undecided


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 mai 12, 20:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vingspillet er en katastrofe. Mads Hansen gjør nok en gang er elendig kamp. 

 

Synes Mads Hansen gjorde en betraktelig bedre figur i dag en tidligere kamper. Ikke at jeg skal påstå at han var god, men dog. Løp og stod på og hadde noen ikke helt uefne innvolveringer offensivt.

---------------------------

In Jocke we trust.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 mai 12, 20:55

Enig i det, Sulla.Han gjør en bedre figur i dag enn tidligere, men fy så frustrerende at han til stadig mister ballen ute på siden der. Veldig forutsigbar også. Utfordrer så å si aldri ned mot dødlinjen men drar seg innover i banen og blir stoppet gang på gang.

Skulle gjerne sett Rafn eller Standerholen i stedet for Hansen i en 10-15 minutter på slutten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 21:22
Endret: 13 mai 12, 21:30
Endret av: Knuty


Før sesongen var det snakk om offentliggjøring av antall budsjetterte tilskuere i hver kamp. Finnes en oversikt over dette?

Det meldes om 6045 tilskuere på dagens kamp. Det må vel bortimot være det laveste vi har hatt i en Tippeliga-kamp?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 13 mai 12, 22:17

Opprinnelig postet av Knuty


Før sesongen var det snakk om offentliggjøring av antall budsjetterte tilskuere i hver kamp. Finnes en oversikt over dette?

Det meldes om 6045 tilskuere på dagens kamp. Det må vel bortimot være det laveste vi har hatt i en Tippeliga-kamp?

I hvert fall etter at vi flytta ut på Kråkerøy. Mener å huske tall under det på Holmen.

*sjekker på nett*

6044 som minimum i 2004, og ingen lavere. Da forvekslet jeg med tall fra Adeccodassen.

Er egentlig ikke så overrasket. Folk begynner å gi opp, lite attraktiv motstander og en ufyselig kald vind. Er vel snart bare sesongkortinnehaverne igjen.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 mai 12, 22:20

Opprinnelig postet av Knuty


Før sesongen var det snakk om offentliggjøring av antall budsjetterte tilskuere i hver kamp. Finnes en oversikt over dette?

Det meldes om 6045 tilskuere på dagens kamp. Det må vel bortimot være det laveste vi har hatt i en Tippeliga-kamp?

Og det er medregnet sesongkort regner jeg med. Fra tv ruta,har jeg ikke sett at det har vært færre tilskuere på lenge. Fullt mulig jeg tar feil,men hadde vørt fint å få vite den 'riktige' antall tilskuere..altså de som faktisk var tilstede.

Nå satser jeg på en skikkelig kamp i Molde,der vi kriger inn 1 eller 3 poeng på slutten.....da blir bussturen hjem for gutta litt lettere. Er stolt av gutta.....god innsats idag.....og selv om vi ikke er gode nok,sånn fotballmessig....så har vi innsats....og da kan vi ikke forlange så mye mere.....ihvertfall ikke slik ståa erWink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 22:27


Vår gamle kjenning Per Morten Kristiansen: - Trist det som skjer i Fredrikstad.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 12, 22:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Knuty


Før sesongen var det snakk om offentliggjøring av antall budsjetterte tilskuere i hver kamp. Finnes en oversikt over dette?

Det meldes om 6045 tilskuere på dagens kamp. Det må vel bortimot være det laveste vi har hatt i en Tippeliga-kamp?

6044 som minimum i 2004, og ingen lavere. Da forvekslet jeg med tall fra Adeccodassen.

Det var det jeg tenkte, ja. Vet noen hvor mange det er budsjettert med til denne kampen?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 mai 12, 22:58

Opprinnelig postet av Knuty


Vår gamle kjenning Per Morten Kristiansen: - Trist det som skjer i Fredrikstad.

Ja, det har Per Morten retti i, Jæ..i trist egentlig.

Men det triste har sin årsak, udugelig ledelse gjennom mange år, en ledelse som muligens også har tydd til grov økonomisk kriminalitet for å få fremgang, en ledelse som ikke har hatt greie på ledelse, og en stadionavtale som tydeligvis ikke har vært gjennomgått og forhandlet fram av juridisk ekspertise som skulle tale klubbens sak.

Den ledelsen som var med på dette, følte de seg så beæret at de følte de ikke trengte annen advokat enn Værste sin?

Nå taper klubben billettinntekter på nær en halv million pr. hjemmekamp. At folk holder seg hjemme er forståelig, selv Plankehaugtribunen var så glissen som man aldri har sett den.

Uten en reforhandling av stadionavtalen og en refinansiering av klubbøkonomien står den gamle aristokraten fremfor et realt fall.

Et forsterket juniorlag har ingenting i tippeligaen å gjøre. Når man må hente spillere gratis som andre klubber er glad for å bli kvitt så er falitten undertegnet og forseglet.

Dårlig vær til lørdag så ser jeg kampen på TV2-sport. Det gjør ingenting økonomisk for klubben da sesongkortene er kjøpt og betalt. Neste år så regner jeg med at de hverken kjøpes eller betales.

Kampen idag? Blodfattig......

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 14 mai 12, 08:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

Litt av hvert

 

 

Er fornøyd med både 1 poeng, og måten kampen ble gjennomført.

Veldig overasket over dette du skriver om Knudsen. Synes han sprer mer usikkerhet enn trygghet, og er veldig passiv. Så som så med igangsetting og utspark også, spesielt i første omg. Jeg så ikke Kvik kampen, men forstod det som at Masalin ikke var helt patent. Å benke Knudsen nå er vel å avskilte ham som TL keeper en gang for alle(ble jo egentlig gjort i Stabæk i fjor), så jeg skjønner at man kvier seg. Men regner allikevel med at ikke Knudsen er førstevalg i sesongavslutningen.

Mener Jabbie var helt suveren i denne kampen. Tok ut spissene til Haugesund, og spesielt Djurdic(bra taktisk dette). Lurer på hvor mange ballvinninger han hadde? Gjorde jobben betydelig lettere for midtstopperne, som også klarte seg bra.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 14 mai 12, 08:38

Enig i rosen til Jabbie. Gutten var enorm i går. Han svinger enormt i prestasjonene, mot VIF var han totalt fraværende, i går ville jeg gitt ham prisen som dagens FFK-spiller. Ikke at Berntsen var dårlig heller.

Kampen sett under ett var mer preget av innsats enn av kvalitet, men det er mulig at laget har godt av en slik kamp også.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 mai 12, 08:45

Opprinnelig postet av Willy René
Dårlig vær til lørdag så ser jeg kampen på TV2-sport. Det gjør ingenting økonomisk for klubben da sesongkortene er kjøpt og betalt. Neste år så regner jeg med at de hverken kjøpes eller betales.

Jeg sliter veldig med å følge denne tankegangen, spesielt om man kaller seg supporter. Det må da føles utrolig mye bedre å være på Stadion når det går bra når man vet at man også stilte opp når det går dårlig?

Alle de dårlige kampene, de lange turene hjem uten et eneste poeng i sekken gjør i hvertfall de gode opplevelse enda bedre for min del.

For å sitere en gammel, heller dårlig, FFK sang, "Kommer så lenge tribunene står...". Det bør vi alle gjøre. Det er nå klubben trenger oss.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 14 mai 12, 08:54


Jeg er glad for at vi ikke tapte kampen og er fornøyd med innsatsen. Vil trekke fram Ole Strømsborg og si at han gjorde en god kamp som stopper, han trengte en god opplelvelse, og det fikk han. Ellers vil jeg si at forsvaret var bra og at Jabbie og Berntsen også fortjener skryt. Eller ser vi ut som et lag i motgang, og vi må også være ærlige og si at med alle skadene og den tynne stallen kan vi ikke forvente for mye.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 mai 12, 08:58

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg sliter veldig med å følge denne tankegangen, spesielt om man kaller seg supporter. Det må da føles utrolig mye bedre å være på Stadion når det går bra når man vet at man også stilte opp når det går dårlig?

Alle de dårlige kampene, de lange turene hjem uten et eneste poeng i sekken gjør i hvertfall de gode opplevelse enda bedre for min del.

For å sitere en gammel, heller dårlig, FFK sang, "Kommer så lenge tribunene står...". Det bør vi alle gjøre. Det er nå klubben trenger oss.

Jeg er ikke uenig i det du sier, jeg er også stort sett positiv, men nå ser jeg ikke mye lys i tunellen desverre. Det som avgjør om jeg går til lørdag er været, blir det godt og varmt så kommer jeg.

Håper selvfølgelig at alt positivit skjer med klubben framoverSmile, men jeg tror at klubbens fremtid nå vil avgjøres også andre steder enn bare på banen.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 mai 12, 09:15

Opprinnelig postet av Tøfflus

Enig i rosen til Jabbie. Gutten var enorm i går.

Syns Jabbie er voldsomt frustrerende å se på til tider. Han gjør en kjempejobb med å vinne ballen og ta ut angrepsspillerne til Haugesund, men blir også ofte litt for eplekjekk og går seg fast og mister ballen rett etter at han har vunnet den.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 14 mai 12, 10:10

Er det sannsynlig at Amundsen vil rendyrke 4-4-1-1 framover, eller var dette bare pga tilgjengelige spillere i forrige kamp?

---------------------------

Sats på talentene!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 mai 12, 10:29

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er fornøyd med både 1 poeng, og måten kampen ble gjennomført.

Veldig overasket over dette du skriver om Knudsen. Synes han sprer mer usikkerhet enn trygghet, og er veldig passiv. Så som så med igangsetting og utspark også, spesielt i første omg. Jeg så ikke Kvik kampen, men forstod det som at Masalin ikke var helt patent. Å benke Knudsen nå er vel å avskilte ham som TL keeper en gang for alle(ble jo egentlig gjort i Stabæk i fjor), så jeg skjønner at man kvier seg. Men regner allikevel med at ikke Knudsen er førstevalg i sesongavslutningen.

Mener Jabbie var helt suveren i denne kampen. Tok ut spissene til Haugesund, og spesielt Djurdic(bra taktisk dette). Lurer på hvor mange ballvinninger han hadde? Gjorde jobben betydelig lettere for midtstopperne, som også klarte seg bra.

Jeg er fornøyd med det defensive, men klarer ikke å glede meg over at vi ikke skaper en eneste målsjanse på hjemmebane. Mulig jeg er urimelig, men 0 sjanser på hjemmebane er altfor dårlig. Enkelt og greit. Men så lenge vi får med oss poeng skal jeg ikke gnåle for mye om det.

Jeg vet ikke hva du har imot Knudsen, men du har vel kritisert han omtrent etter hver eneste kamp. Jeg mener han var FFKs beste. Han er en mye bedre keeper enn Masalin, så å benke Knudsen ville vært helt feil. Masalin var en katastrofe mot Kvik, og jeg har heller aldri vært spesielt imponert over ferdighetene hans i FFK. Hvorfor skal ikke Knudsen være førstevalg i sesongavslutningen? Hvis du ser kampen på nytt på tv finner du fort ut at Knudsen hadde trygge og gode involveringer, og faktisk noen gode redninger.

Jabbie var til tider meget god i går, men overall var han middels pluss. Han gjør for mye rart til tider, noe som gjør at vi får brudd imot. Jeg har gitt han en 5'er, noe som er helt på det jevne. Jeg synes Berntsen var enda bedre, men det blir feil å sammenligne dem siden de har forskjellige roller på laget. At Jabbie pådrar seg et korrekt gult kort på slutten gjør meg faktisk ganske så irritert, for det var veldig unødvendig.

Her er VGs vurdering av kampen og spillerne forresten.

De gir kampen terningkast 1 noe jeg er helt enig i.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 mai 12, 13:00

Jeg er fornøyd med 1 poeng......er egentlig litt rart å tenke på at probleme er blitt så store i klubben,at 1 poeng på hjemmebane uten en eneste målsjanse til oss selv er tilfredstillendeSurprised

Men slik er det desverre blitt.....jeg holder meg fast i en syltynn 'tråd',hvor alt posetivt er bra. Bekymringsfult dette med publikums oppsluttning....betyr vel at vi fortsetter å gå med underskudd hver uke,noe som igjen MÅ fremtvinge en mere langsiktig løsning for klubben.

Jeg tar av meg hatten for gutta som klarer å holde sånn noenlunde fokus på det sportslige. Så får det bare være at vi vil gå på en smell i ny og ne. Viktig å stikke fingeren i jorda,og faktisk se hva slags spillere vi har,og hvilke forutsetninger gutta jobber under.

Jon Knudsen er og blir en meget viktig spiler for oss denne sesongen......ikke kritiser mannen hvis/når han gjør en feil/tabbe....vi har ikke så mange andre å velge i. Vi har mere enn nok å få på plass en første 11'er til kamp,og 'håpe' på en 3-4 spillere på benken. Jeg tenker på skader og ikke minst karantener,som jeg sa før sesongen vil ramme oss ekstra hardt iår.

Med Hussain på banen igår,tror jeg faktisk kampen kunne bikket vår vei---han er viktig for det kreative offensive spillet vårt..ikke minst i relasjonen til Tarik.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f