Husk meg
Brukernavn
Passord

Cup Onsdag 9. mai kl. 18:00: Kvik Halden - Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 18:38

Jon Masalin har også hatt en forferdelig start på kampen. Feilberegnet to baller som fort kunne gått i mål.

Fy faen, alle spillerne er dårlig for tida. Ingen av keeperne er til å stole på heller. Orker ikke å starte med Ole Jørgen Halvorsen engang... ÆÆÆÆÆHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Triste greier.

Akkurat i det jeg skriver dette løfter vi spillet betraktelig. Muligens ble Dahl Hagen snytt for en scoring også. Den så tvilsom ut, men ikke lett å se. Redning på strek.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 mai 12, 18:43

Uff og uff...med tap her,er jeg redd for at det blir under 4000 tilskuere på kampen på søndag........når skal dette her snu for oss? Skal hele klubben gå rett til bunns? Kjenner jeg blir både lei meg og irritert samtidig....akkurat som når du er gift med noenWink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 mai 12, 18:46

Kvik Halden er i 2 divisjon lissom, akkurat nå er ikke FFK bra nok :/

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 mai 12, 18:48

Er flaut hvis vi ryker ut mot Kvik-Halden! Men hvis man følger taktikken til Aune så blir 2omgang bedreTongue out

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 09 mai 12, 18:49

Makan til tafatt lag. Vi har ikke lært en dritt av de to siste kampene. Hadde det her vært mot et TL lag hadde vi igjen hatt tre i ræva. 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 18:49

Nå begynner jeg snart å vurdere om jeg i det hele tatt gidder å gå på stadion på søndag. Kanskje man heller skal gå en tur i skauen med familien for en gangs skyld? Jeg har gått glipp av 2-3 hjemmekamper på Værste, men nå må jeg si at jeg ikke klarer å finne noe glede med dette lenger.

Hva faen driver folk i klubben med da? Hva skjer? Vi har jo ikke et fotballag. Vi har bare 11 halvdårlige spillere på ukjente posisjoner som er redde for en gjeng med breddefotballspillere i Kvik Halden.

Hvis man ikke hever spillet 3-4 hakk i 2.omgang nå ryker vi på hue og ræva ut av Køppen. Da blir det grilling av pølser et sted i nærheten av 3. dam på søndag for meg.

SKJERP DERE FOR F..N!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 18:51

Opprinnelig postet av Rey

Makan til tafatt lag. Vi har ikke lært en dritt av de to siste kampene. Hadde det her vært mot et TL lag hadde vi igjen hatt tre i ræva. 

Enig. Men problemet til "superstjernene" i Tippeligaen er at de tror at de kan jogge og spasere til seier i slike oppgjør. Det gjelder ikke bare FFK dessverre.

Uprofesjonelt kaller jeg det. Jeg lurer på hvorfor norsk fotball er dårligere enn noen gang.... Eller vent, nei det gjør jeg ikke.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 mai 12, 18:52

Ikke vondt ment men jeg har seriøst mistet trua på Aune.Med han som trener så kan dette ende ille denne sesongenFrown

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 09 mai 12, 18:52
Endret: 09 mai 12, 18:53
Endret av: Fredd

Nok en gang en helt elendig førsteomgang. Vi må vel bare innse at vi ikke er bedre enn et 2.divisjonslag. Vi burde vel ha lært nå? Hverken trenere eller spillere innser alvoret i dette.....

---------------------------

Fredd


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 09 mai 12, 18:55

Ser ut som Strømsborg skal inn. Varmer opp Ferdig skiftet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 mai 12, 18:56

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kvik Halden er i 2 divisjon lissom, akkurat nå er ikke FFK bra nok :/

Ser det ut som om det er noen divisjonsforskjell på de to laga?

Det synes ikke jeg, det eneste måtte være at FFK-spillerne opptrer som primadonnaer da, det virker som om de ennå ikke har fattet at de ikke er et bedre lag, hadde de vært klar over det så hadde de tatt fram fighterevnene, men de er fraværende desverre.

Akkurat nå ser det ut som om FFK er på vei mot avgrunnen. Jeg er i allefall såpass erklært medgangssupporter at jeg IKKE fornyer sesongkortene ved nedrykk.

Spillerne og laget holder tydeligvis ikke tippeliga.

Trenerteamet ikke heller?

Styre, stell, organisasjon og struktur?

Økonomien holder konkursnivå.

Stadion, publikum og tradisjoner holder toppnivå, det er desverre ikke nok.

 

Ha Det! Begynner å sjekke opp Ryan Air-rutene fra Rygge på helgene framover jeg, nå er det slutt på å berstille ferier avhengig av kamp eller ikke, nå bestiller jeg uansett.

Morro det ævv!Wink

 

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 18:58

Opprinnelig postet av Rey

Ser ut som Strømsborg skal inn. Varmer opp Ferdig skiftet

Burde spilt fra start.

Spennende å se om han får lov til å spille stopper. Jeg er usikker. Kan fort ta ut Berntsen og kjøre Landgren opp på midtbanen igjen.

Få ut Ole Jørgen Halvorsen og sett innpå Simen Rafn. Der har vi ihvertfall en spiller som har lyst til å spille. Det er mer enn man kan si om stort sett alle andre utpå der.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mai 12, 19:02

Ikke at jeg ikke deler deres bekymring rundt FFK. Men vi har jo alltid vært ræva de første rundene i cupen.. Drøbak frogn for et par år sida.. Og ja, drøssesvis med andre eksempler som også er verre.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 19:02

Ut med Daniel Bernsen ja.

Inn med Ole Strømsborg.

Mads Hansen flyttet opp på midtbanen.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 mai 12, 19:11


Vi blir jo fratatt ballen som om vi skulle være et juniorlag jo, og det mot et 2div-lag!

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 mai 12, 19:13

Gult kort til Halvorsen for protester.

Få han til h..vete ut!! NÅ!!! Makan.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mai 12, 19:16

Finnes det er et skikkelig antonym til selvtillitt? Hvis ikke kan man kanskje i fremtiden bruke FFK? De spiller på seg FFK akkurat nå.

Jeg driter en lang grillpølse i cupen i år, men ingen grunn til å bli ydmyket ut av cupen for det.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 mai 12, 19:20

Det som skjer om dagen dreper resten av fortball interessen i klubben.  Er nesten glad jeg skal låme ut sesongkortet enda flere kamper snart. En blir bare deprimert av å gå på kamp om dagen.  Neste kamp en den siste en stund pga div. ferier.

 


 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 mai 12, 19:20
Endret: 09 mai 12, 19:22
Endret av: Willy René


Stopp opp, vent, spill på tvers, la Kvikforsvarerne få posisjonere seg, spill på tvers igjen, en lang høy ball, tap duellen....

Ikke fight, ikke blø for drakta.....

Ikke sett fart, ikke la ballen gå hurtig i lengderetningen, ikke ha høyt balltempo, ikke løp dem ihjel........

 

Det er FFK av i dag.....

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mai 12, 19:24

Yay! Mål! Ikke verst.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f