Husk meg
Brukernavn
Passord

7. serierunde: Vålerenga - FFK, søndag 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 mai 12, 22:52


La oss ikke være for harde mot Strømsborg. Han er en stopper, og trenger å spille på seg rutine og selvtillit. Å sette han som back fra start borte mot Vålerenga var en feil avgjørelse og den må trenerne ta ansvaret for. Jeg håper vi får se Strømsborg spille seg stort opp neste uke og da som stopper.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 06 mai 12, 23:18

Opprinnelig postet av Erikk


La oss ikke være for harde mot Strømsborg. 

Tror ikke det er Strømsborg vi er harde mot. Strømsborg er en kjempe talentfull midtstopper, men har begrensninger på fart. Han skal dermed skjermes mot å plasseres på backen mot en rask Nielsen når det er andre alternativer (les Landgren) tilgjengelig!

Det er ikke akkurat oppløftende for et talent å dra med seg en negativ opplevelse i første omgang for så å bli bytta ut til pause heller. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mai 12, 00:41

Kjære kjære herr Aune. Hva skal til for at gutta skal klare å prestere bra i 2omganger i en kamp? Hver kamp til nå så har gutta klart 1 bra omgang i hver kamp men sjeldent 2 omganger?Hvorfor? Sorry men taktikken din i 1omgang sugde helt! Men 2omgangen var dere mye bedre og viste fotball norge at dere kan spille fotball.Få gutta til å prestere hele kamper fremover og gu Husain bot for fille kort han drar på seg!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 07 mai 12, 09:58
Endret: 07 mai 12, 11:04
Endret av: kanogvetalt

Lett å være etterpåklok, og denne gangen var det faktisk mulig å være det på forhånd også:-)

Startoppstillingen var en gambling. Det ville det vel strengt tatt vært uansett uttak. Kampbildet kunne nok sett annerledes ut om ikke det første målet hadde kommet som det gjorde. Det bygde nok ikke defensiv selvtillit at den mest rutinerte av alle sviktet.

VIF fikk ganske enkel motstand da de gjorde mål nummer 2 og 3.

At FFK ble så "gode" i 2. omgang hadde nok mye med at VIF senket seg mange hakk.

3-3 i målsjanser sier mye om hvor effektive vi lar motstanderen være. Sandnes Ulf scoret vel også på alle målsjanser.

VIF har 4 avslutninger på mål, og 3 av disse resulterer i mål. Sier noe om defensiv struktur, og også noe om keeper.

Tarik er toppscorer i TL. Han leder også poengligaen, med Hussain som nr 2.

FFK har scoret 13 mål, og kun Godset(14) og RBK(15) har scoret mer. Kun Stabæk har sluppet inn fler.

13-13 i målforskjell så langt har kun gitt 5 poeng. Det kan heller ikke betraktes som flyt. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f