Husk meg
Brukernavn
Passord

TAP IGJEN!..HVA SKJER?..

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 23 feb 04, 14:51
Opprinnelig postet av MotorWerk
Tror jeg vil se et par, tre kamper på skikkelig gress før jeg begynner å vræle ulv!


Endelig noen som har skjønt at vi fortsatt spiller TRENINGSKAMPER, og vi så jo mot Rosenborg hva guttane kan !
La døm få litt fred nå.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 feb 04, 16:05
Puh...

Er det rart det er krig i verden...;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 feb 04, 16:07
Opprinnelig postet av ajg
det jeg frykter er at interessen vil bli mye lavere med alle disse dårlige resultatene.. entusiasmen til folk er på vei bort.

:confused:

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 23 feb 04, 16:31
Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å svartmale situasjonen noe mer enn diverse folk her inne presterer.

Høyt oppe etter RBK kampen og nå er alt bånn igjen.

Skal vi ikke la de få prøve seg i Tippeligaen før vi avskriver de ?
Tviler på andre lag får høre så mye oppgulp som FFK pga treningskamper.

Og, nei entusiasmen er ikke på vei bort selv om noen FÅ ikke har fortstått at det ikke spilles om poeng ennå.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 23 feb 04, 16:48
Med tanke på entusiasmen så er den på langt vei ikke blitt mindre de siste månedene.Det vi opplever nå er ekte entusiasme..Fra himmel til helvete på få dager,gode meninger,personlig meninger,snåle meninger...ja meninger i alle fasonger.Det er dette som er entusiasme,og den er for pokker meg ikke på vei bort!!..Og selv om det går dårlig i serien vi det møte opp mange tusen trofaste supp.hver eneste kamp!.Ja hør mine ord,det er virkelig noe spesielt med de rød/hvite aristokratene:ffk:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 feb 04, 17:27
Opprinnelig postet av Funk1
Så fint da..da er det jo bare å legge ned hele forumet, eller hva Snæbbus?

Alle som har fulgt med i fotball en stund vet at i treningskamper på denne tiden av året kan resultatene svinge voldsomt for alle lag. At FFK taper mot Moss i en treningskamp hvor 10 av de antatt 15 beste spillerne i klubben mangler er da ingen katastrofe. Når man leser noen av innleggene i forumet skulle man tro det var total krise i FFK.
Kan ikke se at man behøver å legge ned forumet fordi noen av oss synes det er for mye svartmaling av situasjonen:mad:
Det finnes da nok av ting å debattere om, uten notorisk kun å svartmale:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 feb 04, 20:40
Hva gjør FFK hvis følgende situasjon oppstår??:

Tor Trondsen, Brian West og Håkan Søderstjerna blir skadet i løpet av sessongen.??

Bruke MOMO som blir kastet ut av landet??(dessverre)
Bruke de fra costa rica?? som ikke har lov til å spille eliteserie kamper for FFK før etter ferien??

Svar på det dere som mener FFK nå er i rute...


Fasit svar:

Tap, tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap....osv osv osv osv

1 div er neste stopp!!

Det må skje noe snart!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 feb 04, 20:52
Sier datoen 31. mars deg noe ?

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 23 feb 04, 22:17
Hva med spiss plassen, vi er vel like sårbare der, tre spisser er ikke mye å skryte av
Er det noen som husker hvordan gulekort regelen er, spilleren må stå over etter hvert tredje gule, etter det femte ut for hver kamp

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 feb 04, 22:31
Opprinnelig postet av Radoslaw
Sier datoen 31. mars deg noe ?


Ikke noe mer en at vi da er enda nermere serie start....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 feb 04, 23:05
Endret: 23 feb 04, 23:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ikke noe mer en at vi da er enda nermere serie start....

Greit.

Da får vi nok vente litt med å videreføre dine hvis-, om-, dersom- bekymringer til etter den ovenfornevnte dato,
...først da vet vi hvilket utgangspunkt vi innehar med tanke på spillerstall.

Mye vil nok skje på overgangsmarkedet i den siste perioden av mars måned.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 feb 04, 23:31
Er helt enig med Radoslav.
Mye vil enda skje før 31. mars.
12. mars spiller FFK mot Odd i skien. I følge K.T.E blir dette den første kampen hvor FFK stiller med et skadefritt toppet lag. Fra den kampen og frem til 31. mars vil noen spillere bli vraket (utleid/solgt) og antagelig 1 - 2 nye vil bli hentet inn, alt avhengig av hvilke svar man får fra kampene med toppet lag.
:eek::ffk:1. april vil vi være klare til seriestart.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 24 feb 04, 00:05
Personlig regner jeg det som svært sannsynlig at 2 nye spillere vil bli hentet inn rundt deadline.

Tar vel heller ikke mye feil ved å spå at det vil bli en angreps- og en forsvarsspiller.

Det store spørsmålet er bare hvem disse blir,
...foreløpig er det vel bare Gud som vet svaret.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 feb 04, 00:31
FFK har nok av gode midtbanespillere nå. Flere av midtbanespillerne er også så fleksible at de enten kan spille både midt/forsvar eller midt/angrep. Det vi etter min mening trenger aller mest er en god teknisk, rask spiss. Er litt redd for at Markus Ringberg vil falle igjennom i eliten pga. manglende hurtighet. Med Ringberg på laget bør vi spille 4-4-2 og da må den andre spissen kompensere for de mangler Ringberg har. Vi bør også ha en forsvarsspiller til som kan spille venstreback.
Selvom Vebjørn Hagen ser ut til å bli god iår og vi i tillegg har Stian Johnsen og Jørgen Pettersen, så er vel kvaliteten på alle disse usikre.:rolleyes:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 24 feb 04, 00:33
Nå er vel Brenne og Hornseth ment å være de tekniske og hurtige spissene våre, samt vi har Momo i tillegg. Personlig hadde jeg gjerne sett at vi fikk inn en sterk og god hodespiller der fremme som gjerne er hurtig i tillegg. En Frode Johnsen type.

I forsvaret trenger vi en hurtig midtstopper, samt en venstreback. Det har blitt nevnt før.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 feb 04, 01:07
sterkt uenig med deg i at vi trenger en frode johnsen-type, holters..

johnsen er sinnsykt treg, og den spillertypen du beskriverligner på dadason.. vi så jo alle at dadason og ringberg ikke passet sammen fordi ingen av de var raske...

nei, vi trenger en rask og teknisk spiss. hodeduellene tar ringberg seg av.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 24 feb 04, 01:12
Endret: 24 feb 04, 01:15
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Selvom Vebjørn Hagen ser ut til å bli god iår og vi i tillegg har Stian Johnsen og Jørgen Pettersen, så er vel kvaliteten på alle disse usikre...

Jeg vil vel si at vi pr. idag definitivt trenger hjelp fra høyere makter,
...hva venstre side angår.

Føler meg, mildt sagt, særdeles usikker...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Frøken kråke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 22

Lagt til: 24 feb 04, 09:53
Synes det klang bra i Østfoldhallen fra Bortesupporterne, ikke galt det! Regner med at bussen hjem var langt fra stille ævv! Det er i grunn ironisk, dere kommet til kjære Moss med 50 busser, men eneste grunn til at dere blir lagt merke til det er at dere tar hele veien fra Freksta tell Moss, men så kommer Kråkevingen med en enslig buss, som ikke alltid er full engang, men blir hørt på LANG vei!!!! Og hvem har de beste spillerne og Supporterne???!??!??!?

---------------------------

Og Moss rykker opp i 2005, sammen med LO ved sin side!

MFK og Kråkevingen står på høyeste plan!


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 24 feb 04, 11:13
....og hvem har de dårligste genene?

---------------------------

-exit body, exit mind-


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 feb 04, 11:29
Endret: 24 feb 04, 11:31
Virker som kråkevingen er en trofast gjeng som støtter klubben sin like mye selvom dere gikk fra Tippeligaspill til å slite i bunden av første div., så all mulig respekt til dere. Men så bør vel en supporterklubb støtte laget sitt i tykt og tynt også da, så dere er vel ikke unike i så måte.
Når det gjelder innlegget ditt Frøken kråke så syns jeg det er totalt urimelig å kritisere de som var med i de ca 35 bussene(var det ikke 35 da?) og de som tok turen med bil ol. Da er det mer berittiget å kritisere Moss FK for deres manglende respekt for bortesupporterne når de bevist går inn for å plassere plankehaugen på de desidert dårligste plassene Melløs har å tilby. En plassering hvor man ikke kan se ett kvekk av kampen, fordi solen står rett i mot, og hvor man uansett stemmeprakt ikke klarer å bli hørt av andre enn de som står maks 30 meter unna. At supporter av Moss senere bruker dette mot plankehaugen, som et bevis på at dere er bedre enn oss syns jeg er direkte usmakelig! For meg så blir Kråkevingen således uspiselig!! :ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340