Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 1. serierunde: Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mar 12, 18:06
Endret: 25 mar 12, 18:07
Endret av: arte et labore

Er det bare jeg som sliter med signalet? Er jo god gammeldags snøstorm på skjermen nå!

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 18:09
Endret: 25 mar 12, 18:11
Endret av: Knuty

Snør skikkelig nå, legger seg godt på matta også. Blir fort veldig, veldig vanskelige forhold (om i det hele tatt gjennomførbart) hvis det ikke roer seg.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 25 mar 12, 19:26

Typisk FFK-bortekamp. Klart best i starten, men får ikke uttelling, mister grepet rett før pause, og derfra og ut tar motstanderen over...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 19:27

Opprinnelig postet av Holters

Typisk FFK-bortekamp. Klart best i starten, men får ikke uttelling, mister grepet rett før pause, og derfra og ut tar motstanderen over...

Høres meget kjent ut, ja. Har dessverre ingen tro på at Tromsø roter bort poeng her nå.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 12, 19:47

Utrolig skuffende at det ikke flyttes opp mer tyngde nå. Det virker som at Aune mener det fortsatt er best å satse kontringer etter målet. i tillegg skjønner jeg svært lite av at man tar ut Ruud Tveter nærmest uten en plan. Hvem spiller egentlig spiss nå? Ikke Tarik hvertfall. Og det betyr at vi nå i første serieomgang spiller med en spiss som ikke engang har blitt prøvd i den posisjonen i oppkjøringen. Håpløst!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mar 12, 19:48

Bør Aune få fortsette?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 12, 19:50

Du mener vi har et valg?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mar 12, 19:52

Opprinnelig postet av matsinho

Du mener vi har et valg?

Var hvertfall seriøst ment.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 25 mar 12, 19:50
Endret: 25 mar 12, 19:53
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Bør Aune få fortsette?

Nei vi kan ansette deg som hovedtrener uten lønn. Vi kan også ansette deg som assistenttrener uten lønn, for klubben har heller ikke råd til noen assistent vet du. Eller vet du det?

Deretter kan du betale ut fallskjermen til Tom Freddy, for det har ikke klubben råd til. Money mouth

Du skal lese mye rart før øynene ramler av. Dette er en kandidat til årets idiotinnlegg.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mar 12, 19:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Bør Aune få fortsette?

Nei vi kan ansette deg som hovedtrener uten lønn. Vi kan også ansette deg som assistenttrener uten lønn, for klubben har heller ikke råd til noen assistent vet du. Eller vet du det?

Deretter kan du betale ut fallskjermen til Tom Freddy, for det har ikke klubben råd til. Money mouth

Du skal lese mye rart før øra øynene ramler av. Dette er en kandidat til årets idiotinnlegg.

Moro med ironi. Enda bedre med slik respons.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 19:55
Endret: 25 mar 12, 19:58
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Knuty

Har dessverre ingen tro på at Tromsø roter bort poeng her nå.

Og som forventet har Tromsø i all hovedsakfull kontroll. Tromsø i ledelsen er like kontrollert (nitrist?) som det pleier å være.

VI hadde en  relativt god halvtime i første omgang - men ellers var det tynt. Uansett forventet i alle fall ikke jeg poeng i nord.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 25 mar 12, 19:57

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Holters

Typisk FFK-bortekamp. Klart best i starten, men får ikke uttelling, mister grepet rett før pause, og derfra og ut tar motstanderen over...

Høres meget kjent ut, ja. Har dessverre ingen tro på at Tromsø roter bort poeng her nå.

Tromsø punkterte kampen ved 1-0. Drepte effektivt alt tempo i kampen. Rutinerte safet de trygt seieren i havn. Solid.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 mar 12, 19:59

Tromsø gjorde det man forventer av et lag tippet i toppen. Kontrollerte dette etter at de først hadde tatt ledelsen.

Det vi så i første omgang bør være godt nok til å slå bunnrivaler som Stabæk, Ulf, Hønefoss og så videre. Om en uke gjelder det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 25 mar 12, 20:03

Var ikke så ille det her. Halvorsen viser at han kommer til å bli viktig, Jon Knudsen står fram som en sikker keeper og har et par kjemperedninger.

Målet i mot kommer av at Tromsø bryter et dårlig oppspill fra Martinsen som heller ikke klarer å ta ut målscoreren når innlegget kommer. Shit happens.

Synd vi ikke scorer på den kjempesjansen til Hussain og jeg var helt sikker på at vi skulle få straffe i første omgang.

Når det gjelder gule kort så fortsetter vi der vi var i fjor. Et unødvendig kort til Halvorsen og et billig til Jabbie (som ellers spilte ganske bra)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mar 12, 20:04

Diskutere trener avgang etter en kamp da er du seriøst ikke FFK supporter av full hals eller så prøvde du og lage en spøk som var så dårlig..

Dette var ikke fortjent tap, men fotballen bryr seg ikke om hva en fortjener eller ikke.. synd med tap, men vi reiser oss

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mar 12, 20:06

Opprinnelig postet av keiko99

Diskutere trener avgang etter en kamp da er du seriøst ikke FFK supporter av full hals eller så prøvde du og lage en spøk som var så dårlig..

 

Begge deler stemmer ganske greit.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 20:08
Endret: 25 mar 12, 20:10
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av keiko99

Dette var ikke fortjent tap, men fotballen bryr seg ikke om hva en fortjener eller ikke.. synd med tap, men vi reiser oss

Det er da ingenting å si på at Tromsø vinner denne kampen? Fullt fortjent, spør du meg. Det tror jeg de fleste med selvinnsikten i orden her inne er enig i.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 12, 20:22

En rar fotballkamp. Vi var overraskende gode i første omgang, og Tromsø overraskende svake. Halvorsen viste friske takter offensivt, og som lag hadde vi tidvis gode kombinasjoner. Man så potensialet til et ballspillende, teknisk godt lag med Hussain, Landgren, Tarik og Halvorsen som fremste ariktekter. Synes det var positivt at vi fikk til såpass godt spill under de håpløse spilleforholdene. Synd vi ikke fikk en scoring - og vi kunne også fort fått et straffespark vår vei.

Men jeg kan ikke unngå å tenke at det er en smule alarmerende at vi spilles såpass lave og blir statister til Tromsøs pasningsspill så fort spilleforholdende blir normale. Etter pause kommer vi egentlig aldri inn i kampen. Selv om det ikke var uventet at TIL skulle komme sterkere tilbake etter pause og styre kampen, er det likevel skuffende at vi blir så til de grader tannløse. 

Vil også fremheve Jon Knudsen som utstråler sikkerhet og viser også noen gode redninger. Er heller ikke veldig langt fra å ta scoringen. Eneste minus med Knudsen er fomlingen med ball i beina. Men det handler også mye om at utespillerne må bli kjent med ham.

Ute på banen synes jeg de fleste jobber bra. Halvorsen er som nevnt god til å utfordre i første omgang, og det er lett å se at han blir en spiller vi både kommer til å glede og frustrere oss over i FFK-trøya. Synes også Jabbie og Hussain gjorde mye bra på midten. For Mads Hansen ble det en slitekamp i uvant rolle, og det blir feil å si at han satte sitt preg på kampen.

Ellers slutter jeg meg til de som stiller spørsmålstegn ved å vente 90 minutter med å sette inn Gueye. Egentlig har jeg aldri forstått hva man ønsker å oppnå med å sette inn en spiller etter 90 spilte minutter, med mindre det er for å drøye tiden. Det var ikke akkurat behov for det i dag. Feigt å ikke gjøre byttet minst 15 minutter tidligere.

Tror det kan bli en åpen og underholdende kamp neste uke mot Stabæk. To relativt teknisk og ballspillende fotballag som møtes. Selv har jeg vurdert Stabæk som årets mest spennende fotballag.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340