Husk meg
Brukernavn
Passord

Amin Askar er solgt til Brann

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 feb 12, 20:18
Endret: 19 feb 12, 20:36
Endret av: Gargamel

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4686/372

 

EDIT

Artikkelen er fjernet. I følge Rahand Bazaz var det en feilmedling fra Jokke... Askar er for øyeblikket ikke klar for brann..


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 feb 12, 20:36

Opprinnelig postet av Gargamel

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4686/372

 

den er tatt bort fra FFK sine sider nå. Rart


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 feb 12, 20:38

Se min redigerte åpningspost....


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 feb 12, 21:19
Endret: 19 feb 12, 21:35
Endret av: RG

Fikk en tekst mld hvor det sto Amin Askar er solgt til Brann.

sjekk www.fredrikstadfk.no.

jeg gjør det og så er artikelen fjernet, hva i hælvette driver dem med ??

vil dem ha sure supportere så ja vel,

jeg er ikke sur, bare oppgitt .....

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 feb 12, 21:22
Endret: 19 feb 12, 21:37
Endret av: Welhaven

Håper ikke FB finner på at FFK har sendt ut en tekstmelding med bekreftelse om salg, så det er nok riktig, hvis ikke blir jeg virkelig oppgitt over vår lokal avis.

Om det medfølger riktighet, synes jeg det er utrolig trist. Askar er en arbeidshest som kommer til å bli savnet.. Nå synes jeg Tippeliga-stallen begynner å bli tynn, og den var grei tynn fra før.

EDIT: Leste redigeringen din først nå, Gargamel! Sorry for den Embarassed Men man kan vel si at han blir Brann spiller om det kun er medisinsk test igjen. Allikevel; leste fra madcow om at han kun har 4 måneder igjen av kontrakten? Det viste ikke jeg. Da er kanskje ikke salget så alt for ille allikevel, HVIS vi får inn forsterkninger. Så var det konkursen da......... *bah*

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 12, 21:36

tv 2 sporten kunne fortelle dette nå.. fy faen vi er tette i hue som selger han.... jaja dette ser faen med mørkt ut

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 feb 12, 21:37

På TV2 sport. Amin til Brann, gjennstår kun den medisinske testen.

Var ikke det samme mann som forrige uke gikk ut og sa: Jeg er FFK spiller


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 12, 21:39
Endret: 19 feb 12, 21:43
Endret av: keiko99

Askar: jeg er FFK spiller

Fredrikstad blad

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 feb 12, 21:52

Opprinnelig postet av hasse33

På TV2 sport. Amin til Brann, gjennstår kun den medisinske testen.

Var ikke det samme mann som forrige uke gikk ut og sa: Jeg er FFK spiller

Så vidt jeg vet så var han også FFK spiller da han skrev det. 


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 feb 12, 21:53

Opprinnelig postet av hasse33

På TV2 sport. Amin til Brann, gjennstår kun den medisinske testen.

Var ikke det samme mann som forrige uke gikk ut og sa: Jeg er FFK spiller

 

Ikke bare i forrige uke, men i går...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 feb 12, 22:02

kontrakt i FFK frem til sommeren... får noen kroner igjen for han nå??? 

Greit nok for meg, selv om Amin har vært positiv i FFK trøya.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:08

Dette gjør nok susen for sesongkortsalget.

Ut: Borges, Keene og Askar
Inn: Holm, Knudsen og Gueye.

Dette ser syltynt ut dessverre.

Fy faen, det er dyrt å ha ubrukelige folk i styre og stell (Kosten inkludert). Yell 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:09

Opprinnelig postet av hasse33

kontrakt i FFK frem til sommeren... får noen kroner igjen for han nå??? 

I underkant av 1 million NOK visstnok. Godt kjøp av Brann!

Hvor mye tjente Askar i FFK Holters? Har vi noen mulighet til å hente en erstatter tror du?


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 19 feb 12, 22:12

Opprinnelig postet av hasse33

kontrakt i FFK frem til sommeren... får noen kroner igjen for han nå??? 

Greit nok for meg, selv om Amin har vært positiv i FFK trøya.

Hvis han ikke vil forlenge kontrakten,så er det jo ok med litt penger for han,men synes vel heller han burde blitt tilbudt ny kontrakt.

 

En gjeng med suppe huer hele gjengen som har styrt klubben siden opprykket.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:18

Opprinnelig postet av Haarek

En gjeng med suppe huer hele gjengen som har styrt klubben siden opprykket.

Det startet vel lenge før det er jeg redd.

Søppel fra ende til annen, inkludert dagens klovner.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 feb 12, 22:18
Endret: 19 feb 12, 22:39
Endret av: Rey

I følge skattelistene hadde han en skattbar inntekt på 673 471 i 2010. Til sammenligning hadde Staw 857 081, Alex Valencia 1 017 934 og Vidar Martinsen 611 726 det samme året.

Hvis Askar forsvinner (er jo ikke bekreftet enda), kan vi ikke kvitte oss med flere uten at nye kommer inn ettersom man må ha 20 stk A-spillere for å få lisens.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:21

Opprinnelig postet av Rey

Hvis Askar forsvinner (er jo ikke bekreftet enda), kan vi ikke kvitte oss med flere uten at nye kommer inn ettersom man må ha 20 stk A-spillere for å få lisens.

Kjenner jeg gutta i klubben rett er de vel ikke klar over dette og selger Staw og Hussain samtidig.

Da sitter vi med både skjegget, barten og kølla i postkassa og hele landet ler av oss igjen...


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 feb 12, 22:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av hasse33

kontrakt i FFK frem til sommeren... får noen kroner igjen for han nå??? 

I underkant av 1 million NOK visstnok. Godt kjøp av Brann!

Hvor mye tjente Askar i FFK Holters? Har vi noen mulighet til å hente en erstatter tror du?

 

Ertsatter ??? Hva er det dere tenker på ???

Her får spillerene spørsmål om og ned i lønn, at askar ble solgt var nok en nødvendighet for å fortsette den dialogen.

Og hva tror dere de andre spillerene vil syntes om og ned i lønn for så og få inn en til på lønningsposen ??

Mulig de syntes det er greit og subisdiere lønnen til de to som har kommet allerede, om ikke en til.

Bare innse det, med dagens økonomi har ikke klubben muligheter til og sloss om annet en og holde seg, en av grunnen til at klubben er der den er nå er på grunn av at en del av lederene har samme vyene som suporterne........

En gang til, det er ikke penger!!!!!!!!!

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:27

Åja, er det ikke penger?? Takk for at du sa ifra, for det har jeg ikke fått med meg Anne. *slåsegihodetmednoehardtsmiley*

Jeg stilte spørsmålet rett og slett for at jeg lurte på hvor mye Askar tjente. Hadde det vært slik at han eks tjente 1 million i året, hadde det kanskje vært mulig og signert en ny kar på en årsinntekt på 5-600.000 kroner.

Nå har jo Rey sagt at FFK ikke kan selge flere spillere fordi vi nå bare har 20 spillere på proffkontrakt. Selger vi fler må vi mest sannsynlig tilby eks Lønn Jensen, Åsheim eller noen andre guttunger proffkontrakt.

20 spillere altså, og 3 keepere. Herlig!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 feb 12, 22:27
Endret: 19 feb 12, 22:29
Endret av: Ebenfalk2

I en ideell verden så skulle klubben ikke vært i situasjonen man er i nå. Men å kritisere klubben i å selge en spiller på utgående kontrakt er i overkant naivt. Asker er en likanes kar, men er ingen klassespiller. Helt ok å selge han nå. Om dere ser litt på overganger gjort i TL før denne sesongen så ser dere at stort sett alle overganger er bosman eller låne overganger. Så at man kan få noe igjen for en spiller er jo vel og bra. Sann er fotballen! Lev med det!

Si det slik at FFK vil uansett ikke ha råd til å tilby han noen ny kontrakt uansett. Nå lettes klubben for både lønn og arbeidsgiveravgift, i tillegg får vi noe igjen for han. Godt gjort i dagens marked spør du meg.

Stalen har nok rutine. Og om Valencia holder seg skadefri denne sesongen har vi en klasseving i han. I tillegg har vi Mads Hansen som sikkert får en bedre sesong iår. De vi sitter igjen med som er ving/spisser nå er Tarik,Alex,Rafn,Momo og Ruud, Standerhoøen. Alt ialt mer talent og større fremtid hos dissen en hos Askar.

Erfaringsmessig pleier altid en ny spiller å tre frem i lyset når en forsvinner. Sunt for spillerne og sunt for miljøet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 22:31

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Om Valencia holder seg skadefri denne sesongen har vi en klasseving i han. 

Det gjør han ikke, så han kan vi ikke regne med. Et tvers igjennom råttent kne gjør at der kommer det til å smelle jo før jo heller.

Dette er en spiller som vi kan ha ut kontrakten. Ingen vil eller tør å hente han fra oss pga skadehistorikken. Som Holters har sagt, han vil aldri i verden passere en medisinsk test i en annen klubb. 

Jeg tipper han spiller for oss ut 2012, for deretter å legge opp.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 feb 12, 22:51

Selvfølgelig vet jeg det. Råttent kne blir jo fulstendig feil å si, selv om det er holters som har sagt det! Ja han har vært skadeutsatt hos FFK. Snarere uheldig. Han har ikke vært så mye skadet andre steder. Vil si at det å hente Matias Andersson var enda være, han er jo mer skada en han spiller. Faktisk. Men selv om Valencia ikke skulle klare å spille så mye for FFK så er det jo sann at om en spiller er skadet så har vi sykelønnsordniger i Norge så klubben blir ikke så hardt rammet av dette. Det som er klart er at Valencia ble kjøpt inn av Tom Nordlie med Høili og Runar Henriksens velsignelse den gangen. Ikke legg det på Jokke og Kosten.

Må si meg jeg blir fortvila av klubbens "supportere", alt er galt holdniga kommer ikke klubben langt med. La de som styrer, styre. Om du er missfornøyd så still opp på generall forsamlinga og si din mening der.

Iom at de velger å selge Amin, så er nok dette ett av grepene klubben er avhengig av å gjøre. Amin er en spiller og spillere er faktisk klubbens verdibeholdning. Jeg er sikker på at de ikke hadde solgt om de er trygge på at ikke andre kan ta hans plass.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 12, 23:00

Orker ikke å prate om det som skjedde høsten 2009 engang. Det var det dystreste kapittelet i FFK-historien i nyere tid.

Jeg skylder ikke på Kosten og Jokke for Mattias Andersson og Alex Valencia heller.

Ja, la oss bare håpe at Valencia holder seg frisk denne sesongen. Det ville vært en skikkelig bonus. Jeg tror ikke det skjer, men jeg håper inderlig jeg tar veldig feil.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 feb 12, 23:08

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

 Jeg er sikker på at de ikke hadde solgt om de er trygge på at ikke andre kan ta hans plass.

Det får vi jammen håpe, for det er ikke jeg sikker på. Askar var en av de få som skulle bære sesongens lag, og jeg kan egentlig ikke se for meg at noen av de andre skal klare å fylle rollen hans (Med mindre Valencia ved ett under skulle være skadefri en hel sesong) . Frykter til de grader at FFK nå skal bli TL's nye delbil. 

Det her er faen meg helt utrolig i grunn. Jeg som håpa på en trygg sesong midt på tabellen, men neida, i såpeoperaen FFK tar dramaet aldri slutt. Skattesnyteri og truende konkurs, demotivert lag og forsterkninger kan man skyte en hvit pil etter. Arvesølvet blir vel lagt ut på billigsalg hele gjengen.

Yell!!!!!!!

 

---------------------------

In Jocke we trust.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 feb 12, 23:14

Jeg mener at salget av Askar er helt ok. Etter mitt syn var han ikke så briljant...og jeg tror at en skadefri Rafn,kan gjøre mere på kanten enn det Askar har vist.

Jeg tror vi vil kjempe i bunnen iår,og jeg er glad et lag som Stabæk også ser ut til å slite.....da har vi opprykkslaga -Sandnes/Ulf og Hønefoss---jeg tror kampen om (heldigvis) 2 nedrykksplasser vil stå om disse 4 laga,og der har vi faktisk en veldig god mulighet.

Og i 2013 dere........DA skal vi vise demLaughing


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 feb 12, 23:30
Endret: 19 feb 12, 23:31
Endret av: kjell-H

Askar nå,hvem blir den neste ut? Greit vi trenger penger men vi trenger også spillere! Men desverre så er det penga som betyr noe til slutt!

Men gikk ikke kosten ut og sa for noen dager siden at FFK ikke skulle selge spillere?Noe som ikke stemmer her.Hehe

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 12, 00:10

Hva skjer med at FFK sender ut en SMS om at Askar er klar for Brann og "les mer hos fredrikstadfk", og så står det ikke et ord der?

Om man har tatt feil, så får man i det minste legge ut en artikkel der man innrømme dette.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 feb 12, 00:12

Husk også at Moss skal ha sin andel av salget..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 00:13

Huff ja. Sikkert 40% eller noe. Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 12, 00:15

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Selvfølgelig vet jeg det. Råttent kne blir jo fulstendig feil å si, selv om det er holters som har sagt det!

Du kan jo lese det samme i Fredriksstad Blad:

http://www.f-b.no/sport/valencia-nekter-a-tape-mot-skaden-1.6746444

"De fleste med den skaden ville nok lagt opp"

"For Alex Valencia vil aldri skaden bli helt bra igjen."

"nå er han så frisk han kan være med tanke på skaden"

 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 feb 12, 00:32

Skadeutsatt ja, råttent nei. Ordlyden din er litt missvisende synes jeg. Med rett trening, matching og oppfølging kan Valencia komme seg gjennom en sesong uten de helt lange oppholdene. Det er jeg helt sikker på.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 12, 08:13

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Skadeutsatt ja, råttent nei. Ordlyden din er litt missvisende synes jeg. Med rett trening, matching og oppfølging kan Valencia komme seg gjennom en sesong uten de helt lange oppholdene. Det er jeg helt sikker på.

Kall det hva du vil, men sannheten er at Valencia ikke kommer til å spille mer en max 50% av kampene. Og da kan vi jo kose oss med Rafn eller Standerholen på kanten i de resterende 50% av kampene.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 feb 12, 08:39


Detten er tragisk vi må selge Askar siden vi har "kjøpt" Knudsen og Holm. TIl deg som tror at Valencia kommer til å være skadefri i år vil jeg tippe du har julestømpe og sitter ved peisen og venter på julaften også.

At han har kontrakt på vei ut og at det er dumt å la han bli Bosman er jeg selvsagt enig i, men han hadde vel skrevet ny kontrakt hvis det ikke var for lønnskuttet?


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 20 feb 12, 09:14

Ekstremt skuffet over hvordan man driver denne klubben...total mangel på økonomisk kontroll som igjen fører til at vi selger Askar for småpenger. Han er ikke akkurat i verdensklasse, men jeg tør påstå at han er viktigere for klubben enn de få kronene de får for ham. De pengene er uansett ikke nok til å rydde opp i det kaoset de har klart å lage...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 feb 12, 10:10

Husk at Askar's kontrakt går ut om 4 måneder da....så hvis vi får en million,er det faktisk 250 tusen pr måned......ikke sikkert vi kunne skrevet ny kontrakt med Askar,og da hadde han gått gratis til sommeren.

Med forbehold om at det stemmer at kontrakten hans går ut til sommeren.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 feb 12, 10:43


Jeg tror vi hadde kunnet skrevet ny avtale med han hvis det ikke var for lønnskuttet (altså er dette noe jeg tror og ikke noe jeg vet)

 

 


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 20 feb 12, 10:43

Står 31.12.12 på ffksupprter

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 12, 10:46

Opprinnelig postet av Dokka

Står 31.12.12 på ffksupprter

Disse stemmer ikke alltid 100% pga. det er ofte vanskelig å få den eksakte datoen. Det er basert på når spillerne signerer og hvor lang kontrakt det sies at spilleren signeres.

Når det er sagt, så trodde jeg Askar hadde ut november? Hvor har det stått at han hadde bare fire måneder igjen?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 feb 12, 11:07

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Dokka

Står 31.12.12 på ffksupprter

Disse stemmer ikke alltid 100% pga. det er ofte vanskelig å få den eksakte datoen. Det er basert på når spillerne signerer og hvor lang kontrakt det sies at spilleren signeres.

Når det er sagt, så trodde jeg Askar hadde ut november? Hvor har det stått at han hadde bare fire måneder igjen?

Tror det har blitt litt missforståelser. Det har blitt sagt at han fritt kan signere for andre klubber til sommeren. og det stemmer jo  siden man kan det når det er 6 mnd igjen av kontrakta da. Han har nok kontrakt ut sesongen

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 feb 12, 11:24

http://www.f-b.no/sport/pa-plass-i-bergen-1.6784927

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 12:35
Endret: 20 feb 12, 12:36
Endret av: keiko99

uff skulle ønske det ikke var sant

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 feb 12, 12:54

På råd fra Kvisa

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 feb 12, 13:07


Jeg vil vel tro at Brann har sett Amin Askar som tross alt har spilt for oss lenge uten å måtte blande inn Kvisa.

 


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 20 feb 12, 17:08

Synes det er greit nok at Amin forlater FFK for Brann nå med økonomien i tankene, men syns det alltid er tungt å høre spillere si at de tar "et steg frem i karrieren" (fredrikstadfk.no) når de forlater FFK for et annet norsk lag. Gleder meg til dette skjer den motsatte veien!

---------------------------

Semper F


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 18:38

Kvisvik om Askar:

- "Innleggene kan sikkert gå litt i hytt og pine, men når de først kommer inn foran mål, er det gode innlegg. Han er helt klart en bra spiller".

Haha. Jeg skyter også noe helt sinnssykt bra når jeg treffer. Det skjer ikke så veldig ofte, men når jeg treffer er jeg en kvalitetsspiller. Eller noe sånt...

Kvisvik spår også Amin som en fremtidig landslagsspiller. Joda, snart 27 år gammel. Da nærmer man seg ihvertfall den alderen Drillo ser etter når han tar ut spillere på laget sitt. To-tre år til Amin så blir det nok landslaget på deg.

Lykke til i Bergen Amin. Det blir nok heller ikke helt feil å doble lønnen heller. 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 feb 12, 18:41
Endret: 20 feb 12, 18:55
Endret av: ffkmufc

Skjønner ikke sutringa her. 1 mill for en høyst ordinær spiller med under 1 år igjen av kontrakta. Skal være fornøyd med det.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 12, 18:56

Lønnsramme på 1,3mill for Askar i følge TV2 Sporten. Er det rart norsk fotball går til helvette?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 feb 12, 19:08

En kan vel ikke klandre Askar for at han velger å dra ... lønnsøkning type solid, i stedet for lønnskutt. Mulig medaljekamp i stedet for kamp for å unngå nedrykk. Når da FFK heller ikke er moderklubben hans, er det ingenting å bære nag til Askar for.

Ønsker ham lykke til i Brann. Når Brann kommer til Fredrikstad, vil jeg klappe når navnet hans leses opp før kampen. Men om han ramler lett i en duell, skal han få like mye pepper som en hvilken som helst annen Brann-spiller ville fått Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 19:14

Det er nok ingen som klandrer Amin for at han velger bedre betingelser hos Brann. Alle ville vel gjort akkurat det samme vil jeg tro. Jeg ville ihvertfall gjort det.

Men styre og stell de siste årene skal få så mye pepper at det ikke er morsomt engang.

Dette salget er rett og slett fremprovosert pga udugelighet.

Jeg applauderer ikke motspillere. Det kunne aldri falle meg inn. Bue på dem kan jeg gjøre, men ikke med Amin. Han får ingen applaus, men heller ingen buing mot seg. Men som du sier Tøfflus - hvis han detter lett, klager til dommeren og sutrer, ja da skal han få høre det. Altså akkurat det samme som andre spillere får.

Men jeg blir litt skremt når spillere i Norge på Askar-nivå skal få lønn på 1,3 millioner NOK i 2012.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 19:18
Endret: 20 feb 12, 19:20
Endret av: Willy René


Unnskyld at jeg banner i kjærka, men jeg begynner å angre på at jeg fornyet mine 3 sesonkort på Nye Fredrikstad Stadion.

Ikke for pengenes skyld, de har ingen betydning, men for engasjementet, lysten, spenningen og entusiasmens skyld.

Jeg kjenner mer og mer at likegyldighetsfrøet spirer, følelsen går hen mot at forholdet til FFK blir stadig mer distansert, oppgittheten har gått over til å nærme seg en tilstand av likegyldighet. "Gidder ikke mer" sier den djevelen som trekker i tankegodset.

Nye Fredrikstad Stadion, hvor supporternes stolthet skulle utsondre røde og hvite skyer over tribunene er byttet ut med et grått og trist slør av uvisshet om hva som skjer og hva som har foregått i disse ærverdige lokalene, stormannsgalskap, økonomisk kriminalitet og profesjonelle næringslivsledere som til fulle har bevist sin utilstrekkelighet og udugelighet.

Hvem blir nestemann ut? Tarik? Thomassen? Når man må selge en av sine mest lovende spillere som Askar, for noe i nærheten av en million, da kan man begynne å lure på om man forsøker å gi den døende kua den siste gresstusten. Hvis 1   - EN - million betyr noe i det sluket udugeligheten har skapt, da forstår ikke vi supportere så mye av det.

Det virker som om saneringen er godt i gang.

Nå legger jeg vekk FFK-tankene for en stund, så får vi se hva som skjer.

Det går mot vår og likegyldighetsfrøet spirer seg stadig sterkere.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 feb 12, 19:18

Jeg synes det er en fin ting å applaudere tidligere FFK-spillere - før kampen - i hvert fall så lenge det ikke var noen kontroverser rundt overgangen.  Når kampen starter er de som hvem som helst andre som spiller på motstanderlaget, og får tyn om de gjør noe jeg ikke liker.

Når det gjelder lønna Brann etter sigende tilbyr, er jeg enig. Askar er en helt grei Tippeligaspiller, og når slike fortsatt har millionlønn tyder det på at en del klubber fortsatt har et lite edruelig forhold til penger.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 feb 12, 19:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men jeg blir litt skremt når spillere i Norge på Askar-nivå skal få lønn på 1,3 millioner NOK i 2012.

Det er rett og slett forkastelig! På tide at styre og stell rundt om i norske klubber våkner opp, ellers går det som med FFK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 feb 12, 19:30

Opprinnelig postet av Willy René


Unnskyld at jeg banner i kjærka, men jeg begynner å angre på at jeg fornyet mine 3 sesonkort på Nye Fredrikstad Stadion.

Kjøpte ikke i fjor og kjøper ikke i år. Vil jeg se klovner går jeg på sirkus.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 19:41

Opprinnelig postet av Willy René

Hvem blir nestemann ut? Tarik? Thomassen? Når man må selge en av sine mest lovende spillere som Askar, for noe i nærheten av en million, da kan man begynne å lure på om man forsøker å gi den døende kua den siste gresstusten. Hvis 1   - EN - million betyr noe i det sluket udugeligheten har skapt, da forstår ikke vi supportere så mye av det.

Jeg har respekt for folk som synes nok er nok, Willy. Jeg skjønner ikke helt logikken, og det ligger ikke for meg å reagere slik når klubben i mitt hjerte trenger meg, men jeg respekterer det.

Men litt edrulighet får vi ha - "mest lovende spillere"? Amin er en grei (på gode dager bra) tippeligaspiller, men er vel litt opp i årene til å kalles lovende.

Jeg vil heller vinkle dette positivt når situasjonen først er blitt som den er blitt (pga udugelighet - DER er jeg HELT enig med deg!) og tenke at nå får lovende unggutter som Rafn og Standerholen sjansen på norsk toppnivå. Det kan de bare bli bedre av!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 19:46

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg vil heller vinkle dette positivt når situasjonen først er blitt som den er blitt (pga udugelighet - DER er jeg HELT enig med deg!) og tenke at nå får lovende unggutter som Rafn og Standerholen sjansen på norsk toppnivå. Det kan de bare bli bedre av!

Greit det, vi får se om tippeligaplassen består når bærebjelkene blir solgt......

Hvis laget skal bestå kun av unge, lovende spillere så går det mye mulig som det gikk med S08........

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 19:49

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av bjervell

Jeg vil heller vinkle dette positivt når situasjonen først er blitt som den er blitt (pga udugelighet - DER er jeg HELT enig med deg!) og tenke at nå får lovende unggutter som Rafn og Standerholen sjansen på norsk toppnivå. Det kan de bare bli bedre av!

Greit det, vi får se om tippeligaplassen består når bærebjelkene blir solgt......

Hvis laget skal bestå kun av unge, lovende spillere så går det mye mulig som det gikk med S08........

Joa, men hvis (når?) alternativet er at hele klubben går dukken har vi ikke noe valg.

Jeg liker ikke å se Amin dra - han er i utgangspunktet nyttigere for oss en 1M NOK. Men må man ha inn og spare penger, så må man det.

Jeg har ikke mer lyst på nedrykk enn en hvilken som helst annen supporter, men hvis klubbens mangeårige udugelighet fører til det i år, er det faktisk ikke mer enn vi fortjener. FFK har ingen gudegitt rett til tippeligaspill. Det er noe vi må gjøre oss fortjent til.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 20 feb 12, 19:51

Opprinnelig postet av bjervell

.........

Jeg vil heller vinkle dette positivt når situasjonen først er blitt som den er blitt (pga udugelighet - DER er jeg HELT enig med deg!) og tenke at nå får lovende unggutter som Rafn og Standerholen sjansen på norsk toppnivå. Det kan de bare bli bedre av!

 

Dette støttes 100%

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 20:02

jeg angrer at jeg fornyet det selv.. jeg støtter jaran berg

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 feb 12, 20:10

Ja vi er alle sinte og frustrete over det som skjer med klubben og at ledelsen lyver for oss supportere.Men jeg tror ikke svaret er å ikke gå på kamper. Jeg skal gå på kamper i år også i gode og onde dager!Nå håper jeg at FFK får ryddet opp i alt rotet de har stelt til for seg selv og oss supportere! Vi har mange unge lovende spillere som kan ta steget i år men ja jeg må innrømme at jeg ikke har helt trua på at Aune kan få det beste ut av spillerne.Men JA jeg skal møte opp og støtte laget!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 20:17

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja vi er alle sinte og frustrete over det som skjer med klubben og at ledelsen lyver for oss supportere.

Kall meg gjerne naiv, men inntil noen kan bevise noe annet velger jeg å tro at det vi ser resultatet av nå (og meldingene vi har fått underveis) skyldes udugelighet og ikke uærlighet...

Opprinnelig postet av kjell-H

Men jeg tror ikke svaret er å ikke gå på kamper. Jeg skal gå på kamper i år også i gode og onde dager!Nå håper jeg at FFK får ryddet opp i alt rotet de har stelt til for seg selv og oss supportere! Vi har mange unge lovende spillere som kan ta steget i år men ja jeg må innrømme at jeg ikke har helt trua på at Aune kan få det beste ut av spillerne.Men JA jeg skal møte opp og støtte laget!

Amen to that , brother! Smile

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 feb 12, 20:22

Opprinnelig postet av keiko99

jeg angrer at jeg fornyet det selv.. jeg støtter jaran berg

Ja helt enig.Lurer sine supportere. Vi er på rett vei! Ingen spillere må selges.bla bla bla.

Skjønner  døm ikke at folk blir lei av å bli lurt av dritt preke dem kommer med. 

Trodde supportere var den viktigste samarbeids partneren jeg. Uten tilskuere blir det dårlig med kroner.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 20:27

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av bjervell

 FFK har ingen gudegitt rett til tippeligaspill. Det er noe vi må gjøre oss fortjent til.

Vi supportere har gjort oss fortjent til å være supportere av et tippeligalag. Det er de som har tatt fra oss denne fortjenesten som bør gå i skammekroken.

Det er ikke bare hos meg og andre supportere som likegyldighetsfrøet spirer. Selv hos Terje Høili så gjør det det. Når han sier: "At Værste gidder...", ja, da spirer likegyldigheten. Misforstå meg ikke, jeg synes ikke Høili skal gi almisser til FFK. Jeg er og har alltid vært av den mening at FFK bør kunne makte å drifte seg sjøl.

Men det har vist seg umulig grunnet udugelig ledelse gjennom mange år, tydeligvis.

Er det noen som virkelig har stått på for FFK så er det supporterne. Ledelsen har ikke fremstått som annet enn et skikkelig supperåd med lomma full av lånte penger og munnen full av store ord mens de har gått i land som den fulle sjømann.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 20 feb 12, 20:32

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av keiko99

jeg angrer at jeg fornyet det selv.. jeg støtter jaran berg

Ja helt enig.Lurer sine supportere. Vi er på rett vei! Ingen spillere må selges.bla bla bla.

Skjønner  døm ikke at folk blir lei av å bli lurt av dritt preke dem kommer med. 

Trodde supportere var den viktigste samarbeids partneren jeg. Uten tilskuere blir det dårlig med kroner.

Det kunne sikkert vært mer åpenhet, men dette handler ikke om åpenhet. Dette handler om å rydde opp etter uduglige ledere, hvem det måtte være.
I denne prosessen er det helt klart ting som bare er ment for styrerommet og der skal det være og der må det være - så får vi som supportere styre vår nysgjerrighet i denne situasjonen.

Men når dette er over kan vi godt kreve at det blir mer åpenhet rundt klubben og driften.

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 12, 20:37

Hvordan kan de oppfordre folk til å kjøpe sesongkort i ene øyeblikket for så å stenge klubben totalt rundt krisen som nå er i det neste øyeblikket?

Tror svært få hadde vært forbanna hvis de kunne gått ut og fortalt hvordan det er og at det i en lengre periode nå vil være ekstremt tøffe tider. I steden så går de ut og sier at alt er under kontroll, på vei ut av rød sone, ingen spillere skal selges osv osv. Kun uker etter disse uttalelsene smeller bomben. Hvordan i alle dager skal folk kunne ta denne klubben seriøst?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 feb 12, 20:37
Endret: 20 feb 12, 21:22
Endret av: hasse33

Ikke gå på kamper grunnet inkompetanse og rot i ledelse blir rart for min del. Jeg går på kamp for å bli underholdt, bli skuffa, lei meg, begeistra osv.... leve med oppturer og nedturer. Det er klart at jeg ikke har lyst til at klubben min skal ødelegges av dumskapen fra ledelse som er blitt vist gjennom skatteøst sak osv. 

Vær positiv og støtt klubben i en tid vi  trenger det.

At Amin ble solgt for under en mill el når kontrakten hans går ut til sommeren er positivt for en blakk klubb som vi pt er. Mulig Moss også skal ha noen videresalgskroner ???

Jeg fortsetter med å støtte klubben min med kjøp av årets drakt, økonomisk bidrag etc


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 feb 12, 20:38


Er det ikke mulig å drive en fotballklubb med et snitt på over 9000 tilskuere med overskudd?

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Dem fleste spillerene som hadde sky høye lønninger er borte.Solgte Gamboa for en god slump med penger.....Ser ikke ut til å hjelpe uansett.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 20:47

Opprinnelig postet av Haarek

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Ikke veldig rart. Supporterbutikken til FFK er jo så latterlig at det er helt flaut. Elendig utvalg, små lokaler osv.

Dette har FFK tapt ufattelig mye penger på, men det driter de i virker det som.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 20:47

Opprinnelig postet av Haarek

Er det ikke mulig å drive en fotballklubb med et snitt på over 9000 tilskuere med overskudd?

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Dem fleste spillerene som hadde sky høye lønninger er borte.Solgte Gamboa for en god slump med penger.....Ser ikke ut til å hjelpe uansett.

Vi dreier oss litt bort fra trådemnet her nå, men samme kan det være...

Disse poengene er det som kanskje opprører meg mest også. Hvordan er det mulig? Er regnskapet til et AS offentlig? Hadde vært interessant å grave i det for å forsøke og se hvor pengene tar veien. For med 9000 folk på stadion så må det jo for pokker komme endel penger inn!!??!

Dessverre er vår venn fra sarp, Foyn, inne på noe i en tråd her: Har man ikke nåla i veggen må man spise tørre brødskiver med svett brunost. Dessverre har styre og stell her i klubben trukket kredittkortet og bragt hauger av loff og kaviar på bordet. Da går det til slutt som det må gå...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 21:02

Lurer på om Jon Knudsen føler seg litt dum ?  har forlot en klubb i krise og kom til en ny med like ille krise..

tror klubben ikke har sagt sannheten til Jon Knudsen slik at han skrev under og regna med at her er jeg trygg...

jeg sa en stund: med Jon Knudsen i mål er vi topp 6, men det er vi ikke nå lenger p.g.a. økonomi...

vi er en av dem der nede: 16,15,14,13 eller 12

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 21:07

Det er faktisk ikke Jon Knudsen som bør føle seg dum.

Det er folka i FFK som lurte både Knudsen og Holm til å skrive under for et konkursbo.

Det er helt fantastisk at vi måtte gi slipp på Askar for at Knudsen og Holm skal få lønn. Men men, sånn har det blitt. Håper at alt årnær sæ.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 20 feb 12, 21:40


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 21:43


Angrer ikke på fornyelse av ses kortet. Kommer til å gå inn i den sesongen med lave forventninger, alt blir bonus og skal etter beste evne forsøke å kose meg på stadion. (Så sant det blir tl da)

De som derimot er en stor skam er måten klubben pisser på de som har støttet klubben i tykt og tynt. Nå har de først rævkjørt klubben vi er glad i ned i sumpa og holdt oss for narr.

Nå har de også satt hengelås på all info, og klubben er lukket som Norges bank. Dette er for jævli. Er det noen som bør få en forklaring og info rundt hva som skjer om dagen, er det supporterne som regelrett har blitt bløffet opp i trynet.

Dette er forjævli og er forbanna nå.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 20 feb 12, 22:06

Jeg sitter med mye av den samme frustrerte følelsen dere andre her inne på forumet gjør.  Jeg har også stor forståelse for at klubben kritiseres for å være lukket i en tid der åpenhet hadde vært å foretrekke for oss supportere.  Men sistnevnte klarer jeg ikke å bli sur for.  Det kan jeg faktisk til en viss grad forstå.  Også i næringslivet for øvrig ser man ofte at selskaper som preges av fallende inntjening og svak drift holder kortene tett til brystet så lenge som mulig.  Det har typisk med at man febrilsk forsøker å få oversikt over situasjonen, komme frem til mulige løsninger som ikke innebærer skifteretten, samtidig som mye av fokus trolig legges på å informere/diskutere nå-situasjonen med kreditorer, sponsorer og andre mulige økonomiske støttespillere.  Jeg mener at vi supportere nå må tåle å smøre oss med litt tålmodighet.  Ytterligere informasjon får vi, men nå må vi forsøke å støtte FFK på best mulig måte.  Det jeg derimot er sur, forbanna og skuffet over, er den informasjonen som har blitt gitt løpende, og som åpenbart har vært misvisende, feilaktig, og som fremstår som tåkelegging av fakta fra sentrale personer i FFK.  Det gjør meg intet mindre enn forbanna.  Det er med på å svekke tilliten vi har til klubben i våre hjerter.

Jeg krysser fingre og tær for at vi kommer oss gjennom denne krisen på best mulig måte.  FFK kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjerte, og kommer alltid til å definere noe av min personlighet.  Fredrikstad som by kommer alltid til å være mitt Mekka med eller uten FFK.  Men noe av stoltheten over Fredrikstad vil føles tapt dersom FFK skulle gå under (forhåpentligvis kortvarig).  Jeg er veldig trygg på at mange andre også føler dette.  Og det er nettopp denne følelsen av stolthet og tilhørighet jeg tror vil redde FFK.

Til tross for at det kan se ut som døgenikter fortsatt styrer klubben må vi ikke glemme at FFK er så mye mer enn disse personene.  FFK er rød og hvit, FFK er en del av folkesjela i Fredrikstad, FFK er et landemerke og FFK har en av de stolteste tradisjonene i norsk fotballs historie.  Det er VI som er FFK.  Det er VI som definerer FFK.  Det må vi aldri glemme.  Vi må stå samlet for å støtte laget og klubben.  Så får vi heller legge ned en insats for å kvitte oss med de som har  ført klubben på randen av konkurs.  Men den tid kommer.  Nå må vi støtte laget og klubben gjennom dette, så får vi ta oppvasken senere.

 Til slutt vil jeg bare si at jeg har liten tro på mange spillersalg i dagens stall.  Dette skyldes det faktum at stallen er svært tynn (spillere må vi ha uansett dersom klubben består), samtidig som våre spillere ikke fremstår spesielt dyre sett i forhold til sammenliknbare klubber.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 22:11


Nå er vi supportere klubbens nest største investor og støttespiller (Etter sponsorinntekter), og bør være med i den båten.

Slik de holder på nå er regelrett ris til egen ræv. Ingen mener de skal legge ut regnskapet offentlig, men at ikke en kjeft uttaler seg er mildt sagt for dårlig.

 

 

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 22:29

Opprinnelig postet av Jens Henrik

 

Alt du sa.............

Brennende godt innlegg Jens Henrik.

Flott å vise en slik kjærlighet til klubb og by når man er født og oppvokst i Sarpeland. Noen må ha hatt en god innflytelse på deg.Smile

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 feb 12, 22:31

Nå har faen meg Thomassen gått til Vålerenga også.

For en suppe dette har blitt!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 22:35


Uff. Fryktet noe slik ville skje. Nå er det vel snart  Tarik og Hussain som står for tur.

Vi får ta innover oss med at det hender ting som setter fotballen i perspektiv.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 feb 12, 08:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Supporterbutikken til FFK er jo så latterlig at det er helt flaut. Elendig utvalg, små lokaler osv.

Dette har FFK tapt ufattelig mye penger på, men det driter de i virker det som.

Dette her virker som ikke er på agendaen i det hele tatt, eller har vært det. Og den har vært bedriten dårlig i flere år. Se på 08 sin butikk - faktisk bedre og ser mer profesjonell ut enn dette Frontpage-makket av en butikk som ligger på hjemmesidene til FFK. I tillegg tar jeg heller telt med bra utvalg av supporterutstyr, enn en liten hjørnebutikk på 5m² med dårlig utvalg.

Det må vel være penger å tjene på supporterutstyr? Ingenting er jo bedre enn å gå på kamp i en bra "rustning". Forstår ikke..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 feb 12, 08:58

Opprinnelig postet av Stoni


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

Oppdatering av troppen Foot in mouth

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Holm (Martinsen)

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg - Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 21 feb 12, 09:10
Endret: 21 feb 12, 09:13
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Stoni


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

Oppdatering av troppen Foot in mouth

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Holm (Martinsen)

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg - Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

Etter 20. serierunde med samme kortstatistikk og skader som i fjor:

Knudsen

Strømsborg - Dure - Martinsen - Holm

Rafn - Ramberg - Landgren - Hansen

Ruud - Momo

 

Innbytter: Standerholen

Skader: Valencia, Masalin   Kort: Horn, Hussain, Jabbie, Tarik

Laughing

Selv om dette er satt på spissen var det flere lignende tilfeller i fjor med 2-3 skader og  2 ute på kort. 9(!) gule på Horn!!

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 feb 12, 09:11


Må nesten korrigere deg, du satt opp Valencia, men han er vel skadd?

 

Forslag til lag:

Masalin

Landgren-Dure-Horn-Martinsen

Standerholen-Hussin-Jabbie-Hansen

Tarik-Momo

Jeg tror som sagt at både Rafn og Valencia ikke vil være skadrefrie til seriestart. Tror også Masalin vil bli førtevalg som keeper. Er redd Tarik er neste ut desverre

 


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 21 feb 12, 11:25
Endret: 21 feb 12, 11:26
Endret av: nilz1

Veldig bra innlegg Jens Henrik....  For egen regning legger jeg til en ting....  "Løp å kjøp sesongkort alle som har hjerte for klubben vår"  Vi må fylle stadion fra første spark på ballen... DET er den beste måten å hjelpe klubben på....  "Så hva nøler I for ???"

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 feb 12, 21:59

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå har faen meg Thomassen gått til Vålerenga også.

For en suppe dette har blitt!

Hvorfor ikke Staw ? Eller vente med å hente Knudnsen til sommmeren... Fantastisk.....NOT.

 

Problemet er å finne kompetente folk. Virker som om uansett hvem vi får inn i ledelsen, så går det veien høna sparker. Er det en intern maktkamp som fører til at personlige maktbegjær ødelegger hele klubben eller er det noe annet ?


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 feb 12, 10:45

Opprinnelig postet av Gargamel

Problemet er å finne kompetente folk. Virker som om uansett hvem vi får inn i ledelsen, så går det veien høna sparker. Er det en intern maktkamp som fører til at personlige maktbegjær ødelegger hele klubben eller er det noe annet ?

Det spørsmålet stiller jeg meg også....

Men det er jo ikke sånn at dette er noe nytt i FFK. Ser man strengt på det har det vært rot og tull i toppen av klubben i alle fall de siste 30 årene.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 10 apr 12, 00:35


Amin har virkelig stilt inn skuddfoten,3 mål så langt i brann trøya, synd han ikke gjorde det litt oftere i FFK også,husker han bommet på "åpent" mål rett som det var. Uansett fint at han lykkes i Brann,bare han ikke scorer mot oss.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 apr 12, 13:04
Endret: 10 apr 12, 13:05
Endret av: matsinho

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 10 apr 12, 13:12

Selv om Askar ikke har det samme defensive ansvaret som han hadde i FFK, så sier det også mye om hvor viktig det er med ressurser i et trenerapparat.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 apr 12, 13:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Selv om Askar ikke har det samme defensive ansvaret som han hadde i FFK, så sier det også mye om hvor viktig det er med ressurser i et trenerapparat.

Jeg ser den.....

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f