Husk meg
Brukernavn
Passord

Vorspiel før FFK - VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 21 feb 04, 10:31
Hei på dere !!

Leste i fredrikstad Blad i dag at det antagelig blir vorspiel på Fredrikstad MC for Plankehaugen og Klanen. Har det stått noe om det noe annet sted ? Jeg har i alle fall ikke fått det med meg, men det er mulig at jeg har sovet i timen.

Klanen har fått 250 billetter kunne en av VIF-folket på VGD opplyse, noe som var halvparten av den totale mengden. Er det noen som vet noe mer ?

Morro kan det bli i alle fall, med masse mennesker og pent vær, grilling og god drikke så kan jo dette bli skikkelig vellykket. Så får heller motorsykkelgjengen være livvakter for oss små Plankefolk når Klanshordene invaderer byen :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 feb 04, 10:53
Stod i Demokraten en tid tilbake, har vært tatt opp i en egen tråd her tidligere om jeg ikke husker veldig feil.

Kommer til å bli knallbra, gleder meg skikkelig.
Er en stund til da, har ikke vært noe særlig respons på dette fra klanen ennå da de er opptatt med andre ting (ecup bl.a)

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 21 feb 04, 12:39
Det kommer mer info om dette på www.plankehaugen.no etter hvert. Blir flere band med mer. Og selvfølgelig kun for medlemmer av Klanen og Plankehaugen, så nå er det bare å melde seg inn:-) Billige turer, bra fester og billige billetter på Stadion er noen av de godene man får som medlem. Så løp og kjøp medlemskap hos Aristokraten eller Sport Cafè.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 21 feb 04, 13:09
Ooooppssss !!! Det var jeg som hadde sovet i timen da jo :p

Klanen kommer til å starte billettsalget til vorspielet i slutten av mars ser det ut som.

Ser ut som om Gardemusikken skal spille under hjemmekampen mot RBK også, håper det blir mange slike ting i løøpet av året. Fester, morro og musikkorkester hører fotballsesongen til.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 feb 04, 13:15
Lars: Har du fått innmeldinga mi el??

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 21 feb 04, 14:24
Endret: 21 feb 04, 14:25
Innmelding? Ser det ut som om jeg jobber her eller! Du mener at du har betalt medlemskapet ditt? Skal sjekke nettbanken etterpå:-)

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 21 feb 04, 14:43
Thoresen

Er jeg medlem av haugen i år? Hvis ikke, så si ifra og det kommer litt kroner inn på kontoen. Men fort deg, skal snart til England vettu.

Støttemedlem i år :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 21 feb 04, 15:27
Endret: 21 feb 04, 15:27
Spørsmål om medlemskap sendes til medlem@plankehaugen.no. Har faktisk klart å lure meg unna jobben som medlemsansvarlig:D

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340