Husk meg
Brukernavn
Passord

25. serierunde: FFK - Sogndal, søn. 02.10. kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 okt 11, 18:48

Opprinnelig postet av matsinho

Den første var meget billig, den andre var hodeløs!

Støttes. Dårlig dommeravgjørelse som sender Keene i dusjen her, men han burde holdt seg for god til den siste taklingen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 11, 18:49

Tviler på at det noen gang har skjedd at en spiller blir byttet inn før pause, og klarer å bli utvist før hvilen.

Jeg føler det på meg at denne spilleren IKKE skal til FFK etter sesongen i hvert fall. Helt forferdelig å klare noe sånt rett før pause. Ikke minst når han faktisk spiller som SPISS!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 okt 11, 18:50

Opprinnelig postet av Kai Roger

og Kene har vel ikke akkurat vært en vellykket låne-signering

Synes ikke han har vært mislykket heller. Han har ikke scoret noen mål, men det er vel få som jobber ræva av seg som Keene gjør på banen. Liker å tro at det bør inspirere gutta litt - vi trenger en skikkelig fighter utpå der.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 okt 11, 19:35

Landgren gjør nok en gang en meget god jobb


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 11, 19:48
Endret: 02 okt 11, 19:52
Endret av: Arte et labore

Må nesten gratulere Tarik med sin 11. scoring i serien denne sesongen. Han har dermed tangert Markus Ringberg sin rekord fra 2004. Det var i grunn på tide at noen klarte det også.

Med utgangspunkt i førsteomgang, så får nesten dette bli som en halv seier. Keene bør få verbal juling etter kampen, det han gjorde i kveld skal ikke være mulig rett og slett. Og det er ikke noe som kom plutselig på trenerteamet heller, han har vært overtent siden han kom omtrent.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 okt 11, 19:53

Syns at gutta skal få skryt idag. De kjørte kampen lenge, og var nærmere seier enn hva Sogndal var.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 okt 11, 19:54

Jaja.. Greit nok å krige seg tilbake til ett poeng her. Viktig å unngå tap.

For øvrig temmelig pinlig innstilling fra Sogndal her, all den tid de har en spiller mer. Ikke akkurat rart de både scorer og slipper inn lite mål..


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 okt 11, 19:59

Synes vi skal tenke på det som var positivt. Det mest positvt er at det blir 1 poeng til tross for 2 mål under og et rødt kort. Jabbie scorer et veldig bra mål, og er ellers også en av de beste spillerene. Celso viser fightingspirit for laget noe jeg setter veldig pris på. Og Tarik scorer igjen og tangerer setter dermed scoringsrekord for FFK i Tippeligaen. Gratulerer Tarik!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 okt 11, 20:01
Endret: 02 okt 11, 20:03
Endret av: hasse33

Er det bare jeg som synes at Landgren igjen gjorde en meget god kamp på backplassen sin??

Ellers så er jeg enig at man må fokusere på det som var positivt idag.

Savnet Etzat på midtbanen


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 okt 11, 20:04

Veldig bra 2. omgang av gutta! Vil se Borges på midten også neste kamp - vær så snill Tom Freddy! Fungerer så mye bedre!

Eneste som er trist er at gutta ikke spilte sånn fra fløyta blåste i gang kampen på starten.. Da hadde vi hatt tre poeng idag.

Allikevel, Start taper nok mot Ålesund imorgen. Da skal det vel mye til for at Start ror i land dette, så da kan vi vel konkludere med at det er Tippeliga-spill også neste sesong.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 okt 11, 20:05

Opprinnelig postet av hasse33

Er det bare jeg som synes at Landgren igjen gjorde en meget god kamp på backplassen sin??

Enig i det. Bra kamp i dag også.

Dog vil jeg se han mot skikkelig motstand før jeg gjør opp en mening. Sarpsborg er som vi vet langt unna tippeliganivå. Sogndal var i dag ganske så fornøyde med å forsvare seg til poeng, og ga Landgren en relativt rolig dag på jobb. Men for all del, han løste ting stort sett bra i dag.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 okt 11, 20:05

Opprinnelig postet av hasse33

Er det bare jeg som synes at Landgren igjen gjorde en meget god kamp på backplassen sin??


Nei - enig med deg. Han gjorde nok en god kamp på back-plassen. Håper at han får plass i Fredrikstad om han fortsetter slik.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 okt 11, 20:18

Jeg er fornøyd med 1 poeng,sånn som dette utartet seg........synes alle står på,og kjører over Sogndal første 35 min av 2 omg. 

Den jeg vil fremheve er Langren,Thomassen,Jabbie og Tarik.Laughing

Jørgen Horn har vel hatt bedre dager i FF drakta...får også et veldig unødvendig kort,som gjør at han må stå over kanpen i Haugesund-------så ut som det var for munnbruk i tillegg. Dumt gjortUndecided

Røde kortet er helt på trynet (av Keene)..og jeg står ved det jeg har skrevet før: Keene har ikke vist seg å være en god låne-signering for oss,uansett om han kjemper eller ikke.....han har vel ikke kommet til en eneste sjanse---og det er ikke bra nok for en spiss som skal vise seg fram...desverreWink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 okt 11, 20:22

Opprinnelig postet av Kai Roger

Røde kortet er helt på trynet (av Keene)..og jeg står ved det jeg har skrevet før: Keene har ikke vist seg å være en god låne-signering for oss,uansett om han kjemper eller ikke.....han har vel ikke kommet til en eneste sjanse---og det er ikke bra nok for en spiss som skal vise seg fram...desverreWink

Syns han var god før han ble utvist i dag jeg. Fikk inn litt guts noe vi manglet helt før pause. Hadde en sjanse også, rett før han ble utvist, så en har han i hvert fall kommet til :-). Assist mot Særp hadde han også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 okt 11, 20:28

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Kai Roger

Røde kortet er helt på trynet (av Keene)..og jeg står ved det jeg har skrevet før: Keene har ikke vist seg å være en god låne-signering for oss,uansett om han kjemper eller ikke.....han har vel ikke kommet til en eneste sjanse---og det er ikke bra nok for en spiss som skal vise seg fram...desverreWink

Syns han var god før han ble utvist i dag jeg. Fikk inn litt guts noe vi manglet helt før pause. Hadde en sjanse også, rett før han ble utvist, så en har han i hvert fall kommet til :-). Assist mot Særp hadde han også.

 

Jeg kjøper den.....og hvis han hadde fått en trenings vinter med laget,og hadde vært klar neste år,så ser jeg jo at det bor fotball i han.

Men husk at han har vel nesten ikke spilt på toppnivå,på noen måneder...og da er man litt rusten...noe som er dumt for oss,da vi helst skulle hatt låne-spillere som hadde hevet laget skikkelig,med en gang.

Men ....jeg ser jo at han kjemper og prøver,men synes likevel han ikke har overbevist...sikkert pga manglende match trening.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 okt 11, 20:36

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Kai Roger

Røde kortet er helt på trynet (av Keene)..og jeg står ved det jeg har skrevet før: Keene har ikke vist seg å være en god låne-signering for oss,uansett om han kjemper eller ikke.....han har vel ikke kommet til en eneste sjanse---og det er ikke bra nok for en spiss som skal vise seg fram...desverreWink

Syns han var god før han ble utvist i dag jeg. 

i 14 minutter?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 11, 20:40

Hodeløs takling av Keene idag, og idiotisk av Horn å snakke på seg gult kort.. Neste kamp må vi klare oss uten både Horn og James.. 

Så ikke 1 omgangen, men så hele 2 omgang og syntes FFK hadde fortjent tre poeng også.. Vi kjørte hele 2 omgang.. Men er fornøyd med ett poeng også.. Poeng er poeng og alle poengene er viktige utover høsten ;)

Vil trekke fram Tarik, Jabbie, Askar, Thomassen og Landgren.. God kamp av disse idag!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 okt 11, 21:36

Ja vi fikk idet minste 1poeng idag. Hodeløs forsvar spill kostet oss baklengsmål. Håper  at Start taper imorgen!

Jeg er overhodet ikke fornøyd med det små spillet bak i forsvar.skjerp dere!

Jabbie er virkelig dagens beste spiller.Morro!

Horn en av dagens dårligste synes jeg.Er min mening!

Synes Aune gjorde de riktige grep når vi lå under.

En vanskelig borte kamp venter oss men får vi 1poeng mot haugesund så er jeg veldig fornøyd!

Er så forbannet nervøs jeg for at vi kan rykke ned.Håper det virkelig ikke skjer med oss!

Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 02 okt 11, 21:44
Var det flere enn meg som mener at dommer jævelen var ekstremt dårlig i dag? Har ikke sett noen situasjoner på tv men mener bestemt at Berntsen kvalifiserte seg selv til nedgradering til bedriftsfotball på livstid. Den røtakællen bør absolutt ikke få dømme mer. Kjenner jeg nesten mister lysten til å se norsk fotball mer. Møllen presterer å bruke flere minutter på å dele ut ett gult kort, og er med det den som står for mest drøying av tid når vi ligger under 2-0 og jager. For ikke å snakke om verdenshistoriens mest arrogante oppførsel når keene får sitt første gule. Er vant til at norske dommere er ræva, men i dag var det hinsides ræva. De ødelegger fotballen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 11, 22:00

Vi spilte dem første 30 min så svak at jeg har ikke ord... ingen ting stemte.. vi rota det til slik at sogndal ledet 2-0..

på en måte vant vi denne kampen selv uavgjort. p.g.a. en mann mindre.... faen hvorfor sover dem sånn det fatter jeg ikke...

kan ikke skylde på treneren heller 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f