Husk meg
Brukernavn
Passord

Pub ved stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 sep 11, 19:27

 

http://www.f-b.no/nyheter/far-pub-pa-verste-1.6459593

Endelig et vannhull ved stadion, selv om jeg fortsatt mener at den beste plasseringen ville ha vært rett bak PH-tribunen på den åpne plassen der. Uteservering der, med utsikt på elva, ville trukket en haug med folk foran hver kamp, garantert.


 

 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 sep 11, 19:36

Det virker som at det er snakk om en studentkro som skal være åpen onsdag og fredag. Ser dårlig ut for øltørste ffk-supportere Frown


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 sep 11, 19:55


Glimrende, og da tenker jeg for studentene.

I den alderen de er, de er studenter, de er som regel ressurssterke (i hodet), og de skal være med på å drive nasjonen videre. Det er synd at det skal være ganske så begrenset åpningstid, men en begynnelse er det jo.

Skal Fredrikstad by være et interessant studiested så må forholdene legges til rette, for de unge er......ja, nettopp, de  er unge.

De som studerer ved Sorbonne i Paris har nok noen vannhull de også........

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 sep 11, 20:12

Opprinnelig postet av thorsen
Det virker som at det er snakk om en studentkro som skal være åpen onsdag og fredag. Ser dårlig ut for øltørste ffk-supportere

Vil da tro at de ser potensiale i fotballsupporterne etter hvert også, og får til å servere også utover de to dagene. Håper i hvert fall det.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f