Husk meg
Brukernavn
Passord

Danmark - Norge - 6.september i Parken

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 sep 11, 21:34

Trist med tap.. Jeg skriver dette føre kampen er slutt, for jeg tror ikke vi klarer dette, men skulle vi så jippi

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 07 sep 11, 08:40

Overraskende og skuffende å se Norge i parken. Elendig press fra midtbanen gjorde at danskene gang på gang fikk rom i mellomrommet. Kanskje var det litt for "jålete" å sette Nordtveit/Tettey sentralt. hadde trengt noen terriere. Grindheim jobbet bra men var alene, og det ble det lett å spille rundt ham. Riise var vel heller ikke klar til kamp.

At Huseklepp spiller på landslaget er for meg en gåte. Helt naken defensivt, null duellstyrke, null hodespill og tilslag som en Linerle.

Den største forskjellen på Moa og Bendtner var jobben de gjorde/ikke gjorde som førsteforsvarer.

Ja, Norge var tilsynelatende sjanseløse, men ett mål etter offside og en keepertabbe var det som skilte lagene

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 sep 11, 11:14

Å tape for Sverige har i mange år vært det verste, men innen fotball er det for meg Danmark som er verst nå. Grusomt arrogante og kvalme når det går deres vei, og unnskyldende ifht eget spill og hakker ihjel Norges taktikk dersom vi lykkes. Det er egentlig bare deilig å være norsk når vi slipper å høre om Danmark.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 sep 11, 15:25


Skulle gjerne knust dem ass... Cross breeding maniacs. Derimot skjedde ikke det.. Sånn kan det gå - takk og farvel til EM. Sees om 20-30 år.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340