Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Totalt 10 sider Alle

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 28 aug 11, 14:44
Endret: 29 sep 11, 16:20
Endret av: Rey

Da har NFF flyttet S08-FFK kampen som sikkert mange allerede har kjøpt billetter til, beklageligvis.

Dette er vel en av kampene som blir minst berammet av "lang reisetid", og jeg må si at det ikke kom veldig uventet at det var denne kampen som ble flyttet.. Dette til tross for hvor "stort" det lokaloppgjøret blir... Mange kamper igjen før den tid og håper FFK har fått med seg noen poeng før den kampen spilles. Er muligens også litt positiv til flyttingen med tanke på hvile etter cupkampen også. Selv om Fotball _SKAL_ spilles i helgen.

 

Håper på fullsatt S08-stadion med mest røde og hvite farger. kanskje et hint av blått. :)

 

kilde for flytting: f-b.no

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 aug 11, 18:56

Hvor er det folk har plassert seg av rød-hvite supportere? Er det "lov" å sitte utenfor bortesupporter-feltet?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 aug 11, 21:14


Ja det går fint,jeg bestilte 2 billetter på billettservice felt E,tribunen ved siden av bortetribunen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 aug 11, 21:47

Opprinnelig postet av Haarek


Ja det går fint,jeg bestilte 2 billetter på billettservice felt E,tribunen ved siden av bortetribunen.

Hmm da går jeg for det. Tenkte på bortvisning jeg siden vi stiller opp i rødt og hvitt utenfor borte-feltet.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 aug 11, 22:47

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Haarek


Ja det går fint,jeg bestilte 2 billetter på billettservice felt E,tribunen ved siden av bortetribunen.

Hmm da går jeg for det. Tenkte på bortvisning jeg siden vi stiller opp i rødt og hvitt utenfor borte-feltet.

Det har jeg ikke tenkt på! Det er kanskje ikke lov å kle seg i røtt og hvitt på den tribunen. Når FFK spilte mot VIF 16 mai så satt det en VIF patriot bak meg på hovedtribunen med VIF drakt på seg.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 aug 11, 08:40

Opprinnelig postet av Haarek

Det har jeg ikke tenkt på! Det er kanskje ikke lov å kle seg i røtt og hvitt på den tribunen. Når FFK spilte mot VIF 16 mai så satt det en VIF patriot bak meg på hovedtribunen med VIF drakt på seg.

Siste kamp mot Brann, hjemme, så var det også flere Brann-supportere som satt rundt på tribunen med Brann-drakt. Er bare det at når vi spilte mot Bygda sist så gikk FFK ut å sa at de som møter opp i supporterutstyr vil bli henvist til bortesupporter-feltet, og har de ikke plass der kommer de ikke inn.

Vet dog ikke om Bygda er like strenge på dette på sin stadio, men ser ikke for meg at det skal være noen forskjell der.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 aug 11, 08:42

Dette er generelt standard prosedyre på ganske mange stadioner. Men hvis du har med deg en kompis på stadion som er Brannsupporter, så ser de nok litt mer mellom fingrene enn hvis 100 stykker kommer :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 aug 11, 14:21

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Haarek

Det har jeg ikke tenkt på! Det er kanskje ikke lov å kle seg i røtt og hvitt på den tribunen. Når FFK spilte mot VIF 16 mai så satt det en VIF patriot bak meg på hovedtribunen med VIF drakt på seg.

Siste kamp mot Brann, hjemme, så var det også flere Brann-supportere som satt rundt på tribunen med Brann-drakt. Er bare det at når vi spilte mot Bygda sist så gikk FFK ut å sa at de som møter opp i supporterutstyr vil bli henvist til bortesupporter-feltet, og har de ikke plass der kommer de ikke inn.

Vet dog ikke om Bygda er like strenge på dette på sin stadio, men ser ikke for meg at det skal være noen forskjell der.

Mener å ha hørt at det ikke ble praktisert likevel...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 11, 14:38

Har særpingene blitt litt skremt? Burde ikke denne kampen nesten vært utsolgt allerede (noe jeg ikke har sett den er)? Det virker som om de faktisk begynner å bli redd for å tape kampen, og heller velger å bli hjemme enn å støtte laget?

Hadde vært moro med noe a la det som skjedde på Melløs i fjor. PH får svar fra hovedtribunen på "røde og hvite er de beste".


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 aug 11, 15:25


Får bare bestille billett på den E-tribunen, så får det gå som det går. Er i godt ut i september, så kanskje ikke knall vær for kun en fotballdrakt uten jakke uansett.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 29 aug 11, 17:31
Endret: 29 aug 11, 18:04
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Arte et labore
Hadde vært moro med noe a la det som skjedde på Melløs i fjor. PH får svar fra hovedtribunen på "røde og hvite er de beste".

 

 

 

Vet ikke om du var på " Hønafossen" arena på kvalikken,

der og vare det total dominans fra røde og hvite,

rett og slettt en nytelse og være supporter på slike dager ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 11, 18:06

Opprinnelig postet av RG
Vet ikke om du var på " Hønafossen" arena på kvalikken,

der og vare det total dominans fra røde og hvite,

rett og slettt en nytelse og være supporter på slike dager ...

Rakk akkurat å komme på inn på stadion da det første målet kom. Møkkanalegg hele AKA stadion, måtte jo gå inn i skauen for å komme frem til bakre tribune.

Men selv om det sikkert var flaut for hønefossingene, så vil jeg tror det sved enda mer for mossingene. Først 2-5 mot erkerivalen og bli pissa på av de røde og hvite på alle steder på Melløs i tillegg.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 aug 11, 21:13
Endret: 29 aug 11, 21:41
Endret av: Welhaven

Herregud for et dritt oppsett frøken lillebror har på kjøp av billetter.. Kan noen hjelpe meg her?

Tenkte å kjøpe på bortesupporter-feltet, meeeen - hvordan gjør jeg det? Får jo ikke sjekket om det er fullt engang.

Eventuelt så må jeg kjøpe på E da, meeeen - da kan jeg jo bli nektet adgang? Er det sånn at de hadde kastet oss ut FFK-ere på feltet ved siden av bortesupporter-feltet når kampen er i gang? Tenkte å skjule litt drakter og sånn........

Update: Never mind - billetter er bestilt. Drei billetter på E-feltet! Rød og hvite er de beste - la oss hjelpe Bygda 08 på vei ned.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 aug 11, 23:09


Vi "stjeler" flere og flere billetter til Fredrikstad. For øyeblikket er det kun en billett igjen på seksjon E. Så da regner jeg med at omtrent hele E er FFKs. Dere som ikke har fått ut fingern må nå kjøpe ståplass på D eller sitteplass på C. Vi omringer banen fra tre kanter som på Hønefoss. Ser at noen er bekymret for å bli bortvist med supportereffekter. Dere kan slappe helt av. Alle kommer inn, noe annet ville være utenkelig. Det satt sarpinger med drakt på sittetribunen i Fredrikstad også.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 aug 11, 08:22

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Ser at noen er bekymret for å bli bortvist med supportereffekter. Dere kan slappe helt av. Alle kommer inn, noe annet ville være utenkelig. Det satt sarpinger med drakt på sittetribunen i Fredrikstad også.

Som musikk for mine ører - takk for bekreftelsen :-)

Kommer til å overta hele jævla stadion der, og gjøre vårt for at Sarpsborg får enda en spiker i kisten.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 21:56

Drar opp denne igjen.. Jeg skulle ønske jeg kunne sette opp et lag uten Borges og Vidar M baki der.. Syntes VM blir for cowboy.. men *sukk* har ikke noe valg siden FFK har solgt Piiroja til nederland..

Jeg håper på dette laget jeg da med de spillerne vi har:

Masalin

Askar, Dure, Horn, Thomassen

Mads, Etzaz, Jabbie, Tarik

Borges og Keene

Noen som vet når Alex er tilbake?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 22:01

... og for den som VET at vi vinner over Sarpsborg.... Kampen skal SPILLES FØRST!!!! Vi så det mot Brann idag: ja vi vinner idag, vi slår dem ut idag, kommer til finalen idag.. Var ikke så enkelt.. he he

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 sep 11, 22:09

Tipper også jeg: Tipper 2 - 1 til 08.. Målscorere: W*** og H*** for oss er det Tarik

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 sep 11, 23:51
Dommer	Tom Harald Hagen, Kongsvinger
Assistentdommer 1 Frank Andås, GJØVIK
Assistentdommer 2 Svein Inge Wiken, Trondheim
4. dommer Espen Eskås, OSLO
Dommerveileder Ivar Ansgar Eriksen, Tønsberg
Kampdelegat Rune Nordby, OSLO

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 22 sep 11, 00:23
Endret: 22 sep 11, 00:27
Endret av: nilz1

Laget på mandag:

Masalin

Askar, Horn, Dure, Thomassen

Ruud Tveter, Hussain, Jabbie, Hansen

Elyonoussi og Keene

Borges bør få hvile han er ferdig MED FFK! Dessverre......

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 01:26

Opprinnelig postet av FFKgutt1

... og for den som VET at vi vinner over Sarpsborg.... Kampen skal SPILLES FØRST!!!! Vi så det mot Brann idag: ja vi vinner idag, vi slår dem ut idag, kommer til finalen idag.. Var ikke så enkelt.. he he

Det er noe som heter at det er lov og være opptimistWink

Men du har rett, det er ikke bare valse opp i bygda og tru at man vinner. Det er har de bevist før Tongue out

men husk de sliter like mye som oss med og score go de har kansje TL dårligeste forsvars firer.

MEN vi har alldels ikke vunnet enda


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 11, 09:14
Endret: 22 sep 11, 09:15
Endret av: kanogvetalt

Hvis jeg ikke husker feil har FFK kun vunnet 3-4 bortekamper på kunstgress i tippeligaen, så lite tyder på at det blir seier her. Med seier hjemme mot Sogndal, Start og Ålesund vil vi ha 33 poeng, og det vil nok holde i massevis. Vil nok holde med 6 poeng også, og kanskje også fire. Sogndal og Start har det vanskeligste kampprogrammet igjen, så det er teoretisk mulighet for at også Sarp holder seg.

 

Mener vi bør starte med samme lag som mot Brann.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 sep 11, 09:48

Jeg mener vi bruker spillere på feil måte....hva jeg mener ?

Tarik på kant. Det har ikke vært noe bra og vi for ikke ut det beste av han der....

Borges på topp med keene... flere ganger har keene vunnet hode dueller, men ingen har gått på 2 ballen. borges er ikke den rette spissen der.. jeg mener at og bruke borges på midtbanen ville blitt bedre og hatt tarik og keene sammen på topp.

Vidar passer bedre som høyre back en midstopper syns jeg.. Det at vi ikke kunne bruke dure i går er vel for at han har spilt cup kamper,  men nå er jo ikke poeng og snakke om cup, men serie spill Laughing

så laget mitt måtte blitt:

              Staw (om han er frisk igjen)

         vidar,jørgen,kevin,Joachim

Askar,jabbie og borges,Hansen

              Tarik og keene

jeg vet ikke om Landgren kunne spilt på kantene.. jeg kjenner ikke han godt nok.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 sep 11, 10:25
Endret: 22 sep 11, 10:30
Endret av: matsinho

Drømmer om en 4-2-1-2-1 formasjon, hvor Borges kan ligge i sin yndlingsposisjon, men sammen med en annen med mer deffensive kvaliteter.

                                             Staw

                    Askar      Horn       Dure       Thomassen

                               Jabbie           Borges 

                                           Etzaz

Tarik                                                                                       Hansen

                                       Keene/Tveter

 

Borges kan strø baller mer rettvent. Han og Jabbie sammen bak skal også ha hodestyrke til å være veldig behjelpelig på lange baller. Tarik er også en spiller som er mye bedre rettvent og kommer mer til sin rett. Både Keene og Tveter (avhengig av hvem som spiller) skal ha en rolle hvor de skal holde litt på oppspill og slå kant. (begge er kapable til å klare det). 

 

Dessverre for meg blir det nok 4-4-2 med Jabbie og Rambo på midten og Keen og Borges på topp. Håper hvertfall på Dure fra start, da jeg synes han var svært positiv!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 22 sep 11, 10:41


Veldig enig med Keiko. Keene og Borges blir for like. Tarik sammen med Keene på topp og Borges sentralt sammen med Jabbie. Askar tilbake på h.kanten.

---------------------------

Marching on together!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 sep 11, 11:51

Opprinnelig postet av matsinho

Drømmer om en 4-2-1-2-1 formasjon, hvor Borges kan ligge i sin yndlingsposisjon, men sammen med en annen med mer deffensive kvaliteter.

                                             Staw

                    Askar      Horn       Dure       Thomassen

                               Jabbie           Borges 

                                           Etzaz

Tarik                                                                                       Hansen

                                       Keene/Tveter

Den der var pervers deilig! Hadde virkelig vært noe :-)

Er allikevel litt langt unna ser jeg for meg, men det som iallefall hadde hjulpet veldig var om Borges fikk plass på midtbanen med Jabbie. Det hadde vært nok for meg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 11, 13:59

Blir vel kanskje oppfattet litt vel flåsete nå, men det er på tide å innse at sesongen er over. Vi kan like godt starte å tenke på fremtiden og spille inn de som er her til året. Kanskje ikke allerede mot Sarpsborg, men jeg mener disse bør spille snarest:

Masalin

Martinsen, Horn, Dure, Thomassen

Askar, Jabbie, Hussain/Landgren, Hansen

Ruud Tveter, Tarik

Benk: Juniorkeeper, Borges, Rafn, Ramberg, Standerholen + Keene, Dino, Valencia, Ophaug avhengig av behov.

Myrie kan sendes tilbake til Costa Rica.

Jeg kan aldri tenke meg at overnevnte startellever vil gjøre det noe dårligere enn hva vår antatt beste har gjort de siste 7 kampene.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 11, 14:57

Jeg er ikke uenig i lagoppstillingen, men å si at sesongen er over, all den tid vi er midt i nedrykssumpa, er vel å ta litt i. Nå gjelder det å karre til seg så mange poeng som mulig, slik at vi er et TL lag neste år. Taper vi mandag, blir jeg dypt bekymra.

 

Men jeg har trua på seier mandag:) 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 sep 11, 15:27


Liker tanken om å prøve ungspillere :-) Føler derimot vi skulle hatt noen poeng til.. På en annen side er det ikke sikkert vi får disse nødvendige poengene med vår opprinnelige start ellever heller, så what the heck egentlig..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 sep 11, 15:29

Jeg vil ha lagoppstillingen til Holters. Ville helst sett Staw i stedet for Masalin, men førstnevnte er vel skadet.

Staw har kontrakt neste år også?


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 22 sep 11, 15:57


Det jeg liker med startoppstillingen til Holters er at den(med utgangspunkt i Staw og Hussain) er nærmest helnorsk, med Jabbie som unntak. Det er vel også unntaket som begrefter "regelen" i dette tilfellet(?) Smile

---------------------------

-Vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet.
Alexander Barclay


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 sep 11, 17:45

Opprinnelig postet av Holters

Blir vel kanskje oppfattet litt vel flåsete nå, men det er på tide å innse at sesongen er over. Vi kan like godt starte å tenke på fremtiden og spille inn de som er her til året. Kanskje ikke allerede mot Sarpsborg, men jeg mener disse bør spille snarest:

Masalin

Martinsen, Horn, Dure, Thomassen

Askar, Jabbie, Hussain/Landgren, Hansen

Ruud Tveter, Tarik

Benk: Juniorkeeper, Borges, Rafn, Ramberg, Standerholen + Keene, Dino, Valencia, Ophaug avhengig av behov.

Myrie kan sendes tilbake til Costa Rica.

Jeg kan aldri tenke meg at overnevnte startellever vil gjøre det noe dårligere enn hva vår antatt beste har gjort de siste 7 kampene.

 

Jeg er helt med på denne,men mener at Borges må spille. Ellers....'Musikk for mine ører' osv,osvWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 sep 11, 18:13

Masalin

Askar - Horn - Martinsen - Thomassen

Elyounoussi - Jabbie - Hussain - Ruud Tveter

Keene - Borges 


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 22 sep 11, 18:29

Tarik er ikke, og har aldri vært IMHO, noen kantspiller. Selv om han er relativt rask og god teknisk, så har vi sett gang på gang at det ikke er der han blir brukt best.

Jeg vil heller ha Askar på vingen og heller bruke Martinsen - Dure - Horn - Thomassen i forsvar.

Så tror jeg (i motsetning til Hallvar Thoresen) at Borges kommer mer til sin rett dypere i banen. Han blir for godt passa på når han ligger høyt oppe. Da kan vi ha Jabbie-Borges på midten og Keene-Tarik på topp.

Altså:

Staw (Masalin hvis Staw fortsatt er skada)

Martinsen - Dure - Horn - Thomassen

Askar - Jabbie - Borges - Hansen

Keene - Tarik

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 sep 11, 18:33

Etter førstkomende nmandags kamp, er vi kun 4 over SA08 og muligens Start. Da går det med stormskritt mot nedrykk.

Får vi ikke hjelp fra høyere makterda er det ute med oss. Fra klubbhold kommer den ikke, da burde den allerede kommet.

Aune kjenner kanskje ikke til det gamle gode uttrykket :  "Nå går jeg"  av Gro Harlem Brundtland.

Det er lov til å trekke seg og stille plassen til disposisjon uten å flå klubben.   Da hadde det stått respekt av Aune.

Å være med på et nedrykk til for Aune gjør at han for al fremtid ikke blir annet enn juniortrener eller fra 4. og ned etter at kontrakten med FFK er ferdig.

Det bør innføres flere kontrakter som Hareide har inngått.

 


 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 19:26

Sogndal leder borte mot RBK. Vinner de der oppe så må vi hvertfall vinne over særp!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 sep 11, 19:41

Takk og lov for at RBK leder over sogndal!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 sep 11, 20:08

Opprinnelig postet av Kai Roger

 

 

Jeg er helt med på denne,men mener at Borges må spille. Ellers....'Musikk for mine ører' osv,osvWink

Hvorfor i all verden må Borges spille?


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 sep 11, 21:01
Et varsel om mandagens kamp? FFK jr vant hele 6-0 over S08 jr i kveld.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 sep 11, 21:31

Opprinnelig postet av Rafn
Et varsel om mandagens kamp? FFK jr vant hele 6-0 over S08 jr i kveld.

Synd de ikke klarte to til ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 21:38

Opprinnelig postet av tomroar

Etter førstkomende nmandags kamp, er vi kun 4 over SA08 og muligens Start. Da går det med stormskritt mot nedrykk.

Får vi ikke hjelp fra høyere makterda er det ute med oss. Fra klubbhold kommer den ikke, da burde den allerede kommet.

Aune kjenner kanskje ikke til det gamle gode uttrykket :  "Nå går jeg"  av Gro Harlem Brundtland.

Det er lov til å trekke seg og stille plassen til disposisjon uten å flå klubben.   Da hadde det stått respekt av Aune.

Å være med på et nedrykk til for Aune gjør at han for al fremtid ikke blir annet enn juniortrener eller fra 4. og ned etter at kontrakten med FFK er ferdig.

Det bør innføres flere kontrakter som Hareide har inngått.
 

Hvordan vet du at FFK taper til mandag?

Innimellom så lurær jeg på om du er en særping???


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 sep 11, 21:47

Opprinnelig postet av Plankehue
Hvordan vet du at FFK taper til mandag?

Innimellom så lurær jeg på om du er en særping???

Var det ikke samme person som lagde skrekkscenario om at både Start og S08 med seier i forrige runde ville være fire poeng bak bare? Det til tross for at begge spilte borte og hadde en seier samlet på sine bortekamper denne sesongen. Med slik innstilling er det ikke rart man ser svart på fotballivet.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 22:11

der er kansje det Wink


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 sep 11, 22:57

Sannsynlighet for tap der oppe er stor, vi har jo ikke mange gode kamper mot SA08 i det siste. Banen til SA08 har jo heller ikke vært den stadion som har gitt oss så mange hyggelige stunder i tiden med SFK.

Når vi også tar hensyn til vår bortestatistikk i år og formutvikling er det lite som tilsier poengfangst.

Undere har skjedd før, men det er lenge mellom hver gang.

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 sep 11, 00:25

men ikke ta en konklusjon før kampen har spilt.

Men du er vel enig at du håper at det mosatte av det du tror vill skje???


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 sep 11, 02:43

Opprinnelig postet av Plankehue

men ikke ta en konklusjon før kampen har spilt.

Men du er vel enig at du håper at det mosatte av det du tror vill skje???

 

De fleste her inne håper det vil skje (bortsett fra foyn og han andre som jeg ikke husker hva kaller seg), men tror folk flest er realister og ser på vår statestikk mot Sarp. Greit nok at de ikke at vunnet på evigheter, men jeg tror den kampen kan de faktisk heve seg såppas at de slår oss. Greit nok at FFK burde ha samme motivasjon, men se på statistikken.

Bortekampen i fjor, stod det 2-0 før det var gått 15 min, 3-0 til sammen. Både hjemmekampen i fjor og i år kom vi under. I fjor klarte vi å utlikne med kampens siste spark på ballen, og i år, hvor vi har en bedre stall enn det vi hadde i fjor, Sarpingene har stort sett de samme, der kom vi også under. Klarte riktig nok å utlikne 15 min før slutt, men klarte aldri å banke de...

 

Nei, jeg vil fremdeles ha samme laget som mot Molde, med de endringene jeg skrev føre cup-kampen, men desverre tror jeg ikke Aune har gøtts til å sette Borges ut av laget, ansett hvor dårlig han spiller...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 sep 11, 07:52

Selfølgelig håper jeg på FFK seier.  Har fått tilbud om gratis billett til kampen, takket nei, tror heller ikke jeg orker å se kampen på TV. Muligens andre omgang om vi mot formodning gjør en bra kamp.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 sep 11, 18:36

En ting vi må være obs på, er hælsparkene til Hoås. Jeg ser at andre tippeligalag har begynt å se og nøytralisere de nå, som mot AaFK sist. Ellers må vi prøve å ungå frispark rett utenfor egen 16 meter. Frisparkene dems er fremdeles farlige

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 23 sep 11, 22:23

Står at det er usolgt på s08 sine sider. Er det noen billetter å få tak i noen annet sted? Er det flere billetter for bortesupportere?

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 sep 11, 00:49

Opprinnelig postet av varheim

Står at det er usolgt på s08 sine sider. Er det noen billetter å få tak i noen annet sted? Er det flere billetter for bortesupportere?

Mener jeg så en her inne som skrev at han ga bort biletten sin pga dårlige resultater, husker ikke hvem...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 sep 11, 14:45

Opprinnelig postet av varheim

Står at det er usolgt på s08 sine sider. Er det noen billetter å få tak i noen annet sted? Er det flere billetter for bortesupportere?

Se denne tråden. Billetter for bortesupportere kan bestilles på Billettservice, link her.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 sep 11, 19:37


Med tanke på nedrykksstriden er egentlig uavgjort greit i denne kampen, men med tanke på de tidligere møtene begynner jeg å bli utålmodig etter å se FFK slå denne samarbeidsklubben i en kamp som betyr noe. Kan dog ikke si jeg gleder meg noe særlig, for jeg forventer at smurfene hever seg betraktelig til denne kampen.

Men dersom FFK har samme innsats og like mye initiativ som i de gode periodene i Brann-kampen, kommer sarpeforsvaret til å gå opp i liminga både titt og ofte.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 sep 11, 20:49

Har dessverre ikke trua på 3 poeng her.. Men skal synge og stå på uansett hvordan det går :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 25 sep 11, 14:10

Startoppstillingen i morgen kommer nok til å overraske noen. Så får vi håpe det slår positivt ut

Forøvrig bra temperatur på trening både i går og i dag. I går trente dem spesielt på den siste tredjedelen av banen og Aune klikka litt når dem til stadighet stod innenfor 16m og lette etter folk å spille på i stedet for å skyte. Positivt!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 11, 14:36

Opprinnelig postet av Rey

Startoppstillingen i morgen kommer nok til å overraske noen. Så får vi håpe det slår positivt ut

Forøvrig bra temperatur på trening både i går og i dag. I går trente dem spesielt på den siste tredjedelen av banen og Aune klikka litt når dem til stadighet stod innenfor 16m og lette etter folk å spille på i stedet for å skyte. Positivt!

Hæ?? Men er ikke Aune bare snill og grei og koseprater med spillerne hele tiden da? Wink

Veldig positivt at han maner til skudd. Hadde vi løsnet flere skudd mot Brann hadde vi vunnet. Ett eneste godt skuddforsøk var det i kampen, og det var skuddet til Askar. Jeg er så forbanna lei det elendige småspillet på siste tredjedel av banen, og da særlig de siste tjue meterne fra mål.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 sep 11, 19:05

Både sogndal og Start leder sine kamper. Vi må rett og slett vinne imorgen.Ikke noe bønn om noe annet.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 11, 19:12

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg er så forbanna lei det elendige småspillet på siste tredjedel av banen, og da særlig de siste tjue meterne fra mål.

Er vel eneste Tveter som ikke nøler et sekund med å skyte om han ser muligheten.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 sep 11, 19:14

Jeg hadde en dårlig magefølelse før Brann kampen.

Den er IKKE blit bedre før morgendagens kamp.

Tror ikke vi har en sjangs, men er lov og håpe.

Dem har trent i hele år for og slå oss i denne kampen.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 sep 11, 20:01

Dure og Horn danner stopperparet i morgen i følge f-b.no..

Håper dem spiller ut Wiig og Hoås..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 sep 11, 20:06


ser ut som om jeg får rett ang tabellsituasjon i løpet av morgendagen. Situasjonen er muligens enda værre pga Sogndals seier.

Her er det bare å stole på høyere makter,  Aune tror jeg ikke vil øke oddsen i morgendagens kamp eller resten av sesongen.

Mulig vi bør sette på han et par hel-skinner fra leggen og opp til hofta , slik at han må stå hele kampen og få et ordentlig bilde av hva som skjer.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 sep 11, 20:35

Opprinnelig postet av tomroar

...

Hva godt kommer det ut av denne ekstreme negativiteten? Blir spillerne/trenere bedre? Vinner vi flere kamper av den grunn?

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 11, 20:37

Håper endelig ikke Aune skal ha Ophaug som høyrebekk.... Hvis Borges spiller (noe jeg regner med at han gjør) kan han rette opp mye av intrykket mitt av ham i det siste hvis han spiller opp mot det jeg og alle her inne, vet han kan...  Syns også det er rart at det ikke har vært noen "pek" i noen av byene denne gangen. Kommer kanskje i kveld/natt da...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 sep 11, 20:44

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av tomroar

...

Hva godt kommer det ut av denne ekstreme negativiteten? Blir spillerne/trenere bedre? Vinner vi flere kamper av den grunn?

Det må være rom for negativitet når produktet du betaler for og gå og se på er dårlig.

NEI, spillere,trenere, støtteapperat O.L blir ikke bedre av negativitet...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 20:46


Det er vel en mulighet for at Aune har Martinsen eller Askar som høyreback, jeg ville valgt Martinsen og mener videre at vi må ha duellsterke spillere på banen, og be til høyere makter om at vi skal lykkes bedre enn hva vi har gjort i det siste.

 


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 sep 11, 21:05

Fy fader for en viktig kamp i morgen. Selv om det er en del kamper igjen, ser jeg på kampen i morra som et være eller ikke være for å overleve i år. Særp for en sinnsyk ny giv med seier og vi kan legge Særp 10(!) bak oss hvis vi vinner. Herregud jeg er ille nervøs nå altså.

Med så mye tilfeldigheter(?) som det har vært i det siste for vi håpe ballen ruller vår vei i morra. Og for all del, vi er ikke for gode til å rykke ned....

Lykke til

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 21:17


Jeg tipper vi taper igjen og at Særpe-keeper blir kåret til banens beste spiller.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 11, 21:44

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg tipper vi taper igjen og at Særpe-keeper blir kåret til banens beste spiller.

I morra vinner vi 2-1. Joachim Heier evt Magnus Hjulstad blir kåret til kampens beste spiller. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 11, 21:47

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg er så forbanna lei det elendige småspillet på siste tredjedel av banen, og da særlig de siste tjue meterne fra mål.

Er vel eneste Tveter som ikke nøler et sekund med å skyte om han ser muligheten.

Ja. Til og med Borges og Hussain tør ikke å skyte ballen mot mål. Begge disse har gode skuddføtter, men er overnervøse når de kommer på 16 meter fra mål.

Skuffende.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 25 sep 11, 22:44

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 sep 11, 09:08

Opprinnelig postet av RG

Det må være rom for negativitet når produktet du betaler for og gå og se på er dårlig.

NEI, spillere,trenere, støtteapperat O.L blir ikke bedre av negativitet...

Herre min hatt, hvor mye jeg hater alt snakket om "produktet". Det er konkurranseidrett, for pokker! I hvilken annen bransje enn i lagidrett jobber konkurrentene for å ødelegge ditt eget produkt, ved å takle spillerne dine, ta fra dem ballen, og score mål mot dem?

Jeg har aldri vært noen "mot den moderne fotballen"-fanatiker, men dette med å snakke om at prestasjoner på banen er et produkt, og at jeg som betalende tilskuer er en kunde, det gjør meg matt. Hva blir det neste? Be om penga tilbake når hjemmelaget taper? Det var jo ikke tap vi hadde betalt for?

[/rant]

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 26 sep 11, 09:19
Endret: 26 sep 11, 09:32
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
Herre min hatt, hvor mye jeg hater alt snakket om "produktet". Det er konkurranseidrett, for pokker! I hvilken annen bransje enn i lagidrett jobber konkurrentene for å ødelegge ditt eget produkt, ved å takle spillerne dine, ta fra dem ballen, og score mål mot dem?

 

Fått veldig sansen for ola bernhus i aftenposten i det siste.. Skrevet mye i det siste rundt negativiteten osv.. Nå sist etter lsk-vif som det var bare negativt rundt - "kun" 8000 tilskuere, bare taklinger, lite spill osv..

Som han skrev - han hadde gått på åråsen siden han var født; elsket det som barn og syns det var like moro nå.. Der "ekspertene" så en lang måking fra kippe, så han en heltemodig inngrepen og en last minute tackle som reddet laget sitt (og en del andre eksempler)

Mener han oppsummerte med "jaja, så var det bare 8000 da, men han skulle være sistemann ut porten..

Mod: Fikset sitering.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 sep 11, 09:30

For mange av oss som går på kamp handler det heldigvis fortsatt om dette. Vi vet at Tippeligaen ikke er kremen av iskrem, men vi går på kamp fordi vi ønsker at laget fra vår hjemby skal vinne. Som en bekjent av meg på NTNU (Godset-fan) sa en gang: Tippeligaen er ingen god liga, men det er vår liga.

Jeg kan forstå at TV-selskapene betrakter en kamp som et produkt, men for meg vil det enkelt og greit være en fotballkamp. Produktet er heller rammene arrangøren legger rundt kampen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 09:49


Jeg har en pen rød og hvit utsikt her jeg sitter og ser på Sagahuset - nå er det virkelig kampdag. Nervøs nå altså!

Noen som vet hvor mange FFK-ere som har sikret seg billett?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 11, 13:28

Helt grusomt nervøs i dag. Har ingen god følelse, men samtidig er den ikke like dårlig som den var før Brann kampen. Kanskje ting snur i dag? Det hadde vært deilig å nærmest sende Sarp ned med seier over de i dag. Tipper det blir en jevn kamp med store sjanser begge veier.

Med tap i dag tror jeg det blir en helt jævlig nervepirrende sesonginnspurt.

---------------------------

Alltid FFK!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 sep 11, 13:58

Spent, men forventer tap. Uten å fortvile av den grunn fordi:

- Sarp og Start har igjen et tøft kamprogram

- Det har Sogndal også

- LSK  er helt på trynet om dagen og vil neppe få veldig mye fler poeng. To seire og to uavgjort, og de kan være bak oss

- to seire så har vi 30 poeng

-poeng(uavgjort) mot Sogndal, Sarp og Start vil være veldig mye bedre enn tap, og sannsynligvis godt nok for oss

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 15:22

Opprinnelig postet av JonFT

Helt grusomt nervøs i dag. Har ingen god følelse, men samtidig er den ikke like dårlig som den var før Brann kampen. Kanskje ting snur i dag?

Sitter i akkurat samme situasjon her faktisk. Var mer optimistisk utad før Brann-kampen, men hadde en dårlig følelse i magen. Nå derimot, føler jeg at jeg kun er ivrig til å komme i gang. Må være et bra tegn!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 11, 17:49
Masalin
Landgren, Horn, Durè, Thomassen
Askar, Hussain, Jabbie, Hansen
Borges, Elyounoussi
 
Landgren på høyreback?
 
Gleder meg til kampstart nå.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 17:49
Endret: 26 sep 11, 17:51
Endret av: Knuty

Hussain inn på midten igjen, Tarik tilbake på topp og Landgren på høyreback. Dagens 11'er er klar:

                     Masalin

Landgren, Horn, Dure, Thomassen
 
Askar, Hussain, Jabbie, Hansen
 
             Borges, Elyounoussi
 
Benk: Kristiansen, Ophaug, Martinsen, Ramberg, Ruud Tveter, Rafn, Keene.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 18:06

Kjempespenende forsvars firer,med Landgren som back....og....Tarik/Borges tilbake sammen på topp.....dette er nok den beste konselasjonen vi har på topp......Keene jobber og sliter,men virker 'rusten'....jeg har en god følelse nå......blir faktisk seier idagWink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 18:12

Keene rusten? Syntes Borges virker mer rusten om dagen..

Mitt tips: Sarpsborg - Fredrikstad: 3 - 0

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 18:14

Dessuten syntes jeg Aune gambler med å la Landgren spille hb..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 18:16

Opprinnelig postet av Kai Roger

jeg har en god følelse nå......blir faktisk seier idagWink

Bra noen klarer å være positive. Jeg tviler på vi tar tre poeng i dag.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 18:16

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Keene rusten? Syntes Borges virker mer rusten om dagen..

Mitt tips: Sarpsborg - Fredrikstad: 3 - 0

 

men Tarik og Borges har vist før at de kan fungere sammen.....jeg er bare posetiv,og prøver å se posetivt på kampen idag.

 

Opp med haka folkens...ikveld SKAL vi vinneLaughing


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 18:18
Endret: 26 sep 11, 18:30
Endret av: Knuty

Sarpsborg må gjøre litt endringer: Fra sa.no:

08s midtbaneanker Joackim Jørgensen er trukket ned i midtforsvaret sammen med Kjetil Berge. Dette fordi Magnar Ødegaard er ute med skade og Ole Heieren Hansen må stå over på grunn av tre gule kort.

Claes Jørgensen starter som høyreback, mens Hugues Wembangomo forsvarer venstresiden. Joackim Heier er førstevalget som keeper.

Stanley Ihugba går inn defensivt på midtbanen, Tom Erik Breive og Morten Giæver tar flankene mens Mohammed "Mo" Ahamed blir bindeleddet fram mot Øyviind Hoås og Martin Wiig på topp.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 19:04

ikke dum åpning dette her altså:)))))


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 19:21

Skummelt.. Sarpsborg har hatt to store sjanser..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 19:24
Endret: 26 sep 11, 19:38
Endret av: Knuty

Positivt første kvarter. Deretter har det dabbet veldig av. S08 frampå farlig et par-tre ganger. Liker ikke utviklingen.

Edit: 2-0 kan jeg like betydelig bedre.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 19:38

come on gutta......dette går veien..........Wink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 19:52

Lenge siden vi har gått til pause med to målsledelse.. ;) Deilig.. Takk og farvel til 08 som skal rykke ned med stil..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 19:53

Synes Landgren har gjort en grei jobb så langt!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 19:54

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Lenge siden vi har gått til pause med to målsledelse.. ;) Deilig.. Takk og farvel til 08 som skal rykke ned med stil..

Det er da 45 minutter igjen (minst!!!!!!)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 11, 19:56

Veldig stolt av guttæne til nåSmile Hvis de virkelig vil så kan de spille bra fotball.det har vi sett i 1omgang! Heia FFK!

Landgren overasker meg på høyre back.Positivt! Husain eier midtbanenSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 sep 11, 19:57

Hva har skjedd med Myrie? Har han reist hjem igjen? Skadet? Eller er han rett og slett for dårlig til å være på benken også? Han er vel den eneste rene høyrebacken vi har og Aune foretrekker tydeligvis både midtstoppere og midtbanespillere på den plassen fremfor Myrie?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 19:58

God omgang. Liker spesielt måten de jobbet seg tilbake til et klart initiativ etter en dårlig periode rundt 25 min.

Her er det bare å kjøre på i samme sporet. Viktig å ikke gi smurfene håp. Da kommer nervene fort er jeg redd.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 20:00

Opprinnelig postet av aavdst

Hva har skjedd med Myrie? Har han reist hjem igjen? Skadet? Eller er han rett og slett for dårlig til å være på benken også? Han er vel den eneste rene høyrebacken vi har og Aune foretrekker tydeligvis både midtstoppere og midtbanespillere på den plassen fremfor Myrie?

Rett og slett for dårlig.

Blir garantert sendt hjem igjen etter sesongen.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 sep 11, 20:06

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Dessuten syntes jeg Aune gambler med å la Landgren spille hb..

 

Er jo klasseback!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 20:13

synes Askar ikke har dagen...vil ha Ruud Tveter inn på hans plass.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 20:18

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Dessuten syntes jeg Aune gambler med å la Landgren spille hb..

 

Er jo klasseback!

Landgren har gjort en glimrende jobb idag! ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 20:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

synes Askar ikke har dagen...vil ha Ruud Tveter inn på hans plass.

Herlig innlegg til Ihugba da! Smile

Hvorfor bytte i det hele tatt? Vi er jo kongær! 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 20:23

Som jeg sa før kampen...kjempespenende med Langren som back..han er plasering/pasningsikker.........og at det nå står 0-3...er jo fantastisk:))

 

Nå skal vel Aune bli President??...........(joke)Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 20:25
Endret: 26 sep 11, 20:25
Endret av: Plankekæll

Gult kort på Hussain, og mål av Breive.

1-3.

Full kamp igjen.

Svakt keeperspill. I tillegg til håpløs mur.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 20:26

herregud....for en dårlig mur..........ikke avgjort....vi trenger det 4. målet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 20:30

ALT FOR DÅRLIG ASKAR!!!!!!!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 20:33

Uff.. nervøs.. Nå kommer Røn også.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 20:35

Tror vel at målet til 08 kunne vært redda.. ikke helt solid av Masalin synes jeg


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 20:37

Opprinnelig postet av hasse33

Tror vel at målet til 08 kunne vært redda.. ikke helt solid av Masalin synes jeg

Det målet er de som sto i muren sin skyld....ikke lett for keeper å rekke bort dit. Høl i muren skal ikke være mulig.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 20:39

Masalin var på den, men han rakk den akkurat ikke..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 20:49

Gratulerer med 3 velfortjente poeng! Glem November 2009! Vi har 26 september 2011!!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 20:52

Så jævla deilig seier!!!!

Fantastisk deilig å sende smurfene ned til Runar Henriksen-ligaen.

1-4 Amin Askar (James Keene) Laughing


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 26 sep 11, 20:55


Der er det slutt og vi vinner lett 4-1 

Hoås viser litt av det vi husker han fra i FFK. Sutrete og grinete.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 20:56
Endret: 26 sep 11, 20:57
Endret av: Kai Roger

Hva skal vi si??????

 

HEEEERLIG med 3 velfortjente poeng.....og vi UTKLASSER Sarp.

Nå skal vi vinne neste kamp også.......støtt opp om gutta nå.......det er nå de trenger ossLaughing

 

Dure/Horn utfyller hverandre bra...Dure er 18!!!!! år.....for et talent.

Hussain 2 målgivende....må stå over neste kamp pgs 5 gule.

 

GRATTIS ALLE SAMMENWink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 20:58
Endret: 26 sep 11, 20:58
Endret av: Knuty

Dette smakte meget, meget godt. Fantastisk innsats, og tre velfortjente poeng.

Veldig fint å pynte litt på målforskjellen også. -3 nå, kontra Sogndals -7. Starts målforskjell er begredelige -17, så der har vi god kontroll.

Det skal dog sies at dette Sarpsborg-laget er veldig svakt til Tippeliga-lag å være. Lenge siden vi har møtt så svak motstand.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 20:58

Landgren er vår høyreback!! Meget bra synes jeg,!!!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 sep 11, 20:59

Opprinnelig postet av Kai Roger

Dure/Horn utfyller hverandre bra...Dure er 18!!!!!1 år.....for et talent.

Hussain 2 målgivende

For et talent. Jabbie ruver mot Hoås så mye at Hoås må slå til slutt. For et TALENT! Sentral linje vår i dag består av en på 24 og 3 på 18. Det er jo helt rått!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 sep 11, 20:59


Fantastisk, en barriere er brutt. Høyere makter var med oss i kveld. Større seier enn noen kunne håpe på.

Hadde aldrig trodd forbannelsen "sarpsborg"skulle bli brutt.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 21:00

Ble forbauset over uttaket i dag, men dette fungerte bra..... kudos til trenerteamet!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 21:00

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hussain 2 målgivende.

Hadde kun assist til Tarik sitt mål.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 11, 21:00

Jaaaaaaaaaaaaaaa! gud denne seieren smakte godtSmile Jeg har klaget mye siste ukene men seriøst idag spilte ffk bra fotball igjen.Tusen takkSmile

Sarpsborg rykker ned i år
sarpsborg rykker ned i år
rykker ned i år
rykker ned i år
ja sarpsborg rykker ned i år:)

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 26 sep 11, 21:01


Så utrolig digg! Tror det er lenge siden jeg har vandret rundt og rundt hjemme under en fotballkamp, puh!

---------------------------

Marching on together!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 21:01

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hussain 2 målgivende.

Hadde kun assist til Tarik sitt mål.

 

du har sef rett....sorryWink


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 26 sep 11, 21:19


Super deilig med 3 uhyre viktige poeng. Deilig å sende 08 ned igjen.

Synes Landgren var konge mot Hoås.

Dure, Jabbie og Hussain talent i haugevis.

 

Detta blir bra i Tippeligaen neste sesong!!!!

 

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 21:23
Faen så deilig! Ned med dem! Dure og Horn er Nice 1, Landgren som back er Nice 2 og parkere Bygda 08 borte er Nice 3! Og endelig beviset på at de ikke bare er gøy på den løkka der - halvparten av smurfene gikk hjem før kampen var over jo! Grattis alle sammen!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 sep 11, 21:28


Helt KONGE :-) pessimismen før kampen ble snudd på en dag som virkelig var vår. Kjempekamp, vil egentlig trekke fram hele laget dette var utrolig flott.

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 11, 21:28

Kom forresten over et stilig bilde av Jabbie i VG:


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 11, 22:00

I dag skal Aune ha ros for laguttaket!

Det er ikke mange som hadde turt å stille med tre 93-modeller i sentrallinja i et lokalderby mot Sarpsborg! Knalltøft gjort, og all ære til ham for det.

Jabbie viser hvilket stortalent han er. Hussain noe upresis i første, men briljerer med sin spisskompetanse ved de to første målene. Dure bunnsolid stopper strateg.

I tillegg viser Landgren i dag at han er en god ballspiller. Horn var også veldig god i dag. Thomassen en av ligaens beste venstrebacker.

Mads Hansen presterte derimot omtrent årverste. På den andre siden har heller ikke Askar noen god kamp. Vår tredje dårligste må nesten sies å være Borges, eller kanskje Masalin. Sistnevnte burde ha reddet Sarpsborgs frispark.

Tarik gjør en god defensiv kamp, og Borges og Tarik er vårt beste spisspar. Det blir mye mer dynamikk med de to, da Tarik er flinkere enn Keene til å gå i bakrom og strekke motstanderne.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 11, 22:03
Endret: 26 sep 11, 22:05
Endret av: Sulla

Så kom altså årets beste fotballkveld på Sarpsborg stadion, angrer virkelig ikke på at jeg tok turen. Fy faen så deilig dette var!!!

Veldig mange som hadde en god kamp idag, men personlig synes jeg faktisk Askar var en av banens beste.Han jobba som en gal ute på høyrevingen sin, spilte smart, var offensiv og lot aldri smurfeforsvaret få fred. Unnet virkelig Askar å score mål idag.

---------------------------

In Jocke we trust.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 11, 22:15

Litt delte meninger om Askar her, Amin var god synes etter min mening. Jabbie viser muskler, og fremstår meget god, og mer og mer trygg..Hussain er hyfsad, Landgren god, Thomassen har vært skuffende i store deler av sesongen, og gjør nesten årsbeste i dag. Horn er meget god, og Dure er utrolig lovende, og bortimot arrogant rolig med ball. Mads Hansen burde ikke fått 90 minutter, utrolig svak..Tarik og Borges scorer begge to, og får vel godkjent sånn sett, men Borges er jo, og har stort sett vært i år, en skygge av seg selv. Tarik mister ballen ofte og gjør mange feil.

Masalin gjør noen tv-redninger, men bør helt klart ta frisparket. Og jeg er aldri trygg på han ved tilbakespill. Grei 2. keeper.

Fantastisk med seier over de blaa, utrolig deilig å gå på jobb i Sarpsborg i morgen, gleder meg!"!!:-9

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 sep 11, 22:16


Jeg er enig vedr Askar, han jobber og prøver og fikk til slutt mål også.


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 26 sep 11, 22:18


Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg denne tippeligaen er vel oppskrytt :) Skal bli godt med gode gamle adeccoligaen igjen... hehe

Gratulerer med vel fortjent seier!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 sep 11, 22:23

Mads Hansen på Twitter:

Som en jomfru som venter til bryllupsnatta, sparte vi trepoengeren til lokaloppgjøret. Og for en bryllupsfest det ble!

Wink

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:33

Synes ikke Masalin skal ta målet på sin kappe....var en fryktelig dårlig mur.......og når ballen går igjennom muren,blir det langt bort for keeperen.

Jon Knudsen er vel snart ledig........kanskje noe for oss? Dette fordi jeg savner en trygg keeper.........det har vi ikke hatt siden Ørlund sto........etter min mening daLaughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 26 sep 11, 22:33

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

Greit nok, men ble også veldig puslete spill på små flater i perioder 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

 

enig..men som noen har sagt her inne,så var ikke kantspillerne våre----hansen/askar-----noe gode idag. Det var syykt masse rom bak backene til Sarp...en-mot-en situasjoner,som overhodet ikke ble utnytta sånn som det burde.

Skjønner ikke Askar...han går fra det jevne....til dårlig....til banens-beste....til jevn igjen.....utrolig opp og ned.

Og nå bør Hansen starte på benken neste gang,og la Ruud-Tveter få muligheten......eller Valencia------hvis han holder mere enn 10 min da.....(sykt skadeutsatt.......håper NAV betaler lønna hans)Wink


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:41

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:46

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool

 

jepp...arbg betaler første 16 dager....så betaler NAV opp til et viss G ....husker ikke hvor mange......men de kronene de får tilbakeført ifra Nav,er vel inntekter på bunnlinja? All den tid lønnsutgiftene er inne i budsjettet allrede?

Er det noen økonomer/eksperter,som kan svare på dette? Takk.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 sep 11, 22:50

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool

6 ganger grunnbeløpet i folketrygden. Hvis han har lønn over det så får han det av FFK, (hvis det er med i arbeidsavtalen at han skal ha full lønn under sykdom)

Men........

Har noen hørt noe fra Foyn forresten?Wink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 11, 22:50

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 sep 11, 23:19


JAAAAAAAAAAAAA. Lettet, glad, utmattet. Hvorfor skal fotballen styre følelsene mine så mye? Ikkje bra :-)


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 sep 11, 23:28

Opprinnelig postet av Arte et labore

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.

AMEN!

Kunne ikke sagt det på en bedre måte. 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 11, 23:29

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jon Knudsen er vel snart ledig........kanskje noe for oss? Dette fordi jeg savner en trygg keeper.........

Så da henter vi Knudsen nå som han begynner å bli istabil i sine opptredner, hmmm...;-))

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 23:34

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jon Knudsen er vel snart ledig........kanskje noe for oss? Dette fordi jeg savner en trygg keeper.........

Så da henter vi Knudsen nå som han begynner å bli istabil i sine opptredner, hmmm...;-))

 

Han vil bli stabil,hvis han får trygghet og tillit. Men....vi tar dette etter sesongen.....et apr seiere til nå...sogndal og start,så er vi vel sikre.Og DET ER DEILIGWinkTongue out


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 11, 00:47

Opprinnelig postet av Arte et labore
Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

Rettelse: Så kampen i opptak nå, og dem dro i grunn lenge før det siste målet. Allerede ti minutter før slutt begynte dem å stikke med halen mellom beina. Når 4-1 kom så var det vel bare 20 prosent av dem igjen.

Eneste som manglet i kveld var egentlig at det var Hoås som flikket ballen i eget mål. Likevel godt å se at han ikke fikk til en dritt i dag.

Skal bli godt å legge seg nå, men tror jammen meg det blir godt å våkne i morra også. God natt folkens!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 sep 11, 01:45
Endret: 27 sep 11, 12:39
Endret av: Plankehue

Blir så artig å møte kødden av en sarping på jobben i morge Cool Han har bare gulpet opp ene etter det andre om alt om FFK og de kampene mot 08. NÅ HOLDER HAN SIKKERT SKJEFT Laughing

 

Syns egentlig Askar gjorde en bra jobb i dag, men så var det ikke så mye jeg fikk sett eller Tongue out

FOR en møkka stadion, så jo så vidt over mål og følte som at vi satt på bakken og så kampen. Håper det er siste gang jeg må dra på den stadion. Håper faktsik at til neste gang de har fått fikset stadion sin.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 sep 11, 01:50

Opprinnelig postet av Arte et labore

 

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

 

 

Tar gjerne en bolle jeg, for dette var fantastisk. Insatts, gøts, pasninger som traff medspillere og fine scoringer, og ikke minst Borges er tilbake i FFK igjen. Masalin bør trene mer på utspark riktig nok, men det ødelegger ikke totalintrykket i det hele tatt. Ble veldig skeptisk da jeg så at Landgren skulle spille høyrebekk, en oppgave han løste glimrende...

Og ang smurfer som går før tiden, er ikke første gang de gjør det...

Trodde jeg skulle dette ned fra den forferdelige tribuna på 1-4.. Var sikker på at gølvet skulle gi etter....

Smufene er senket, Songdal står for tur, måtte guttane vise like stor insats og tæl da også.

Hadde lyst på oppryksøl da jeg var på vei hjem, men siden klokka var over 20:00 ble det Clausthaler med sitron i stedet.

Jeg avslutter kvelden og innlegget med en liten artig snutt fra youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=aMfV1b4fMnc

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 sep 11, 07:58


En deilig kveld i smurfelandsbyen. Og dem er det ikke mange av!

Kanskje vi skal dikte om litt på Lillebrorsangen deres? Å røkke ner kan Lillebror, og bare, bare han. Det er det bare Lillebror og ingen fler som kan.Laughing

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 27 sep 11, 08:24
Endret: 27 sep 11, 08:24
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Kai Roger

Synes ikke Masalin skal ta målet på sin kappe....var en fryktelig dårlig mur.......og når ballen går igjennom muren,blir det langt bort for keeperen.

Jon Knudsen er vel snart ledig........kanskje noe for oss? Dette fordi jeg savner en trygg keeper.........det har vi ikke hatt siden Ørlund sto........etter min mening daLaughing

Og du kan selvfølgelig mene hva du vil, men Staw er vel den keeperen som har sluppet inn færrest tabbemål denne sesongen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 11, 08:26


Vi må tenke på at vi fortsatt har en veldig svak økonomi og ønskelisten må dermed bli tilpasset økonomien. Knudsen vil bli dyr pluss at keeperne vi har er gode og bør spille.

 

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 sep 11, 10:10


Nå må vi være fornøyde, og la mannskapet få hvilen uten å snakke om utbyttinger. Staw og Masalin er unge keepere, garantert at de kommer seg.

Var en fantastisk dag igår, og utrolig deilig å ta med seg FFK-skjerfet på jobb.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 sep 11, 11:14


Først og fremst må jeg få si at dette var helt nydelig.

Deretter må jeg spørre - er det noen her som skjønner hvordan Hagen kunne la være å gi Hoås kort for overfallet på Jabbie? Greit nok at han la lista høyt (med lav list kunne begge lag fått straffe i 1. omgang), men stiv arm rett i nakken på en motspiller?? Det er i beste fall farlig spill (gult kort) og i verste fall vold (rødt kort). Der og da var jeg glad ikke vi hadde et lag fullt av sinnatagger som Gashi, Barsom og Wehrman - det ville utartet til et masseslagsmål. Og jeg skal være storsinnet nok til å mene at ydmykelsen ved å tape 1-4 må være straff nok for den høyreiste sytekoppen fra Romsdal.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 sep 11, 12:08

Jeg reagerte veldig sterkt på den situsjonen der. Faktisk er et slag på nakken vel så farlig som en slag i hodet, og det der var ekstremt tilsiktet. Det sier bare litt hvor god Jabbie var i duellene med Hoås i forkant da han måtte ty til det der til slutt. I mine øyne en klar utvisning.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 27 sep 11, 14:03

Albuen til Hoås er et soleklart rødt kort. Går alt for sent inn i duellen med albuen først, og planter helt bevisst albuen hardt i nakken til Jabbie. Enkelt og greit stygt spill og utvisning, det Hoås gjorde var mye værre og langt farligere enn veldig mye annet som fører til rødt kort på fotballbaner. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 sep 11, 14:40


Jeg tenkte med en gang at nå får han rødt kort og det hadde vært fullt fortjent.


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 27 sep 11, 14:45


Gratulerer med en etterlengtet seier..

Når det gjelder røffheten i kampbildet synes jeg FFK satt standarden for det selv. Og det var vel i grunn med på og avgjøre kampen. Dere har jo sagt det selv. I den perioden dere fikk mange kort vant dere samtidig kampene. Tror det var den meldinga TFA ga til gutta før de gikk på banen i går. Og det funka..

---------------------------

Ford eller Fiat?


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 14:48
Endret: 27 sep 11, 14:49
Endret av: foyn


Jeg vet at det blir eder og galle på det innlegget her, men vi får gjøre en liten realitetssjekk..

Det kan hende at Hoås var stygg/hard med albuene her. Jeg har ikke sett den i reprise, men jeg regner med at de som uttaler seg skråsikkert hadde tv-bilder/bedre utsyn enn det jeg hadde live. Når det gjelder "ekstremt bevisst, tilsiktet, hardt slag i nakken osv" så setter jeg det delvist på sjåvinist-kontoen..

Det som imidlertid er interessant er deres oppfatning av barsom/bjørkøy episoden. Ja, jeg vet den er diskutert til det kjedsommelige men jeg vet også at majoriteten av ffk-supporterne jeg har lest her inne avskriver den som et hendelig uhell..

Jeg kan i mine beste øyeblikk ikke forstå at det er mulig å henge ut hoås som en kjempegris men samtidig frikjenne barsom totalt. Det er mulig at jeg ikke har begrep om fotball eller at sjåvinismens briller er så uklare at det ødelegger enhver diskusjon, men jeg er seriously puzzled..

seriøst ment faktisk..

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bjoerkoey-har-fortsatt-store-plager-2978223.html


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 sep 11, 15:10
Endret: 27 sep 11, 15:16
Endret av: Holters

Ja, for Barsom sin var jo ikke et uhell sammenlignet med Hoås sitt...

Har sagt det før og sier det igjen: Ja, Barsom kom hardt inn i duellen, men han kan ikke akkurat noe særlig for at Bjørkøy hadde hodet i magehøyde. Det er et forferdelig uhell, og tøft spill av Barsom, men absolutt ingenting som tyder på at det var med vilje eller et overfall.

Hoås går jopp med albuen foran seg. Det er en veldig unormal vinkel på hele armen, og fra et av kameraene ser det faktisk ut som om at han akselerer albuen mot Jabbie.. Ja, man kan alltids si at han beskytter seg, men normalt vil folk hoppe opp med hendene ut til siden - ikke med albuen ut fra brystet foran seg. Unødvendig.

I slike saker som dette burde man gjøre som i England og reise sak i etterkant. Her ble det for øvrig ikke gitt kult kort, så da kan vel NFF gå inn og straffe i etterkant.

For øvrig veldig interressant at du trekker konklusjoner på vegne av alle som har sett begge situasjonen uten å ha sett Hoås-albuen selv. Vitner ikke akkurat om en person som bør snakke om reality check...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


08jalla

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 11
Innlegg: 2

Lagt til: 27 sep 11, 15:18
Endret: 27 sep 11, 15:20
Endret av: 08jalla

Opprinnelig postet av foyn


... seriøst ment faktisk..

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bjoerkoey-har-fortsatt-store-plager-2978223.html

Nå ble jeg faktisk så irritert at jeg endelig lagde meg en bruker her etter å ha lest forumet i 3 år.

Nå må folk bli ferdige med den Barsom-episoden. Taklingen er knallhard, og ikke noe mer. Den er ikke stygg. Ingen strake ben, ingen armer, ingen albuer, INGENTING annet enn en kroppstakling som endre fatalt fordi Bjørkøy like før taklingen kastet seg fram med benet og dermed kommer et par hoder lavere enn Barsom inn i sammenstøtet.

Hodet til bjørkøy treffer ryggen/bak på skulderen til Barsom og får seg en skikkelig trøkk. Ingen av lagkameratene til Bjørkøy reagerer nevneverdig på taklingen, noe som igjen er med på å underbygge påstandene om at dette ikke var stygt. Bildene viser også en takling som ville endt med skulder mot skuldet/overkropp mot overkropp dersom tilfeldighetene ikke hadde spilt inn.

Nå endte dette fatalt for Bjørkøy, desverre :(

Barsom var en knallhard spiller og litt for ofte direkte stygg i taklingene sine. Men denne fortjener han ikke pepper for. Det er masse andre taklinger å ta han for dersom man ønsker det.

 

Og foyn, før du skriver så mye som en setning til her inne om albuen til Hoås i går så får du jaggu ta deg bryet med å se den i reprise. Den er grisestygg. Han løfter armen, trekker hånda mot skulderen for å få frem albuen og trykker til i nakken på Jabbie for å skade. En helt unaturlig posisjon og måte å hoppe opp i en hodeduell på. Soleklart rødt kort for grisespill. Og ja Jabbie såg ut som en tulling der han låg, men det der må ha vært ekstremt smertefullt.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 sep 11, 15:30

jeg så kampen på tv igår og har sett repriser på repriser. Det Hoås gjorde var veldig stygt og var alt annet enn uhell. Han mistet hodet rett og slett.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 15:48

Opprinnelig postet av 08jalla

Barsom var en knallhard spiller og litt for ofte direkte stygg i taklingene sine. Men denne fortjener han ikke pepper for. Det er masse andre taklinger å ta han for dersom man ønsker det.

 

 

I rest my case..


08jalla

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 11
Innlegg: 2

Lagt til: 27 sep 11, 15:55

Opprinnelig postet av foyn

I rest my case..

 

Takk. Det kreves en stor mann for å innrømme at man tok feil.

Lykke til videre, synd vi mest sannsynlig ikke får lokaloppgjør neste år. Velkommen tilbake skal dere være.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 16:16

Opprinnelig postet av 08jalla

Opprinnelig postet av foyn

I rest my case..

 

Takk. Det kreves en stor mann for å innrømme at man tok feil.

Lykke til videre, synd vi mest sannsynlig ikke får lokaloppgjør neste år. Velkommen tilbake skal dere være.

Jeg kan være upresis, men tar aldri feil Surprised

Takk for det og cup er cup..

Pass på blodtrykket nå da Wink


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 27 sep 11, 16:25

Opprinnelig postet av foyn


Det som imidlertid er interessant er deres oppfatning av barsom/bjørkøy episoden. Ja, jeg vet den er diskutert til det kjedsommelige men jeg vet også at majoriteten av ffk-supporterne jeg har lest her inne avskriver den som et hendelig uhell..

Jeg kan i mine beste øyeblikk ikke forstå at det er mulig å henge ut hoås som en kjempegris men samtidig frikjenne barsom totalt. Det er mulig at jeg ikke har begrep om fotball eller at sjåvinismens briller er så uklare at det ødelegger enhver diskusjon, men jeg er seriously puzzled..

seriøst ment faktisk..

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bjoerkoey-har-fortsatt-store-plager-2978223.html

Helt riktig at denne er diskutert til det kjedsommelige. Men siden du tregger den frem så har jeg lyst til å kommentere.

Har sett reprisen mange ganger og siden jeg er nærmere oddrane enn de fleste har dette derfor blitt diskutert.

Det som skjer er

1) Barsom går hardt inn for å takle Bjørkøy

2) Bjørkøy kaster seg samtidig for å komme foran Wallace? Bjørkøy har begge bena i lufta når Barsom treffer.

3) Barsom treffer dermed ikke Bjørkøy slik han skulle ha gjort i en normal takling.

4) Det var også FFK som fikk frispark i situasjonen.

Når dette er skrevet er jeg ingen tilhenger av alt det Barsom foretok seg på banen. Men synes ikke han fortjener pes for akkurat denne - selv om det endte tragisk.

Synes derimot at albuen til Hoås var tilsiktet - og dermed klart rødt.

 

 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 27 sep 11, 17:04


Hoås skulle hatt rødt,og Roberts skulle hatt rødt når han pløyde ned Dure bakfra.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 sep 11, 17:57

Opprinnelig postet av tynter


Hoås skulle hatt rødt,og Roberts skulle hatt rødt når han pløyde ned Dure bakfra.

Hoås rødt ja,

roberts har masse "green card" fra før av og det blir desverre ikke rødt av den grunn

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 sep 11, 18:03

Er litt enig i at Roberts skulle hatt mer enn gult. Han pløyer ned Dure med hensikt om å skade han!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 sep 11, 19:19

Roberts var meget stygg i en helt unødvendig takling. Tåler ikke den fyren kunstgress ? 

Det er heller ingen tvil at Hoås kjørte albuen i Jabbe på en meget ufin måte med vilje, tilfeldig......ut fra det jeg har sett på TV bilder er det ingen tvil at det var med overlegg. Hoås aner ikke hvor ballen er. 

Farger på kort er dommeren som avgjør, men ingen tvil at det var to stygge episoder som IKKE hører hjemme på en fotballbane.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 11, 20:22

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 sep 11, 21:42

Opprinnelig postet av Arte et labore

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 27 sep 11, 22:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 sep 11, 23:36
Endret: 27 sep 11, 23:36
Endret av: keiko99

Tarik på rudens lag og hussain

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 sep 11, 23:42

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 sep 11, 23:45

Opprinnelig postet av rasle

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link


Stående applaus til 08 for dette!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 sep 11, 23:55

Dette er stor idrett! Fantastisk av 08!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 sep 11, 08:43

Dette er bra av Sarp 08, og antagelig den beste muligheten til å få den skyldige til å gjøre opp for seg. Applaus herfra også.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 28 sep 11, 09:19


Bra gjort av S08.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 sep 11, 10:05

Opprinnelig postet av foyn

Jeg kan være upresis, men tar aldri feil Surprised

Foot in mouth

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 sep 11, 10:12

Opprinnelig postet av rasle

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link

Flott gjort!


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 20:11

Opprinnelig postet av Dexter

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267

Den hendelsen gikk mest utover BRH, de forsvant faktisk etter dette. TOM Bønna her inne syntes det var forkastelig og brøt med de. Faktisk litt lavmål av Plankekæll der også. Tro det eller ei, det finnes hyggelig sarpinger (jeg hadde tatt det som en blodig fornermelse å bli kalt en though). Til saken, håper de skyldige blir tatt. Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

 

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 11, 20:52

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 21:28
Endret: 28 sep 11, 21:29
Endret av: Ghost of Sparta

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

Ok.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 28 sep 11, 23:41

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dette er bra av Sarp 08, og antagelig den beste muligheten til å få den skyldige til å gjøre opp for seg. Applaus herfra også.

...og det ser ut til å ha virket. Sarp 08 melder at de ansvarlige har meldt seg og bedt familien Thomassen om unnskyldning

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 01 okt 11, 13:10

Jeg vil på ingen måte forsvare handlingen som ble utført på eiendommen til Thommasen, men maken til klyse.

Han har nærmest bedt om dette, trist det gikk ut over familien hans.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 11, 13:34

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 okt 11, 16:12

Opprinnelig postet av sarpen

Jeg vil på ingen måte forsvare handlingen som ble utført på eiendommen til Thommasen, men maken til klyse.

Han har nærmest bedt om dette, trist det gikk ut over familien hans.

Hva er dette for no prek? 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 01 okt 11, 17:26
Endret: 01 okt 11, 17:28
Endret av: sarpen

Opprinnelig postet av keiko99

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

 

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 11, 17:46

du er forsatt nede på barne stadig.. voks opp litt og godta at en spiller selv velger hvilken klubb han ønsker og spille for.. Noen ganger er det vondt at en spiller velger nabo klubb, men heier du på spillere eller laget ???

slik du snakker ser det ut som du kun heier på spillere.....

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 okt 11, 18:28

Nå kom Thomassen lenge før dere hadde et lag å regne med. Man kan ikke forvente at spillere skal spille for et dårlig adecco lag når nabobyen har et godt Tippeligalag.

At han skal motsatt vei dag er heller ikke sannsynlig ettersom neste klubb sannsynligvis er et steg opp/utlandet. I tillegg har jo også gutten forhold til begge byer/lag.

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 okt 11, 18:31
Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av keiko99

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

 

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.

Thomassen er FFK'er. Det har han fra sin far helt siden han var barn. Morten spilte som kjent i FFK. Om du ikke fatter det er det jo trist.

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 okt 11, 19:14

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av keiko99

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

 

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.

Sarpen:

Til å være 12 år så har du både et dårlig språk og et stygt språk.

Hva med å lese litt mer lekser?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 okt 11, 19:28

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av keiko99

herre gud hvordan kan du si han er klyse og at han skal ha bedt om dette ?

 

Det du sier er: jeg ville gjort dette selv og støtter fult hva som skjedde

 

Sarpen det er du som er klyse og ber om ting... idiot ass

 

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.

 

Kanskje det er du som skal trekke hue ut av ræva særpen. 08 er også fiende til jokke, han har jo selv sagt at det kun er ett lag for han i særp og det er SFK. Setter en tier på at den dagen SFK er i TL bytter han klubb (skjer jo ikke med det første da)

Dere har jo klage på gutten siden han gikk fra sparta, fyren har aldri spilt for 08 en gang så kaller dere han judas. Pokker er det for noe da, forventer dere at fyren skal spille i 5 div bare for å spille på ett særpe lag?


Dere har dissa fyren konstant pga at han har høye ambisjoner så ikke rart han blir litt sur på samarbeidsklubben i særp.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 okt 11, 19:49

Opprinnelig postet av sarpen

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

La meg se heier hanse, thrulsen er ihverfall 2 spillere som er Fredrikstad gutter som har spilt for 08 i år.

Vi har ikke ødelagt noen av hjemmene dems, og trur ingen har tenkt til det heller.

Men dere har også Hoås, wiig og røen har spillt for FFK. Og vi har heller ikke gjort noe med dem.

Man kan hate de i 90 min , men etter kampen så skal man la dem være.

M. Elyounoussi var også innom FFK et år også.

Så skjerp deg, du virker som du er virkelights fjern og burde blitt sperret inne.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 okt 11, 20:04

Opprinnelig postet av sarpen

Trekk huet ut av ræva for du uttaler deg. Kult sagt ass.......

Saken er: Thomassen er sarping og spiller for fienden. Han har ved flere anledninger gitt oss sarpinger obskjøne gester og har også flere uttalelser som forteller at han er ei hore i seng med fienden.

Vi liker han ikke og han er en klyse, dermed blir du litt/veldig utsatt.

Hadde samme type spiller fra freksta spillt for oss og gjort det samme mot dere, hadde dere også reagert.

Det er kun en ting som er trist, det gikk utover foreldrene til klysa.

Det er slike holdninger som er triste. Det smertet mange FFK-supporterere ,meg selv inkludert, da Simen Brenne gikk fra oss til LSK for "å vinne noe" i 2007. Han oppfattes fortsatt som en liten Judas, men ingen har vært hos foreldra hans eller hos han selv og ramponert eiendommene.

Klubben i ditt hjerte har reagert på helt rett måte etter ødeleggelsene hos familien Thomassen. Tenk nøye over det, se deg sjøl i speilet og tenk deg godt om før du lirer av deg eder og galle igjen.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 okt 11, 20:15

Tenke før man skriver er en fin ting Sarpen Wink

Mange hos dere som har spilt for FFK også.. Røn, Wiig, Hoås, Heier Hansen, Hjulstad, Trulsen..

Var det foresten noen fra Fredrikstad som troppet opp hos Martin Wiig og herpa huset hans da han sendte oss ned i Adecco? Neppe.. Var det noen som herpa huset til Trulsen da han scoret 3 - 0 målet i Adecco i fjor? Neppe..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 11, 21:51

nesten hele sarp08 er jo tiligere FFK spillere... så dette var jo veldig moro, men en ting jeg forsatt kan si:

klart det er veldig trist og miste en spiller til nabo klubben, men jeg heier ikke på spillere. jeg heier på laget...

jeg ville aldri gjort noe av det dere i sarp har gjort: hærverk.... så barnslig kan en ikke være

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 okt 11, 10:45
Endret: 02 okt 11, 10:49
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av sarpen

Jeg vil på ingen måte forsvare handlingen som ble utført på eiendommen til Thommasen, men maken til klyse.

Han har nærmest bedt om dette, trist det gikk ut over familien hans.

Dette innlegget viser virkelig spennvidden mellom de ulike sarpingene som besøker dette forumet. Og bare for å forvisse meg om at ingen misforstår - dette innlegget definerer nedre ende av skalaen.

Forøvrig har andre innlegg her greit belyst hvorfor det er tøv og vas å betrakte Thomassen som en sviker. Da han gikk til FFK var Sparta et nedrykkstruet førstedivisjonslag, som berget plassen fordi Raufoss var i økonomiske vansker, Sarp 08 var ennå ikke født og FFK hadde etablert seg som et brukbart TL-lag. Hans far har spilt for FFK. Hans egen moderklubb SFK spilte i tredjedivisjon og var Østfolds sjette beste lag bak FFK, Sparta, Moss, Kvik Halden og selveste Sprint Jeløy. Skulle vi i Fredrikstad lagt brødrene Østli for hat da de vraket 2. divisjonsspill i FFK til fordel for Moss? Eller sett med skeptiske øyne på Raymond Kvisvik da vi hentet ham, fordi han er fra Greåker og tidligere hadde spilt for SFK og Moss?

Jeg håper jeg har fått poenget mitt tydelig nok frem.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 02 okt 11, 11:12

Sarpen er her for og provosere og dere biter på...

Drit i hele mannen/guttungen...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 okt 11, 11:23
Endret: 02 okt 11, 16:31
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
Skulle vi i Fredrikstad lagt brødrene Østli for hat da de vraket 2. divisjonsspill i FFK til fordel for Moss?

Den eldste av dem dro vel til Sparta etterpå også!

Mod: Fikset sitering


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 okt 11, 11:31


"Sarpen" er en drittunge på 12 år. Jeg foreslår at vi ikke gidder å kaste bort mer tid på de idiotiske innleggene hans.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 okt 11, 11:54

Opprinnelig postet av matsinho

Den eldste av dem dro vel til Sparta etterpå også!

Det stemmer, jeg har faktisk hatt gleden av å ha ham som studiekamerat i to år også. Det første av de to årene spilte han for Sparta, det andre for Nardo.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 okt 11, 23:39

Opprinnelig postet av RG

Sarpen er her for og provosere og dere biter på...

Drit i hele mannen/guttungen...

Nei - tror faktisk han mente det, ergo tror jeg faktisk at han er så treg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 10 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f