Husk meg
Brukernavn
Passord

20. serierunde: Tromsø - FFK, søndag 21. august kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 aug 11, 22:00

Har god tro på seier imorgen. Idag tapte særp og liverpool vant borte mot Arsenal.Vinner FFK imorgen så er denne helg helt perfekt for min del.Smile Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 20 aug 11, 22:24


Er det mange av dere som kommer nordover? Så noen på på Ølhallens uteservering i formiddag.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 aug 11, 01:43

Blir veldig spenende å se åssen Opphaug klarer seg mot Gutan's vensreside...det er der de driver med 'trekant' spillet sitt.

 

Enten blir Opphaug rundings bøyle,eller han klarer seg greit pga rutinen.

 

Jeg har trua på ihvertfall 1 poeng..kan fort bli en kamp,hvor det kladder loitt for Gutan,og vi scorer på overganger.

 

Lykke til alle sammen Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 aug 11, 15:25

Stille før stormen Wink

håper virkelig på poeng i dagCool Blir en vanskelig kamp ihvefall


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 11, 15:36

Borte mot Tromsø er årets sikreste tap i min bok i alle fall.. Nok av tap der oppe i nyere tid: 2004, 2005, 2006, 2007, 2009. I sølvsesongen 08 stakk vi vel av med en knepen seier.

TIL har i år (som vanlig) en imponerende hjemmestatistikk. Ti kamper har gitt åtte seire, og bare to uavgjort (S08 og Stabæk). Legg til FFKs grusomme bortestatistikk i det siste (fem tap på de seks siste), så er det klart at dette blir tøft.

Det skal dog sies at TIL er svekket, med et par sentrale spillere solgt.

Håper magefølelsen min er feil, men i dag tror jeg på en komfortabel hjemmeseier.


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 21 aug 11, 16:14

Fint spillevær: 18 grader og delvis skyet. Som TIL-supporter krysser jeg fingrene for at Marcus Sahlman blir spilleklar. I går ble det sagt at sjansene for det var fifty-fifty. Vår andrekeeper Robin Malmkvist (på lån fra Halmstad)l er også bra, men Sahlman er etter min mening en av de aller beste keeperne i Tippeligaen.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 11, 16:57
Endret: 21 aug 11, 16:59
Endret av: Knuty


Ingen store overraskelser i lagoppstillingen:                            

                          Staw

Ophaug, Horn, Martinsen, Thomassen

Askar, Hussain, Landgren,  Hansen

                 Elyounoussi, Borges.

Benk: Masalin, Ruud Tveter, Myrie, Jabbie, Ramberg, Rafn.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 aug 11, 17:17

Skandale!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 aug 11, 17:33

Opprinnelig postet av solano2

Skandale!

hva? at Opphaug starter??? Støtt laget uansett!!! Aune tar ut det beste mannskapet han har.

Kan jo hende at han har en plan over dette Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 11, 17:18
Endret: 21 aug 11, 17:18
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av michael collins

Fint spillevær: 18 grader og delvis skyet. Som TIL-supporter krysser jeg fingrene for at Marcus Sahlman blir spilleklar. I går ble det sagt at sjansene for det var fifty-fifty. Vår andrekeeper Robin Malmkvist (på lån fra Halmstad)l er også bra, men Sahlman er etter min mening en av de aller beste keeperne i Tippeligaen.

Ser ut til at Malmkvist starter kampen:

                    Malmkvist

Nordbye, Koppinen, Björk, Ciss

Andersen, Yttergård Jensen, Kara, Drage

                 Mos, Rushfeld


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 aug 11, 17:39

At Jan Tore Ophaug starter en Tippeliga-kamp for FFK i 2011 er en skandale uansett hvordan man vrir og vender på det. De som er uenige i det kan ta seg en bolle.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 11, 18:04

To minutter, og mål i mot..


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 aug 11, 18:04

Den kom fort... Ikke uten grunn at jeg satte 4-1 på siffertipset kanskje. Heldigvis ikke en av kampene vi må vinne for å klare oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 11, 18:30

flaks tromsø ikke leder mer...   

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 aug 11, 18:45

Syns FFK har ballen mye og legger et visst trykk ,men uten å skape farligheter. Når man har ballen såppass må det være mulig å hvertfall få til noe. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 aug 11, 18:49

Her er det muligheter altså.....Gutan er ikke så gode,men vi må skru opp tempoet litt,og ha TRO på det vi driver med.

 

Jeg har TRUA nå i 2.omg. Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 11, 18:54
Endret: 21 aug 11, 18:56
Endret av: Knuty


Veldig synd med den tidligere scoringen, som selvsagt påvirker kampen voldsomt mot et lag som Tromsø.  Brukbart spill i perioder, men det blir få skikkelige sjanser ut av det. Det virker som om TIL har grei kontroll stort sett.

Som vanlig slår det meg at fotballkamper som TIL leder gjerne er dørgende kjedelige..


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 aug 11, 18:58

Småpent spill av FFK på en vanskelig bane, men føler meg utrygg på Staw og forsvaret våres.  Synd at ikke Masalin får tilliten av Aune. Må si  jeg føler meg mye tryggere med Masalin i mål.

Kom igjen FFK. Stå på!! Laughing

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 aug 11, 18:55

Opprinnelig postet av matsinho

Syns FFK har ballen mye og legger et visst trykk ,men uten å skape farligheter. Når man har ballen såppass må det være mulig å hvertfall få til noe. 

 

Det er Tromsø i rødt og hvitt. FFK spiller i svart og har såvidt vært borte i ballen. Det må jo være noe av det slappeste jeg har sett i år... Tror guttane at de er på ferie der oppe ? Og hvor i helvette blir av den superbekken våres ? Hvorfor starter Opphaug istedet for ham ?

Nei, en forsvarstabbe og 1-0 etter 5 min, så legger Tromsø seg bakpå og skal forsvare den ledelsen i 85 min, Ikke rart det er lite folk på Alfheim...

 

Nå må Aune stramme opp guttane i pausa og få opp tempoet og presisjonen, samt minne dem på at fotballkampen begynte for en time siden....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 21 aug 11, 18:59


Hvf jogget Landgren etter Jensen når han scoret?Jogger bare etter,men når han ser han får ballen setter han opp farta! Han kunne fulgt han hele veien før han fikk ballen,så hadde dem kanskje ikke scoret!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340