Husk meg
Brukernavn
Passord

Hetse Simen....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 feb 04, 21:53
Endret: 18 feb 04, 21:55
Kråkevingen planlegger på sine internettsider, hets av Simen Brenne i østfoldhallen til søndag.
Bra vi vet det!!!!!!!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 18 feb 04, 22:01
Endret: 18 feb 04, 23:26
Virker som de er mer opptatt av slike ting enn å støtte sitt eget lag, virkelig gode supportere :rolleyes:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 feb 04, 22:13
Har fortsatt til gode å lese interessante og gode fotballdiskusjoner på forumet deres. Glad jeg ikke er MFK-supporter...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 18 feb 04, 22:17
Cirka alle supportere hetser gamle spillere da. I hvert fall dem som går til hatklubber.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 feb 04, 22:20
Jeg mener vi må ta dette alvorlig.
En spiller vi har betalt mye penger for, som trenger den selvtilliten han kan få, skal ikke ødelegges eller forsøkes ødelegges av en gjeng innkompetente tullinger som tror de er tøffe og ikke skjønner hva de gjør!!!!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 feb 04, 22:24
Tror han er forberedt på at en del mossinger føler seg tvunget til å komme med diverse meldinger. Brenne vet det er en del av "spillet" og kan aldri i verden tenke meg at det går innpå ham. Kanskje snarere tvert i mot så er det en motivasjon til å yte bedre.

Dessuten er det sånn at supportere hetser eller piper ikke på ubetydelige spillere. Både vi og Brenne får ta det som et kompliment. Vi har fått en god fotballspiller!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 feb 04, 23:04
Ja, får håpe det.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 18 feb 04, 23:51
Hørte rykter om at døm skulle kasta egg på han, jeg jobber sammen med en fra kråkevingen, i så fall er det jo ren skjær dumhet. Melløs ligger jo ikke så langt ifra masvo da, så det er kanskje ikke så rart.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 feb 04, 03:48
Opprinnelig postet av Costanza
Dessuten er det sånn at supportere hetser eller piper ikke på ubetydelige spillere. Både vi og Brenne får ta det som et kompliment. Vi har fått en god fotballspiller!

Her er du inne på noe vesentlig. la meg ta et konkret eksempel: anders østli og alex forsberg har begge gått fra ffk til moss. ingen av de to vil møte hets på søndag. hvorfor ikke? fordi de var for dårlige for oss. Simen derimot, var en meget god og viktig spiller for moss, som er tydelig tung og miste..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 feb 04, 09:05
Endret: 19 feb 04, 09:06
MFK supportere er i all hovedsak latterlige, drittlukt-sniffende tapere!
Hetse en spiller fordi han fikk sjansen til å prøve seg på et høyere nivå! "Du skal bli her nede i møkka sammen med oss".
Men annet er egentlig ikke å forvente. Bare se på MFK-supporteren når de møter opp i Østfoldhallen: De ser ut som (og mest sannsynlig er) en gjeng med innavla, 3.generasjons trygdemisbrukere (hvem andre er dumme nok, og har tid til å ligge i telt på stadion helt til Moss vinner en kamp?). For å legge lista ekstra lavt, er deres intelektuelle alibi, Hjælmen, også deres ansikt utad....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 feb 04, 14:19
Deilig å få det ut FFK?

Blir spennende å se hva de finner på, gjør seg selv til latter hvis det blir noe voldsomme greier :D

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 19 feb 04, 15:28
Synes vi skal gi våre eksil gutter en varm velkomst jeg. Da vil moss drite seg ut med dårlig mottakelse av Brenne...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 feb 04, 15:38
Helt enig! Klappe å juble noe sinnsykt når ex FFK spillere blir ropt opp for Moss! Det hadde vært gøy å se hva de dumme mosse huene hadde gjort da..... he he

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 19 feb 04, 15:50
Vi heier og jubler for alle som har gitt noe for klubben vår !!! At vi har lånt ut noen spillere til en naboklubb, til de blir gode nok til å komme tilbake gjør da ingenting. F.eks Lars petter i Bærum.:ffk:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 19 feb 04, 18:12
Dere preker om a?? Det vi diskuterer er at vi IKKE skal hetse Simen!!

Til alle dere som kommer med dritt, som feks kommenterer lukta osv (VELDIG orginalt) og slenger dritt om meg: For bare si takk for at dere annerkjenner oss og at dere ser på oss som de beste supporterne i Østfold!! Er litt sjalusi ute å går her!! Takk for at dere viser respekt, sjøl om dere bruker andre STERKE ord!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 feb 04, 18:18
Endret: 19 feb 04, 18:38
Dersom Anders Østli og/eller Alex Forsberg spiller for MFK, så synes jeg i høy grad de fortjener applaus fra Fredrikstad-publiumet hvertfall.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 19 feb 04, 18:31
Tviler på at døm speller for FFK tell Søndag da men...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 19 feb 04, 18:34
Hjælmen: Der sa du det!!
Kjempemisunnelige!! Den dagen!! HAha:D

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 feb 04, 18:49
Bra Hjælm! Da er vi vel enige om at vi ikke skal hetse Brenne.
Og..jeg er enig med deg i at det ikke er særlig kraft i det å kommentere lukta i Moss. Det gjør alle andre og det virker som det preller av..-?
Når det gjelder din overlegene tone ovenfor Fredrikstadsupportere, så tror jeg du egentlig bare fortrenger fakta om at vi er i færd med å bli gedigene i forhold til dere. Styrkeforholdet har du faktisk vært veldig heldig med hittil, og det kan du også være til søndag pga. at kampen krasjer med Stjernens viktige kamp om plassering til sluttspillet. Kråkevingen er nok den beste supporter gruppa i Moss!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 19 feb 04, 19:15
Selvfølgelig er vi misunnelige på mozz. Vi er bare altfor redde til å inrømme det. En slik fantastisk by, (lukter litt men skitt au, E6 har døm au) For en vakker stadion, kan jo selge over 10000 billetter til en kamp, og da får ihvertfall 7-8000 mennesker sett banen. Flere hundre mennesker møter opp på hver hjemmekamp, flere ti talls kællær følger laget på bortekamper. For et lag døm har, nær ved og rykke ned til 2.divisjon i fjord, men i år rykker dem rett opp, garantert. KLART VI ER MISUNNELIGE PÅ SÅNT.:ffk:ÅSSÅ HAREM HJÆLMEN DA !!!!

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340